Ma sikerült pontot tennem a dolog végére. Újra állítottam a gyújtást, mostmár szebben megy, és melegen reagál is a szívatóra. Valóban, ahogy Stalker is mondta, akkor szívat amikor nincs odahúzva. Melegen rá kell húzni. Az orosz fordítás nincs elfelejtve, csak a tanár úr akkor ér géphez amikor én már alszom...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Izs 49 szívató
Collapse
X
-
K-28 karbival kapcsolatban:
Szétszedtem, kipucoltam, új tömítések, majd össze raktam. Vissza állítottam mindent a szétszerelés előtti értékre, és nem indul. Elkezdtem újra állítgatni az alapoktól, de semmi. Benzint kap, de minimálisan. Úszót újra ellenőriztem, és ha fecskendezek benzint a hengerbe, akkor indul, tehát nem a gyújtás. Mi lehet a gond?
Komment
-
Sziasztok!
Izs 49 karburátor beállításával küszködök. Amit találtam róla információt az szerint állítottam be ( tűállás:3, fúvóka:110 levegőcsavar: 1 és 1/2) A motor szépen beindul de ha felmelegszik és kis fordulatnál behúzom a szívatót akkor leáll. Ha nagyobb fordulat mellett húzom be akkor pedig felpörög a motor. Próbáltam kisebb (95, 85) és nagyobb (130) -as fúvókákkal is, a tűállást is változtattam már 1el feljebb és lejjebb, a levegőcsavart is állítottam mindkét irányba fokozatosan, max. 1 fordulattal változtatva meg a könyv szerinti értéket, de a helyzet nem változott. Ha valakinek van ötlete, hogy mi lehet a baj és hogyan tudnám orvosolni, azt megköszönném.
Még egy kérdés: a tűállásnál alulról vagy felülről számolva a 3.rovátkába kell tenni?
Komment
-
Szia Csaba!
Én ugyan nem vagyok uralos, de általában a porlasztókról tudom, hogy mire valók. Nem értem, hogy meleg motornál miért húzod rá a szívatót, amire egyébként a motorod teljesen normálisan reagál - szerintem.
Amint írod kis fordulaton lefullad. Ennek oka a túldúsuló keverék. Nagy fordulaton viszont egy kicsit elszegényedhet ez a keverék, ugyanis örömmel veszi a többletet és gyorsul tőle.
Szerintem ne babráld!
Üdv: CZsoltiemu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment