Ott kezdődik mikor tisztába van az ember a motorja képességével és az Állapotával.Ezt az utóbbit kiemelném.
A dolog ott kezdődött hogy jó e egy motor vagy nem.
Persze mindegyiket szét lehet hajtani de most a normál használat a lényeg.
Régen nem hobbiból vettek motort hanem használati eszköznek. Tehát egy motoros sem biztos hogy motoros volt hanem egy autós motoron.
És elég bosszantó lehetett ha lerobbant a rossz konstrukció miatt.
Ha pl egy Mz elment 5000km-t gond nélkül egy Pannónia meg 500-at aztán lerohadt akkor az Mz jobb motor. Szerintem.
És nem a gazdája hibája, hacsak nem az hogy a rosszabbat vette meg.
...bár itt Izs 700-asról volt szó, ami összeépítést jelent, meg két hengert. A betett (szerintem nagyon klassz) videók is összeépített motorokról szóltak, és nem is csak Pannóniáról...Ez a téma valóban Izs-es, de azért két hengeres is, meg összeépítéses is...
, a fene a pofámat
, de mentségemre legyen mondva, bármilyen kétütemű blokkokat próbálunk összefűzni, nagyon sok olyan kérdés merül fel, ami minden típusra igaz...)
Komment