Üdvözlet mindenkinek!
Eddig még, ahogy nézegettem a fórumot nem láttam sehol, hogy lett volna olyan okfejtés, amelyben a motor felújításának költségeit ecsetelték volna (természetesen kizárólag Danuviáról, esetleg D-csepelről van szó). Ezzel szerintem sok kezdőnek adhatnak a régebbi tagok fogalmat.. Ez az egyik felvetésem. A másik az lenne, hogy aki már újított fel Danuviát annál jelentkezett-e az a probléma, hogy az eredeti váltóval összerakott blokk összerakás után kidobálja az egyest, de alkalomadtán a kettest is. Ez, ha jól tudom a kapcsolókörmök kopásával van összefüggésben. Ezt a hibát lehet javítani, vagy érdemesebb jobb állapotú, netán nem használt váltófogaskerekeket keresni?
Üdv: Dutrásmaci
Eddig még, ahogy nézegettem a fórumot nem láttam sehol, hogy lett volna olyan okfejtés, amelyben a motor felújításának költségeit ecsetelték volna (természetesen kizárólag Danuviáról, esetleg D-csepelről van szó). Ezzel szerintem sok kezdőnek adhatnak a régebbi tagok fogalmat.. Ez az egyik felvetésem. A másik az lenne, hogy aki már újított fel Danuviát annál jelentkezett-e az a probléma, hogy az eredeti váltóval összerakott blokk összerakás után kidobálja az egyest, de alkalomadtán a kettest is. Ez, ha jól tudom a kapcsolókörmök kopásával van összefüggésben. Ezt a hibát lehet javítani, vagy érdemesebb jobb állapotú, netán nem használt váltófogaskerekeket keresni?
Üdv: Dutrásmaci
Komment