Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Még egy japán.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ...???????????????
    A mondat második fele a kepeken lathato youngtimer vasaknak szolt

    Komment


      #17
      Az első képen egy kislánckerék van, a másodikon pedig egy ninja suriken.
      Az én GSXR-em is 4 karbis :S
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        Nekem is GSF 650-em van és még nagyon kis csikó 2007-es 4 karbis szóval lehet játszani itt is, bár nem hiszem hogy hozzá merek nyúlni majd. Olajcsere az még ok de a karburátorát nem piszkálom inkább, pedig vájtabb fülű motorostárs már megjegyezte hogy lehet kellene.

        Komment


          #19
          OdinHEM nekem a nagytestvér van GSF1200 . Mindig magam csinálom a szinkront .Hidd el nem nagy durranás. Feltekered 1500-1700 közé az alapjáratot. Először egymáshoz állítod a 1,2 majd a 3,4 karbikat aztan a középső csavarral összehangolod a jobb és a bal párost. Ennyi.

          Komment


            #20
            Így van , aztán ez a művelet néha hoz olyan pozitív változást , hogy a kedves tulajnak tátva marad a szája . Olyan mintha másik motor lenne .
            Csak ---már megint --had tanácsoljam ,hogy elötte csináljunk egy alapos tisztítást üa. szint ellenőrzést , ha membrános akkor egy mombrán szemrevételezést . Gyergya ellenőrzés-ha kell csere , aztán ha lent vannak a karbik akkor egy kompresszió mérés is --tájékoztat . Ha gond van -akkor azzal kell kezdeni .

            Mert a szinkronizálásnak csak így van igazán értelme és látványos eredménye .
            A másik amiért megint gondolom meg kapom a magamét ---ezek befőttes , vizeletes üvegek , kécsövek és egyéb marhaságok ,megint csak népbutító dolgok . Egy rendes műszerrel --aki most itt erről gondolkodik --BÁRKI képes , még a leggyakorlatlanabb is --egy délelöttnyi tekergetés után , jól megcsinálni a motorját .
            Aztán amikor már megy és érti és ...stb ---akkor lehet csinálni egy saját házi műszert --de nem bébipapis üvegből , hanem nagyon hosszú vékony csövekből --mert tud működni ez a dolog csak rendessen kell megcsinálni .

            Komment


              #21
              Na, ez érdekes!
              Úgy látszik, kedves veterános tagtársaim, hogy elértünk oda -ahonnan már nincs visszaút- hogy a Japán "vasak" is betörtek a fórum "megbeszéljük, segítséget kérek" oldalára...azaz, már itt is térhódító lesz ?!
              Igaz, ezek a rizsrakéták sem a mai évjáratok, de mégis csak Japanese gyártmány... és nem, volt szoci gépek és magyar ihletésűek.
              Magyarul, sok társunknak "megbúvik" a garagében egy olyan gép,amivel -eddig- nem "dicsekedett"
              Ki gondolta volna...hogy ide jutunk ?!

              Komment


                #22
                Ezek szerint szükségem van kettő-darab fejőgép-órára,elvileg benzincsőre és pót tankra.

                És akkor elvileg,keresnem kell két ledugózott nyílást a szívóoldalon.

                Amúgy tervben van a szelephézag,és joker-szerint kompressziómérés,karbi.takaritás,csak a hűtőcső miatt nem kezdtem neki,viszont most a fékeket takarítom és kedvemre alakítom a kerekeket.

                Látom,nem csak én vágyok egy kis nyomatékra! (-:
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #23
                  egy olyan gép,amivel -eddig- nem „dicsekedett”
                  Erősen cáfolom ! Vessünk egy pillantást a dátumra is !http://veteran.forum.hu/szerelesi-ke...gs-650-l-2433/

                  Komment


                    #24
                    Ki gondolta volna...hogy ide jutunk ?!
                    Az oldal címe:......"Márkafüggetlen fórum veteránbarátoknak"............És akkor gondoljunk bele,ha valaki csak kétütemű motorokkal foglalkozik ,hogyan ismeri meg a modernebb gépeket,és ha nem fejleszti tudását elmarad......
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #25
                      Ha már Japánozunk ! Keresek egy jó állapotú Yamaha sr 125 motorra való karburátort. Ha valaki tudna ilyet ,megköszönném ! ( Ja ! meg, meg is fizetném )

                      Komment


                        #26
                        keresnem kell két ledugózott nyílást a szívóoldalon.
                        Szerintem elég hamar meg fogod találni. Nekem pl. a karbikat tartó gumiágyakban vannak, csavarokkal lezárva - eltéveszthetetlen.

                        - - - Updated - - -


                        hogy a Japán „vasak” is betörtek a fórum „megbeszéljük, segítséget kérek” oldalára
                        Ez várható volt. Képzeld el amikor már a Golf III és IV lesz veterán...

                        A japán motorgyártás meg igazából megkerülhetetlenné vált már a hetvenes évek előtt is - például P20 és az YDS. Arrafelé volt komoly igény, így lett fejlesztés és gyártás is, nem szabott árakon és igényeknek, hanem piaci viszonyok között. Mennyi mocit gyártott pl. a Yamaha amikor látogatáson voltak a Pannoniások? Évi 700e darabot?
                        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                        Komment


                          #27
                          Szervusztok . Évekkel ezelőtt valakinek odaadtam a hatos szinkron teszteremet - jó szokás szerint elfelejtettem, hogy ki volt az . A kedves ismeretlennek négyhengerest kellett szabályoznia , mivel a környezetemben senkinek sincs hathengerese - legalábbis nem tudok róla. Esetlegesen olvassa az az illető , aki nem tud mit csinálni egy négyszög keresztmetszetű alumíniumba beszerelt 6 db Festo órával ellátott teszterrel , akkor bizalommal forduljon hozzám . ( Így szereztem vissza múltkor a szalag csiszolómat . ) Bevallom én az első "japánomat" ( Kawasaki GPZ 1100 DFI )20 éve vásároltam, amikor az első konténeres hullám végigsöpört kis hazánkon. Már tíz évvel ezelőtt azt mondta a telefonáló a nyugati végekről - természetesen valami veterán ( NSU 500-600 ? ) kérdés volt a téma - nekem , amikor szóba kerültek a "rizshányók" ,hogy van BP.-n egy őrült ( az én voltam ), aki japánokat is gyűjt, amiből soha nem lesz igazi veterán . Örömmel közlöm , hogy talán egy kivételével túlhaladta a 30 évet - a legöregebb 37 éves ( ami egy 300 db-s széria , de ez véletlenül derült ki ). Szóval "fiatalok" nyugodtan lehet bármilyen motort betolni a garázsba , csak idő kérdése mikor lesz kurrens cikk belőle .( Van hirdetett motor 10 millióért, amit annak idején 5-6 ezer forintért sem vásároltak meg , mert elég korszerűtlen volt . ) Üdvözlettel.

                          Komment


                            #28
                            (Így szereztem vissza múltkor a szalag csiszolómat .)
                            Én nemrég találkoztam a szórópisztolyommal,az ismerős:felhívásomra a válaszolva"mondtam a múltkor,hogy adhatnál egy-kis kromofágot",a kinézetre való tekintettel,nem forszíroztam a dolgot.........
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #29
                              mir-mur, - itt nincs valami ami jó? Yamaha Vergaser günstig online kaufen bei eBay

                              Komment


                                #30
                                itt nincs valami ami jó?
                                Nem tudom ! Tudom hogy mit keresek, de nem tudom hogyan néz ki pontosan.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X