Lemezjáték eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
maradona67 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Ezt a dupla teljesítményt nem kell szó szerint érteni, lódítottam kicsit. Ha nem tévedek akkor a White 8 lóerős, a Csepel meg 4,5. Porlasztón biztos hogy nem változtattak a kipufogó viszont a sípos kivitel az nem illik egy Csepelhez. A szívótorok más, de ahhoz sem ragaszkodnék, csak ha nagyon muszáj. Egy égéstér módosítás belefér. Ha így is lenne 6 ló a 4,5 helyett az 25 %-os teljesítmény növekedés, ami nem rossz. Pont kárpótolna a repedt henger sorsáért, mert így megérte a bajság. Még a plusz hőtermelés sem lenne gond. White dugattyúhoz még nem volt szerencsém, egy hozzáférhetőt mindenképp meg kellene vizsgálni.
sepy eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Viszont mára akármennyire is veteránok(korszerűtlenek?) ezek a mi 125-öseink azt azért ne felejtsük el, hogy 1958-ban a Danuviák az NSZK-ban rendezett hatnapos versenyről elhozták nekünk az arany és a bronz érmet is! Tehát mégsem voltak ezek olyan versenyképtelenek a saját idejükben. A háztömbkörüli versenyeken pedig ugyanúgy eregették Csepelek és Danuviák a ricinusolajos füstöt itthon mint egy nyugati gép, hozva ugyanazt a versenyhangulatot. És persze a többi megmérettetésen is.
Komment