Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Döglött-e a hengerfej? Vagy én nem vagyok képben...

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Döglött-e a hengerfej? Vagy én nem vagyok képben...

    Sziasztok!

    Az alábbi két (gondolom tök más évjáratú) Izs49 hengerfej közül az egyik szerintem valami fusera, kompressziónövelős történet (hiszen ahány IZS lemezvillás-49 era hengerfejjel találkoztam mindnek megvolt körbe ez a merevítés-vastagítás jellegű dolog a hengerfejtömítésnél...) Kérlek írjátok meg hogy amelyiknek nincs, a retkes égésteres azzal mi van, alugyűjtésbe irányzékoljon vagy ez normális dolog, nem fog ott kifújni, vagy vetemedés nem lesz ott az anyag vékonyodás miatt? Vagy valakinek van gyárilag is ilyen hengerfeje esetleg és akkor korrekt az alkatrész így is?

    A másik is necces mondjuk, mert mindkét menete a gyertya és dekó is bronzperselyes már, plusz egy bordája erősen elgörbült a tetején nem tudom, hogy törés nélkül hogy kezdjek neki a visszahajlításának egyáltalán...

    Click image for larger version

Name:	IMG_20121219_122504.jpg
Views:	1
Size:	196.7 KB
ID:	154979Click image for larger version

Name:	IMG_20121219_122510.jpg
Views:	1
Size:	196.5 KB
ID:	154980Click image for larger version

Name:	IMG_20121219_122519.jpg
Views:	1
Size:	195.5 KB
ID:	154981Click image for larger version

Name:	IMG_20121219_122523.jpg
Views:	1
Size:	197.2 KB
ID:	154982

    Várom a nálam hozzáértőbbek szakértését :-)
    Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

    #2
    Az hogy levettek a hengerfejből, még nem ok arra, hogy kidobd...tényleg növeli a teljesítményt. De úgy tudom, hogy az Izs dugattyúja a henger felé jár, így meg kell nézni nem-e ér bele valamibe(mondjuk nyitott dekompresszornál, mert az a "legszűkebb keresztmetszet". Továbbá használhatsz kompressziótűrőbb benzint is. Mondjuk 100-as oktánszámút
    Ha melegen sincs öngyulladás, akkor nincs gond.
    Esetleg használhatsz vastagabb tömítést is, akár valami normális anyagút(nem feltétlen csak az alulemezre gondolok).
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 19, 12:46.
    korompaiistvan és stalker kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Szia!

      Köszönöm szépen, akkor óvatosan kezelem az ügyet... de szerinted sem gyári megoldás ez így nem, hanem sufnituning...

      Üdv
      Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

      Komment


        #4
        A kócos bordát pedig óvatosan megmelegíted nem izzásig! hanem csak módjával és szépen érzésre laposfogóval kihajlítod. Beteheted sütőbe is kb 200 fok környékén bennt hagyod 15-20 percre és hajlítod, ha érzed hogy nem akarja akkor még melegítsd.

        üdv,
        korompaiistvan és stalker kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Köszönöm szépen válaszod, majd így járok el akkor...
          Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

          Komment


            #6
            Nagyon szivesen sok sikert!

            Komment


              #7
              OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Beteheted sütőbe is kb 200 fok környékén bennt hagyod 15-20 percre
              közben locsolgasd zsírjával, majd amikor aranybarnára pirul törtkrumplival tálalhatod.

              Amúgy csak azt tudom mondani amit OdinHEM is. Mivel nagy valószínűséggel melegen görbült el a borda, ezért célszerű melegítéssel visszahajtogatni. Ha melegítés nélkül próbálod akkor nagy valószínűséggel letörik, ha esetleg mégis sikerül valami véletlen folytán hidegen visszahajtogatni akkor is vagy megrepedezik, ami miatt a használat során fellépő hőtágulások következtében el is törik, vagy mivel feszültség marad benne ezért mikor először eléri az üzemmeleg állapotot akkor visszagörbül.
              korompaiistvan és zsíráf kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                stalker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Döglött-e a hengerfej? Vagy én nem vagyok képben
                Miért nem számolod ki a kompressziót , mind a kettőben külön külön ? Legalább kapnál egy valós értéket .

                Komment


                  #9
                  Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ha melegítés nélkül próbálod akkor nagy valószínűséggel letörik
                  Igen, pontosan így jártam...

                  Komment


                    #10
                    Ha a leszedés miatt nagyon alacsony a hengerfej, akkor ki kell esztergálni, majd egy passzentos betétet beletenni, aminek a belső oldalába az eredeti (vagy esetleg egyedileg tervezett) hengerfej égésterét és tömítőfelületét kell kialakítani. Nekem így van emelt kompressziójú tervezett hengerfej a Simsonon, és kívülről egyáltalán nem látszik.
                    Che kedvelte ezt.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X