Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Honda CB125

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Honda CB125

    Sziasztok!

    Köszi hogy itt lehetek, mindjárt lenne is egy pár kérdésem. Nem régen vettem egy 125-ös Honda Cb-t elég h, a pontos évjáratot nem tudom, de nem mai darab az biztos. Szeretnék egy kis cafe racert építeni belőle, de teljesen kezdő vagyok, viszont sajátkezüleg szeretném csinálni, amit csak lehet.A blokk teljesen jó, de nincs fékem, vagyis a hátsó dob rész megvan de a rudazat a tengely és a pedál nincs, mivel elég nehéz hozzá az alkatrész beszerzés, ezért arra gondoltam hogy valami más típuséval tudnám esetleg helyetesíteni.Mondjuk mz? kompatibilis lehet valamenyire? Az első fék, az tárcsa, de bovdenes és elég rossz állapotban van, ott arra gondoltam hogy tennék rá egy mz olajos féket, az működhet a gyári tárcsával? Mert ha ezek járható utak lennének akkor beszerezném az alkatrészeket, de potyára nem akarok vásárolni.

    köszi előre is!
    Üdv.

    #2
    Kedves Honda Cb 125!


    Nekem is van egy kérdésem,-ki vagy?


    Üdvözlettel:Che
    supermax, ptm004 és Titus kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Deny89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Köszi hogy itt lehetek, mindjárt lenne is egy pár kérdésem.
      Szívesen! Nekünk csak egy. Che már fel is tette!
      sepy, supermax és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Kánten vagyok montázsiból!

        Komment


          #5
          Üdvözlünk a fórumon!
          Ahogy szokták a nálam bölcsebbek mondani, amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten.
          A kérdéseidre a válasz: igen, igen és igen,de mégsem.
          mindent lehet, csak akarni kell, de nem mindegy milyen költségen
          A fék egy kicsit érzékeny téma nálam, ne várd, hogy támogassunk bármiféle gányolást, mert ha miatta megsérülsz mi leszünk az oka, hogy buzdítottunk rá.
          Minden más témában nyitott vagyok.
          Medve1, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Köszönöm! Semmiképpen nem szeretnék gányolni, csak arra lennék kíváncsi hogy hogyan oldanák meg ezeket a problémákat hozzá értő emberek. Körbe jártam mindenféle bontót, motoros boltot, egyszerűen nincsen hozzá alkatrész. E-bayen van, de különböző embereknél, egyiknél fékpedál másiknál rudazat.Hosszan tartó nyüglődés lenne a pedált angliából, a tengelyt meg tájföldről megrendelni. Ezért valami más megoldást keresnék. Természetesen a biztonság az elsődleges szempont, én sem úgy gondoltam hogy felhegesztem oda valahogy aztán jó az ide vidékre.

            Komment


              #7
              Deny89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Kánten vagyok montázsiból!
              Akkor Kunta Kinte a rokonod? Figyelj, ez nem az index fórum. Ott menő ez a stílus, de itt nem sokra mész vele. De ha semmibe veszel minket, akkor minek csatlakoztál hozzánk?

              Komment


                #8
                Nem hiszem hogy bármi probléma lenne a stílusommal.Egyébként nem tudom mit vártok egy ilyen kérdésre hogy "Ki vagy?"? Ha Ti így szoktatok ismerkedni, akkor nem hiszem hogy az Én stílusommal lenne probléma. Nem értem hogy mit szeretnél tudni rólam? ez nem társkereső oldal tudtommal. Én valahogy azt sem érzem hogy semmibe vettem volna itt bárkit is. A lényeg, hogy én nem vitatkozni jöttem ide hanem tanácsokért és segítségért, hogyha ez problémát jelent akkor sajnálom.
                Utoljára szerkesztve a következő által: Deny89; 2013 aug. 28, 11:25.

                Komment


                  #9
                  Szia Deny!

                  Deny89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Nem hiszem hogy bármi probléma lenne a stílusommal.
                  Pedig de!


                  Deny89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Egyébként nem tudom mit vártok egy ilyen kérdésre hogy „Ki vagy?”
                  Kábé ennyit: X.Y. vagyok. Máriaröcskén lakom. Szeretem az öreg gépeket. Van otthon (venni szeretnék, álmom egy, stb.) .......... motorom. Ehhez kérek tőletek szakmai és márkatársi segítséget. Üdvözlettel.


                  Deny89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Nem értem hogy mit szeretnél tudni rólam? ez nem társkereső oldal tudtommal.
                  Ha egy közösséghez akarunk tartozni, akkor illik röviden bemutatkozni. Utána kaphatsz segítséget és tanácsot. És ezért fizetni sem kell.

                  Deny89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Kánten vagyok montázsiból!
                  Deny89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Én valahogy azt sem érzem hogy semmibe vettem volna itt bárkit is.
                  Szerinted ez akkor mi?

                  Deny89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A lényeg, hogy én nem vitatkozni jöttem ide hanem tanácsokért és segítségért,
                  Akkor viselkedj normálisan.

                  Komment


                    #10
                    Szia CZsolti!

                    Nem fogok itt tovább vitatkozni.

                    Nevem Szász László Dániel, 1988 május 21-én születtem Budapesten, a Szent Imre kórház előtt egy taxiban. Édesanyám elmondása alapján,már mielőtt megkezdtem volna óvodai megpróbáltatásaim, erősen vonzódtam a gépkocsikhoz és a motorkerékpárokhoz. Így a szüleim támogatásával szert tettem első "motoromra" mely egy fekete lábbal hajtható műanyag álom volt piros markolattal.
                    Miután sikeresen túléltem a három éves óvodai kiképzést, mely három év alatt elsajátítottam a pótkerék nélküli kerékpár használatának tudományát, szintén szüleim támogatásával meg kaparintottam első kerékpáromat. Gyönyörű biciklimmel rengeteg kilómétert és magyar kártya paklit fogyasztottunk el.
                    Ahogy teltek múltak az évek a pedálos kétkerekűek jöttek mentek alattam, így a négyemeletes panel lakásunkhoz tartozó tároló helyisége kezdett megtelni drótszamarakkal, mint ahogy a szobám, a több forrásból összegyűjtött autós-motoros magazinokkal, poszterekkel. Bizton állíthatom hogy ekkor már tudtam hogy szabadidőmet nem a Critical Mass-on, biciklis nadrágban fogom tölteni.
                    Mivel benzingőz utáni vágyam csillapíthatatlanak éreztem, 13,5 éves koromban beiratkoztam az Oktán autós-motoros iskolába, hogy megszerezzem életem első, M-kategóriás vezetői engedélyét. Miközben bújtam a KRESZ-t, elérkezett a születésnapom időpontja. Felejthetetlen meglepetés ért ezen a nevezetes napon, hiszen kaptam egy Honda Zx Dio-t, mely sokak által nem nevezhető motornak, mert a tervezők robogónak alkották meg, Én mégis ördögmotorosnak éreztem magam.
                    Miután sikeres vizsgákat tettem, hű társammal 43787 kilómétert tettünk meg, mikor is úgy éreztem ez már nekem kevés. Időközben vidékre költöztünk és a fekete villám a fészerbe került, helyét rövid időre átvette egy Simson S51-es motor. Ezen elsajátítottam a sebességváltó használatának tudományát.
                    Mivel ekkor már benne voltam a sötét kamaszkorban, egyre többre vágyva először egy 125-ös Dt-vel, majd egy 250es Yz-vel vájtam barázdákat, mélységesen szeretett szülőföldem mezeibe. Ezen időszak alatt rájöttem hogy a magányos hegyen völgyön való motorozás nem nekem való, jobban szeretek országúton és a városban motorozni. Így történ hogy megváltam stoplis barátomtól és mivel elértem a megfelelő kort, rohantam ismét az autós iskolába megszerezni a B kategóriás vezetői engedélyem.
                    Itt következett egy intenzív autós korszak melyre most nem térnék ki részletesen. Hogy vissza térhessek az utakra két keréken és tehessem ezt úgy hogy nem néz le minden szembejövő "motoros" akik szerint csak annak kell vissza inteni aki rendszámmal és sebességváltóval ellátott,50 köbcentis hengerűrtartalmat meghaladó kétkerekűvel közlekedik, ráraboltam az A korlátozott jogsira, miután kézhez kaptam vásároltam egy 250-es Kawasaki ZXR-t. Miután egy barátom sikeresen rommá törte, alkalmi motoros lettem mindenféle kölcsönkért motorral.
                    Megannyi élethelyzeten átjutva idén nyáron eljutottam oda, hogy láttam egy videót egy kis 125-ös Honda Cb-ről, mely át lett alakítva Cafe Racer stílusban. Ez olyannyira elnyerte tetszésemet, hogy fejembe vettem hogy nekem is kell egy ilyen, melyet saját kezűleg szeretnék átalakítani . Így történt hogy be is szereztem egy példányt, ami inkább csak fél, de az enyém és Cafe Racer lesz ha holnap piros hó esik akkor is.
                    De mivel szereléssel nem foglalkoztam idáig, ezért segítségre szorulok. Eme segítséget nem várnám ingyen és a fék tekintetében lemondanék a saját kezűségről is de közelemben lévő szakemberek hiányán és alkalmas szállító eszköz nélkül, nincs jobb ötletem minthogy valahogy megpróbálom megoldani ezt az aktuális problémát.
                    Ezen okból regisztráltam erre az oldalra is, bízva abba hogy valaki tud nekem segíteni néhány tippel, trükkel. Tisztelettel kérdezem tehát a hozzá értő, gyakorlott szakembereket, hogy esetleg hogyan tudnám megoldani a problémát?

                    Köszönettel: Lackó
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Deny89; 2013 aug. 28, 18:05.

                    Komment


                      #11
                      Kedves Lackó!

                      Köszönjük szépen,-nagyon tetszett!Nem volt hiába való provokálni téged,-valahogy megszületett,a bemutatkozás.Most nincs sok időm,hogy írjak,mert menni kell dolgozni,de még írok neked!A "froclikért" ne haragudj,de minden azért volt,hogy mutatkozz be,az okairól írok még.

                      Örülök neked és úgy gondolom,hogy lesz segítséged bőven!

                      Üdvözlettel:Che

                      Komment


                        #12
                        Deny89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Kánten vagyok montázsiból!
                        Rubyyyy....!! Bzzzzmmeeeggg...!!

                        Amúgy pedig: "Hello, I am Quentin from Montargis"

                        Itt megnézhető 0:26:22-nél

                        http://www.youtube.com/watch?v=eCxa_otl2d8
                        Utoljára szerkesztve a következő által: bazsimoci; 2013 aug. 28, 19:19.

                        Komment


                          #13
                          Az MZ tárcsája jó megoldás lehet, viszont előtte méricskélned kellene hogy a tárcsától elférne-e maga a féknyereg amiben a munkahenger és a pofák vannak. Lehet hogy nagyobb az MZ tárcsája mint a Hondáé, ez esetbe új rögzítséi pontot kellene felszerelned.

                          Komment


                            #14
                            Deny89,
                            Nem tudom mit csinálsz napközben , de köze lehet a dumáláshoz nagyon tetszett az írásod . Ezért ha nem jutsz megoldásra, télen megcsinálhatjuk a tárcsafék dolgot , meg talán a másikat is .

                            Komment


                              #15
                              Kedves Che!
                              Örülök, hogy itt lehetek és tisztelettel várom további hozzászólásaid.

                              Kedves OdinHEM!
                              Köszönöm szépen a tippet, megpróbálok szerezni egy mz-t a méregetéshez vagy legalább a fékét hogy oda próbáljam. Mert ha ez járható út lenne akkor előre ez kerülne. Azért gondoltam erre, mert alkatrész van hozzá, költség hatékony is, a motorral meg úgysem a Kakucs Ringre készülök.

                              Kedves Joker!
                              Örülök hogy tetszett az írásom és köszönöm a felajánlást, ha télig nem sikerül féket csinálni a motorra, élni fogok vele.

                              Ma szétszedtem az első féket és kipucoltam, de így is elég ramaty állapotban van. Brembo ugyan, de nem hinném hogy érdemes vele foglalkozni. Már csak azért sem mert nem nagyon bízok ebben a bowdenes-tárcsás megoldásban, főleg hogy a gyári fékbowdenből valaki szobrot akart faragni. Az után gyártottak meg nyúlnak mint a forró rágógumi. Most elégé szét van kapva a motor, de majd szúrok fel valami képet róla hátha érdekel valakit hogy áll.

                              Jó éjszakát mindenkinek!
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Deny89; 2013 aug. 29, 00:28.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X