Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Danuvia hagyaték.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szervusz Cooter. Erre gondoltál - az alapméretesre, egy gyári, még nem használt dugattyúval ? Üdvözlettel.Click image for larger version

Name:	Csepel 011.jpg
Views:	1
Size:	194.5 KB
ID:	134523Click image for larger version

Name:	Csepel 012.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	134524Click image for larger version

Name:	Csepel 013.jpg
Views:	1
Size:	180.7 KB
ID:	134525
    Utoljára szerkesztve a következő által: dafko54; 2013 febr. 04, 13:45.

    Komment


      #17
      Szervusz Hajtókar . A nitró (gondolom viccnek szántad ) ezen a műanyag ( PVC ? ) csövön nem valószínű, hogy átengedhető. A szelep amin jön az "anyag" egy jó állapotú majdnem forgalomképes Danuvia ára ( de csak használtan ! ). A "befecskendező fej" sem olcsó darab , főleg, ha több henger is van . A működtetés során a folyamatból kimarad a "hűtés" , a dugattyútetők közepe eltűnik . Ez megtörténhet egyetlen kövér gázadás alkalmával . Én láttam olyan blokkból kikandikáló hajtókart ( már ami megmaradt belőle ), ami egy nitrós "esemény" következménye volt - természetesen a főtengely sem úszta meg. Erdős Csaba erről sokkal többet tudna mondani , hiszen a nitrós motorokban szakavatott gyakorlati felhasználó . Üdvözlettel .
      Utoljára szerkesztve a következő által: dafko54; 2013 febr. 04, 13:41.

      Komment


        #18
        dafko54 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szervusz Cooter. Erre gondoltál - az alapméretesre, egy gyári, még nem használt dugattyúval ? Üdvözlettel.csepel-011.jpgcsepel-012.jpgcsepel-013.jpg
        Szeretnék még vásárolni egy ilyen hengert,nem feltétlen alapméretesre gondoltam,ahogy írtam is,utolsó méretre fúrt vagy rozsdás is érdekelne.Ugyan is én olyan dugattyút használok Danúviához ami 56mm alapról indul.De ha csak alapméretes van és eladó az is érdekelne természetesen A gyári dugattyút egyébként nem szeretem mert szélesek a gyűrűi és különösen a szögletes hengernél nagyon berúgózik a kipufogó nyílásba ami a henger idő előtti kopását eredményezi,ezért 1 vagy 1,5 mm vastag és legalább 2-2,5 mm széles gyűrűt használok/nék
        Szóval ha esetleg megválnál egy ilyen hengertől,szívesen megvásárolnám,persze csak ha nem valami csillagászati árat mondasz rá.Jah és csak henger kellene,hengerfejem és szívócsonkom van hozzá,vagy ha csak egyben adod úgy is érdekelne.

        Komment


          #19
          Kedves dafko! Volt NOS anno a Camaro-mban, gyorsulás közben kinyílt az ajtó, támasz nélkül eltört a laprugó. Nyilván viccből írtam. Ennél a kísérleti D. motornál inkább a tölcsérszerűen kialakított ülésbe vezetném a csövet. Csilisbab vacsi, rossantás gázadáskor, ezt kibírja Erdős Csaba szerint is.
          dafko54 kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Szervusztok,
            Kár hogy ilyen kevés hozzászólás érkezett be erről az érdekes próbálkozásról.
            Én motorokat terveztem már 1973-4-től.
            Amit én látok ezen a rúddal összekötött dugattyús danuvia blokkon az inkább egy kicsit nagyobb dugattyú kompresszorként való használata szerintem a legvalószínűbb lehetőség. Láthatóan egy elkezdett projektről van szó ami ezen kialakítás után abbamaradt. Sajnálhatjuk. Mégiscsak valaki próbálkozott és szeretett márkánkon kísérletezett, így nyilván volt neki Danuviája az előtt.

            A szívó nyílás is be van dugózva mert a felső dugattyú feletti tér lett volna a beömlő. Mivel a hengerben sokkal nagyobb furatok vannak mint a tőcsavarok, nekem gyanús hogy azt szerette volna leömlőknek használni a még meg nem rövidített dugattyút. Hogy aztán milyen felső hengert és csatornázás akart az illető kivitelezni az már a mi képzelőerőnkön múlik.

            Ti tudtok még fórumról ami motor tervek kidolgozásával foglalkozik?
            Ilyen dolgokat, fotókat szívesen nézek meg és adok ötletet hozzá. Nekem is voltak terveim és anyagi körülmények akadályozták meg ezek létrehozását.

            Minden jót mindenkinek az új évben!!!

            Ákos

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X