Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Honda CB125

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Honda CB125

    Sziasztok!

    Köszi hogy itt lehetek, mindjárt lenne is egy pár kérdésem. Nem régen vettem egy 125-ös Honda Cb-t elég h, a pontos évjáratot nem tudom, de nem mai darab az biztos. Szeretnék egy kis cafe racert építeni belőle, de teljesen kezdő vagyok, viszont sajátkezüleg szeretném csinálni, amit csak lehet.A blokk teljesen jó, de nincs fékem, vagyis a hátsó dob rész megvan de a rudazat a tengely és a pedál nincs, mivel elég nehéz hozzá az alkatrész beszerzés, ezért arra gondoltam hogy valami más típuséval tudnám esetleg helyetesíteni.Mondjuk mz? kompatibilis lehet valamenyire? Az első fék, az tárcsa, de bovdenes és elég rossz állapotban van, ott arra gondoltam hogy tennék rá egy mz olajos féket, az működhet a gyári tárcsával? Mert ha ezek járható utak lennének akkor beszerezném az alkatrészeket, de potyára nem akarok vásárolni.

    köszi előre is!
    Üdv.

    #2
    Kedves Honda Cb 125!


    Nekem is van egy kérdésem,-ki vagy?


    Üdvözlettel:Che
    supermax, ptm004 és Titus kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Deny89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Köszi hogy itt lehetek, mindjárt lenne is egy pár kérdésem.
      Szívesen! Nekünk csak egy. Che már fel is tette!
      sepy, supermax és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Kánten vagyok montázsiból!

        Komment


          #5
          Üdvözlünk a fórumon!
          Ahogy szokták a nálam bölcsebbek mondani, amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten.
          A kérdéseidre a válasz: igen, igen és igen,de mégsem.
          mindent lehet, csak akarni kell, de nem mindegy milyen költségen
          A fék egy kicsit érzékeny téma nálam, ne várd, hogy támogassunk bármiféle gányolást, mert ha miatta megsérülsz mi leszünk az oka, hogy buzdítottunk rá.
          Minden más témában nyitott vagyok.