mucsom eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
melegen nehezen indul
Collapse
X
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésecopyrigt by CZsolti
- 2 likes
Komment
-
markopolo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseViszont azt a gyújtótekercses tesztet megcsináltuk... Majdnem teljesen oda kell szorítanom a kábelt a blokkhoz hogy adjon szikrát .8mm-ről szó sincs...
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésecopyrigt by CZsolti
és utána még néhány hozzászólás.mucsom kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
markopolo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe most meg a maradék szikrám is eltűnt úgyhogy teljes elkeseredés.Kellene szereznem komplett gyújtást lendkerékkel...
Ha melegen produkálja a hibát,akkor felesleges méregetni,hiszen mire kiszeded,visszahűlhet annyira,hogy hibátlannak tűnik! Ez a hiba a leg szivatósabb a világon......Utoljára szerkesztve a következő által: Beagle; 2013 júl. 30, 19:58.
- 3 likes
Komment
-
Szia! A gyújtó tekercset (ha arra gondoltál) nem kell ahhoz kivenni, sőt az áramleszedőjével együtt kellene melegen lepróbálni, hogy milyen ellenállásokat mutat melegen. Lehet, hogy ott lesznek a meglepetések. Nálam eleve nincs beépítve a saját gyújtó tekercse, pont ebből a hibából kiindulva, mert sok esetben ez volt a jelenség melegen. A nálam működő blokk nem rendeltetés szerűen van használva és elég szélsőséges körülmények között dolgozik, de melegen még sosem állt le. A "régi szép időkben" még nem volt olyan szinten a technika, hogy ezeket ki tudták volna küszöbölni, vagy a szerelhetőség szempontjából lett így megtervezve (nagyfeszültségű áramkivezetős megoldás). Ha a gyújtógyertyára csatlakozó kábel erét ráforrasztották volna a tekercs kivezetésére és azt oldották volna meg szerelhetőre a blokkon, akkor egy kontakt hiba ki volna küszöbölve. A tekercselésnél adódó esetleges menetzárlatról nem is beszélve, ami hidegen és árammentesen nem is mutat számottevő értékkülönbséget!
Komment
-
Köszönöm a sok segítséget mindenkitől.Meglett a hiba.Gyújtótekercs.Találtunk egy cseredarabot(nem új sajnos)És most akkora szikra van hogy még.És melegen is pöccre indul.Lehet csak az én agyszüleményem de én még erősebbnek is érzem a motort most.Gyönyörű egészséges szikra van.Még egyszer köszönöm mindenkinek!!!!
- 3 likes
Komment
-
markopolo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVan egy komplett felesleges babetta blokkom kifogástalan gyújtással fel kéne valahogy tenni a Danuviára azt nem lenne több probléma...
- 3 likes
Komment
-
SZerintem nem csak úgy érzed mert egy jó gyujtó szikra növeli a teljesítményt is. Ha jót akarsz magadnak maradj az eredetinél azon egy csavarhúzóval álítassz megszakító hézagot és mész tovább míg a Babi gyújtás ha meghal marad az utánfutó!!. Üdv. Sepy. Persze ez lehet, hogy maradi ragaszkodás.
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePersze ez lehet, hogy maradi ragaszkodás.
Az a szép alapjárat, amit megszakítóssal be lehet állítani.... Elektronikus gyújtással szerelt ETZ-n lehetetlen volt olyan lassú, nyugodt járást elérni, mint a megszakítóssal (gyári értéknél kicsit nagyobb megszakító hézaggal)...
- 2 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa jót akarsz magadnak maradj az eredetinél azon egy csavarhúzóval álítassz megszakító hézagot és mész tovább míg a Babi gyújtás ha meghal marad az utánfutó!!. Üdv. Sepy. Persze ez lehet, hogy maradi ragaszkodás.
Nem mellékesen a lendkerék hiányzó lendülete egyenetlenné teheti a járást. A Babetta alumínium-acél kombinációs gerjesztőagya (magam alkotta szakkifejezés ) nem elég nehéz ahhoz, hogy ezt a hiányt pótolja.
- 1 like
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehogyan tovább babettagyújtás
Ha ebben valami elromlik, igen nehéz kinyomozni, cserélni. leginkább csak kompletten kuka, majd csere.
Szerencsém volt, és a jó Isten is adott hozzá szikrát!
...
Egyébként a lendkereket én sem áldoznám be, szerintem kell az a normális működéshez, különösen alacsony fordulaton.
- 2 likes
Komment
-
Nálam jól működik az eredeti gyújtás a Danuvában. Legyenek mindig tiszták a wolfram érintkezők és legyen elég olaj a kenőfilcen akkor megbízhatóan szolgál ez a koros technika.
Babetta lendkerékkel biztosan nem lehetne beállítani alacsony alapjáratot a dancsinál, talán pörgősebb lenne a kisebb lend-tömeg miatt.
Komment
Komment