Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Még egy japán.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Még egy japán.

    Kérdezni szeretném,ha van hozzáértő:karburátor szinkronizálás címszóval.Átnyergeltem egy majdnem veteránra:kawasakigpz-500-s-re kéthengeres karbis.

    1.,Mit takar ez a dolog?
    2.,Miféle eszközökre van hozzá szükség?
    3.,hogyan kell elvégezni a beállítást.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    #2
    Ami kell hozzá egy úgynevezett szinkron teszter. Ez egy vákum mérö berendezés amivel a szivócsövekben
    uralkodó negativ nyomást mérjük és a pillangószelepek egymáshoz képesti helyzetével
    a referencia hengerhez képest a mért értéket azonosra állijuk.
    Leirni a müvelet menetét hosszadalmas de ha közel vagy hozzám segitek megcsinálni, vagy ha nem sürgös akkor egy 4 hengeresen lefotózom a jövö héten lépésröl lépésre a folyamatot és elküldöm neked.
    A beállitás közben bizonyos hibák is kiderithetök...
    sepy, mátéapu és 6 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      EZ állati jó )) Én is csináltam magamnak de az négy vákummérőórából készült. De ez fenomenális !
      kicsi76, ptm004 és 6 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Én is csináltam magamnak de az négy vákummérőórából készült
        Nekem jövőre következik ugyanaz a mutatvány: négy Mikuni CV van a GS-en...
        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

        Komment


          #5
          négy Mikuni CV van a GS-en...
          Úgy látom, nem maradtam magamra a problémával !Click image for larger version

Name:	SAM_0596.jpg
Views:	1
Size:	189.6 KB
ID:	143499Click image for larger version

Name:	SAM_0593.jpg
Views:	1
Size:	198.3 KB
ID:	143500

          Komment


            #6
            Úgy látom, nem maradtam magamra a problémával !
            Sőt, a váz és a blokk is nagyon ismerős... Meg az első villa. Meg a lámpatartók. Meg a generátor. Meg a trafók...

            Csak a hátsó lábtartó nem stimmel, az enyémen még hegesztett. (1978 GS500)
            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

            Komment


              #7
              (1978 GS500)
              Ilyenre gondoltál ?Click image for larger version

Name:	201305051203.jpg
Views:	1
Size:	203.8 KB
ID:	143502Click image for larger version

Name:	201305051204.jpg
Views:	1
Size:	201.3 KB
ID:	143503Click image for larger version

Name:	201305051205.jpg
Views:	1
Size:	198.6 KB
ID:	143504Click image for larger version

Name:	201305051206.jpg
Views:	1
Size:	199.3 KB
ID:	143505Click image for larger version

Name:	201305051202.jpg
Views:	1
Size:	201.5 KB
ID:	143506Szerintem ez ugyan az a évjárat, és gs 550

              Komment


                #8
                Szerintem ez ugyan az a évjárat
                Aha - a tiéd az "L" modell (gondolom mint luxus), GS550L. Az enyém lánykorában GS500E-nek született: elöl dupla, hátul szimpla tárcsa, egyenes ülés, farokidom, alacsonyabb kormány, de magasabb tank. Valaki már megvagdosta itt-ott, segédvázat például, szóval én most scrambler-szerű valamit építek belőle. Gyárilag a karbi is más volt, de a tieddel egyező hengersort-hengerfejet-karbikat eszkábálták rá.
                Fotót nem tudok produkálni, legfeljebb szétbontott olajos alkatrészekről, de itt a példa:

                Click image for larger version

Name:	gs500.jpg
Views:	1
Size:	81.8 KB
ID:	143507

                Szóval gatyába rázom, átfestem, blokkot-karbikat-láncot-féket gatyába rázom, aztán jöhet a karbiszinkron.

                Akik otthon csinálják a szinkront: szoktatok ventillátort használni, beállítás közben hűteni a blokkot?
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment


                  #9
                  Irigykedek is a sok jó mocira , de gondoltam én meg kiszaladok a garázsba , megmutatom nekem mi van ....
                  Hát jól tettem ,hogy kimentem olyan a garázs mint a valami csatornán az a --élet az ember után -vagy mi . Rettenetes , hideg , pókhálló hegyek , csend... és szétfagyott a ki.....tt vízcsap . Még az előző napokban --most megkiolvadva spriccelt a világba....

                  pizsama, köppeny , nagykabát , ---pókhállós vizóra akna , ...stb

                  De mindegy , csináltam egy szelfit vagy mit : Click image for larger version

Name:	P1020003.jpg
Views:	1
Size:	193.4 KB
ID:	143508Click image for larger version

Name:	P1020005.jpg
Views:	1
Size:	194.9 KB
ID:	143509Click image for larger version

Name:	P1020006.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	143510Click image for larger version

Name:	P1020007.jpg
Views:	1
Size:	195.2 KB
ID:	143511 milyen boldog voltam amikor IMOLÁBAN megcsíptem a hondámhoz

                  Komment


                    #10
                    Az a vízcsap nem néz ki túl bíztatóan - viszont a műszer annál jobbnak tűnik.

                    De jó, hogy nem a CB-t vettem meg tavalyelőtt, akkor most sárgulhatnék az irigységtől.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 jan. 02, 19:51.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #11
                      Ezzel a csapképpel csak a hideget ilusztráltam --ami szétment az a mosogató alatt ,tökmagasságban , és onnan spriccelt szanaszét

                      Komment


                        #12
                        Aha - a tiéd az „L” modell (gondolom mint luxus), GS550L.
                        Az enyém GS-650L ! Ami az utolsó képsoron van, az a barátomé. Az 78-as. Az enyém 81-es, és kardános.Click image for larger version

Name:	20120621403.jpg
Views:	3
Size:	196.0 KB
ID:	143512

                        Komment


                          #13
                          Az a Honda műszer odab..sz lassan kezdem szégyellni magam a 2003-as japán gépem okán

                          Komment


                            #14
                            Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Az a Honda műszer odab..sz lassan kezdem szégyellni magam a 2003-as japán gépem okán
                            ...???????????????

                            Komment


                              #15
                              ami szétment az a mosogató alatt ,tökmagasságban , és onnan spriccelt szanaszét
                              Sajna ismerem a szitut: ha valahol látszik a jég, akkor esélyes hogy valami láthatatlan vagy eldugott helyen éppen szétrepeszteni készül a csövet...

                              Az enyém 81-es, és kardános.
                              Legalább a lánccserélgetést megúszod. Megmutatnám milyen volt a kis lánckerék vásárláskor, de nem találom a képet. A nagy elfogadható volt, a kicsi meg szerintem vadabb gázrángatásra alacsony fokozatban át is ugrott volna... A cseredarabhoz képest 4 mm-rel voltak rövidebbek a fogak.

                              Mégis megvan - lehet rosszul emlékeztem a 4 mm-rel, de beszédes a kép szerintem.

                              Click image for larger version

Name:	20140504_145909.jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	143514

                              japán gépem okán
                              Úgy néz ki mindenki rejteget otthon némi japán technikát... Te melyik márkát választottad?
                              Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 jan. 02, 21:12.
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X