Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Danuvia hagyaték.
Collapse
X
-
Szervusz Hajtókar . A nitró (gondolom viccnek szántad ) ezen a műanyag ( PVC ? ) csövön nem valószínű, hogy átengedhető. A szelep amin jön az "anyag" egy jó állapotú majdnem forgalomképes Danuvia ára ( de csak használtan ! ). A "befecskendező fej" sem olcsó darab , főleg, ha több henger is van . A működtetés során a folyamatból kimarad a "hűtés" , a dugattyútetők közepe eltűnik . Ez megtörténhet egyetlen kövér gázadás alkalmával . Én láttam olyan blokkból kikandikáló hajtókart ( már ami megmaradt belőle ), ami egy nitrós "esemény" következménye volt - természetesen a főtengely sem úszta meg. Erdős Csaba erről sokkal többet tudna mondani , hiszen a nitrós motorokban szakavatott gyakorlati felhasználó . Üdvözlettel .Utoljára szerkesztve a következő által: dafko54; 2013 febr. 04, 14:41.
Komment
-
dafko54 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzervusz Cooter. Erre gondoltál - az alapméretesre, egy gyári, még nem használt dugattyúval ? Üdvözlettel.csepel-011.jpgcsepel-012.jpgcsepel-013.jpg
Szóval ha esetleg megválnál egy ilyen hengertől,szívesen megvásárolnám,persze csak ha nem valami csillagászati árat mondasz rá.Jah és csak henger kellene,hengerfejem és szívócsonkom van hozzá,vagy ha csak egyben adod úgy is érdekelne.
Komment
-
Kedves dafko! Volt NOS anno a Camaro-mban, gyorsulás közben kinyílt az ajtó, támasz nélkül eltört a laprugó. Nyilván viccből írtam. Ennél a kísérleti D. motornál inkább a tölcsérszerűen kialakított ülésbe vezetném a csövet. Csilisbab vacsi, rossantás gázadáskor, ezt kibírja Erdős Csaba szerint is.dafko54 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szervusztok,
Kár hogy ilyen kevés hozzászólás érkezett be erről az érdekes próbálkozásról.
Én motorokat terveztem már 1973-4-től.
Amit én látok ezen a rúddal összekötött dugattyús danuvia blokkon az inkább egy kicsit nagyobb dugattyú kompresszorként való használata szerintem a legvalószínűbb lehetőség. Láthatóan egy elkezdett projektről van szó ami ezen kialakítás után abbamaradt. Sajnálhatjuk. Mégiscsak valaki próbálkozott és szeretett márkánkon kísérletezett, így nyilván volt neki Danuviája az előtt.
A szívó nyílás is be van dugózva mert a felső dugattyú feletti tér lett volna a beömlő. Mivel a hengerben sokkal nagyobb furatok vannak mint a tőcsavarok, nekem gyanús hogy azt szerette volna leömlőknek használni a még meg nem rövidített dugattyút. Hogy aztán milyen felső hengert és csatornázás akart az illető kivitelezni az már a mi képzelőerőnkön múlik.
Ti tudtok még fórumról ami motor tervek kidolgozásával foglalkozik?
Ilyen dolgokat, fotókat szívesen nézek meg és adok ötletet hozzá. Nekem is voltak terveim és anyagi körülmények akadályozták meg ezek létrehozását.
Minden jót mindenkinek az új évben!!!
Ákos
Komment
Komment