Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Még egy japán.
Collapse
X
-
Ez nem Japan,egy friss vasarlas, lassan o is eleri a veteran-kort,es nagyon jol tartja magat akar napi hasznalatban is meg allja a helyet.Regebben valahogy nem tetszett mar vot egyszer egy k1100 lt -m de hamar tul adtam rajta mert drabalisnak tunt de ez a csupaszverzio tetszik.Az biztos hogy nagyon jol meg van csinalva minden gumi es muanyag alkatresze perfect.Nem rozsdal stb.
- 7 likes
Komment
-
Nekem is van az mz mellet igaz nem régóta egy japán masina
. Egy 1989 es Honda nx650 es . Az Mz után olyan érzés volt vele menni mint mikor Trabantból át ülsz egy nyugati kocsiba
, és mikor szerelni kéne kb akkor is ez a helyzet
. Mz-t darabokra szét szedem is össze rakom de a Honda az más világ nekem nagyon. Ez amúgy az első négyütemű motorom. A karburátor beállítás hogy működik ezeken a japán masinákon ? Az alapjárat beállításig el jutottam 
- 1 like
Komment
-
Ha egyhengeres nem kell tovább tekergetni,de ha kettő vagy több akkor szinkronba?kell állítani.Érdemes leszerelni a tankot benzincsapot karbit mindent alaposan kimosni tömítéseket ellenőrizni viszaszerelni.Én a tanlot egy létra tetejére raktam és egy hosszú benzincsővel,inditottam be (iker hengeres)egy hatméteres benzincsövet egy lécre kötötöztem U alakban,híg olajat öntöttem beleegy fél méternyit,majd a motor mellé állítva a két végét a dugókat eltávolítva a csonkokra rögzítettem beinditás után több fordulaton ellenőrizve,az összekötőcsavarral az általam legtöbbet használt fordulatnál egyensúlyba állítottam,ezután nekem finomabban működik!A karburátor beállítás hogy működik ezeken a japán masinákon ? Az alapjárat beállításig el jutottam
Alapból érdemes a gyertyákat és a légszűrőt cserélni,és természetesen meleg motoron állítunk!!!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 5 likes
Komment

Komment