Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs karburátor lyukas úszóházának javítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Izs karburátor lyukas úszóházának javítása

    Levettem a karbit és látom hogy trutyis az alja,fogom a rongyot megtörlöm és erre elkezd csepegni,de rendesen!Azon töprengek be lehet-e forrasztani az úszóház alját?

    #2
    Nem horror tétel egy másik úszóház sem. Talán csak amiatt rizikós, hogy mennyire kopottat találsz. Ha amúgy jó a karbid és nem akarsz másikkal lutrizni, egy próbát megérhet a forrasztás. Bár nagyon óvatosan, nehogy kigyulladjon! Egy kifőzés+zsíroldós tisztítás után (nem csak elővigyázatosságból, de talán jobban is terül így az ón) megpróbálnám belülről beforrasztani. (Nem értek hozzá, mi lehet a jobb: lágy- vagy keményforrasztás.

    Komment


      #3
      Tiszteletem!
      Soveny és Apacsavo nem javaslom az ilyen spiáteranyag forrasztását, de ha próbálkozik valamelyikőtök, akkor keményforrasztással javasolnám. Felületelőkészítés: forróvizes trisóoldatban 15 perc áztatás, majd drótkefével fényesre tisztítás. (Keményforrasztásnál nem árt a rendes mennyiségű borax sem.)

      És HATALMAS GÁZ VAN, A drága IZS-em megszívatott rendesen, 5km-t toltam az oldalkocsis mocit mire hazaértem.
      Tünetek: állandóan füstöl, (de nem a keverék változott, az ugyanaz)még melegen is+ a hangja megváltozott+felmelegedve megpusztul(azonnal leáll), visszahűlve megint" bika erős ", a gyertya pedig eddig barnára égett, most szénfekete, szutykos.
      Az elmúlt 3 napban kezdte ezt játszani, az olaj pedig orrán-száján folyik a kipufogókból.
      Mi lehet a baja???????????????????????? Szimeringesnek gondolom(talán a hikomolt szopálja a primer felől), de mik a méretek, most akkor az egész blokkot szét kell dúrni?(((((((((((((((((
      És érdemes lenne egy mz dinamóba befektetni a ruszki lecserélésével???
      Légyszi segítsetek!
      Üdv.:Majdánka.
      apacsavo és soveny kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Gyuszikám!

        Megtaláltad a lyukat azt már látom!Szerintem egy vékony kis tűvel kerekítsd ki,esetleg tűreszelő hegyével,hogy a korrodálás eltűnjön és szabályos kerek legyen a lyuk,ép szélekkel.Enyhén egy fúróval,sűlyesztsd meg mind a két felől(ha egyáltalán van annyi a falvastagság).Csinálj egy szegecset alumínium drótból és egyszerűen szegecseld be!A másik megoldás,valamilyen két komponensű műgyanta,a Ciba geigy,valaha gyártott alkalmas benzinálló anyagot.

        Lehet,hogy kókányolásnak tűnik,de én lánggal meg se merném közelíteni,nem a benzin.-a spiáter miatt.Amíg nem fog egy másik porlasztó kerülni,-valószínű a műgyanta is megteszi.Egy cseredarabot azért kezdj el keresni,mert lehet egyéb helyeken is megdolgozta már az idő!

        Baráti üdvözlettel:Che
        joker, majdánka és 3 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Józsikám ez remek ötlet!Mint régen a fazekat a foltozó cigány,megnyitolni! Én csak egyszerű cinelésre gondoltam de a szegecs szerintem is jobb!Megnézem tüzetesebben mert 41 év az sok!Amúgy nagyszerűen működik nem volt vele gond(picit mindig dzsuvás volt a légszűrő mögötti rész,akkor ezek szerint a luk miatt!).....hú micsoda felismerés!!!!!!!!!!!!!Még motorozok 40 évet és a végén rájövök ha baj van!(de még az se biztos!!!!!!!!!!)



          Ezt is elcsesztem!!!Bocsi fiuk válogassátok ki melyik kinek szól,mert elb.....m!
          Utoljára szerkesztve a következő által: soveny; 2011 nov. 10, 12:52. Oka: Kiválogattam! :-)
          majdánka, Che és soveny kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Ahogy jobban megnéztem a karbimat akkor látom hogy a csepegés abból a furatból indul ahová az úszó rúdja sülyed le amikor megúsztatjuk a mocit!Lehetséges-e az hogy a több mint 40 év alatt annyiszor és oly erősen nyomkodták(tuk) hogy kikoptatta a fémet?!Igaz hogy alulról pedig egy borzasztó durva köszörülés van,gondolom sorjázás gyanántnem valami jól látszik,egy rettenetes durva köszörűkő nyoma van rajta,ami kivülről gyengiti!
            Nem tudom ilyen előzmények után rászánjam-e magam a szegecselésre,félek szétreped az egész!

            Komment


              #7
              Kedves Gyuszi!

              Bár nem látom teljesen jól,de veszteni valód semmi nincs.Annyit módosítanék,hogy a szegecs anyagaként,használj ólmot(ólomból öntsél,egy élére állított szögvasba egy kis rúdszerű darabot,majd a kívánt átmérőjűre kalapálod,ezt egy villanyrezsón megoldod),esetleg cint.Azért ajánlom ezeket az anyagokat,mert lágyabbak és jól zömülnek,kevésbé törhet el a karburátorod.A korrodált furatot,jól tisztítsd ki,kívül-belül kis fúróval,csak úgy kézzel forgatva a fúrót,sűlyesztsd ki,hogy tengelyirányba,tömörre tudjon zömülni!A satuba befogsz egy gömbvasat,mely nagyon lazán illeszkedjen,az úszótű rúdjának fészkébe,rátartásként,majd kívülről szépen apró ütésekkel,elzömíted!Kívülről,használhatsz egy szegecsfejezőt és akkor még szép is lesz.Csak arra kell vigyáznod,hogy belül az úszótű csapjának,tengelyirányban legyen elegendő helye.

              Üdvözlettel:Che
              Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2011 nov. 08, 13:11. Oka: Pótlás
              apacsavo kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Köszönöm Józsikám!
                Attól tartok hogy a úszó rudjának ha nem lesz elég helye akkor nem tudom megusztatni! Nem fog beindulni az is....k se,már tapasztaltam!Forró nyáron,langyos motornál ,elhagytam a hideg inditási ceremóniát,de fityiszt mutatott nekem és nem indult csak ha végig játszottam az egészet!Úsztatás,két rugás szivatóval aztán gyújtás és láss csodát életre kelt a szentem!!!!!Majd csak belövöm valahogy!
                Che kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  szereztem K62 karbit. a hétvégén feloperálom Urura. ha még mindig gondod van a karbival szólj. a k36-osom polcra kerül

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X