Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Danuvia (1964) megszorult dugattyú
Collapse
X
-
Igrich eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSimaliba. A fotókat megnéztem. A tőcsavarokra tudsz kontraanyát tenni.Azzal ki tudod szedni a tőcsavarokat. Aztán széttudod húzni a blokkot.
Komment
-
azzal ki tudod szedni a tőcsavarokat
megmértem a hengert is a napokban, 54 mm-es. mondjuk csodálkoztam volna, ha nagyobb lett volna, első gazdás gép, meg lett vásárolva, belement 20k kilométer aztán el lett felejtve
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe ez miért jó? Miért ne nyomja inkább ki a dugattyút a hengerből, aztán anélkül szét lehet húzni a blokkot, hogy a tőcsavarokhoz kellene nyúlni?maradona67 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem szeretnék még nagyobb kárt okozni, de ide már attól tartok kevés minden kence.
Ki tekered mind a négy hosszú tőcsavart.
Vágsz kb ugyanolyan hosszúságú menetes szárat 4 db-ot keresel rá 8 db anyát 8 db alátétet.
majd megnézed rákapnak-e könnyen az anyák a menetes szárra mind a 4-re.
utána, betolod a csavar furatokba a menetes szárat és ahogy betoltad, a henger talphoz felteszel 1 alátétet majd 1 anyát,
utána újból egy anyát, majd egy alátétet a blokk felé ezt meg ismétled mind a 4 menetes szárnál,
majd behajtod a menetes szárat a blokkba, és az alsó alátétre 1 anyát ráhúzol.
Utána a fölső alátétet fölhúzod a hengertalphoz és föltekered hozzá a maradék 1 szabad anyát.
Majd a többivel is ezt megcsinálod és az alsó anyákat meghúzod úgy hogy ne hagyjon nyomot a blokkon
Majd szépen egyforma íveket húzva a fölső anyákon fölfelé tekerve az anyákat letolod a hengert a dugattyúról
amikor húztál a főlső anyákon eggyet akkor mindig egy erőteljeset koppintasz a dugattyú tetőre gumi, vagy műanyag kalapáccsal
közben melegítheted is a hengerfejet és csavarlazítóval fújkálhatod is.
Remélem tudtam segíteni.Utoljára szerkesztve a következő által: maradona67; 2019 ápr. 09, 23:34.
- 2 likes
Komment
-
maradona67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMég egy javaslat a részedre."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede szerencsére a tőcsavarok szépen kijönnek,
Jelen estben nem könnyebbség, hiszen tud lefelé mozdulni a dugó, és a dugó továbbra is a hengerben van.
Komment
-
A tőcsavarokra csak annyit értettem, hogy ha akarom, ki tudom csavarni őket, nincsenek berohadva. : ) Én ennek örülök.maradona67 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHihetetlenül türelmesek vagytok!
Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
maradona67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerinted, mikor a veterán V12-es Jaguár blokkról a két hengerfejet 1 hétig szedtem le hogy ne sérüljön meg,akkor akkor hogyan, is milyen ritmusban szidtam az összes felmenőjét a tervezőnek és a gyártónak??? Hol volt akkor a türelmem??? De most már vissza gondolva jókat röhögünk rajta a kollégákal.
Elismerem viszont,igy komoly kötödése lesz a darabhoz!maradona67 és Lemezjáték kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
türelmes hengerfej leszerelés ? ..https://www.youtube.com/watch?v=Da9G6qdZZO0
https://www.youtube.com/watch?v=OCZkee7ep_4
négy csavarnak szakadt le a feje .......fej is -blokk is megmaradt ...
- 3 likes
Komment
-
JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseoké persze leginkább szerszámok hiányában -"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
Komment