Nem tudna valaki egy Izs dupla soros eladó primer kis lánckereket? 24 fogú. Köszönöm!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Izs motorblokkok szerelése és karbantartása
Collapse
X
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHolnapra megnézem neked, szerintem van.
Komment
-
Üdv, azt szeretném kérdezni, hogy az Izs planéta 3-nál a kislánckerék tengelyénél lévő szimeringet és csapágyat hogyan lehet cserélni, vagy azt jobb nem bolygatni ha nem feltétlen szükséges. Teljes motorfelújításba kezdtem de ez nem világos számomra. Egy donor blokkon megnéztem és eléggé hihetetlenül van megalkotva. A hengergörgős csapágy kosár nélküli egy kis mozdítástól rögtön kipergett az összes görgő. Mi a menete ennek? Egyáltalán a tengelyről hogy lehet leszedni a csapágy gyűrűt? Nem merem emiatt még megbontani a rendes blokkomat. Előre is köszönöm.
Komment
-
Egyáltalán a tengelyről hogy lehet leszedni a csapágy gyűrűt?
Mintha nekem golyós lett volna ott, bár az enyém P2, de lehet hogy csak rosszul emlékszek. Remélem a tatárföldi géniuszok nem 1 darabból csinálták a későbbiekben.
A külsőgyűrűt pedig kiütöd a helyéről, egy méretre esztergált rúddal, úgy hogy előtte a fedelet felmelegíted pl villanyrezsón vagy hőlégfúvóval. Ha szerencséd van, lehet magától kiesik.
Szimmeringet én normál szimeringet tettem be mindenhova, még a kétajkas helyett is 2 szembefordított került be.
De megnézem neked holnap, lehet hogy nekem van olyan, amiről le van szedve már.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 febr. 24, 23:47."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Köszi a segítséget. Igen lehet hogy neked golyós van benne, mert Gergő is úgy emlékezett rá hogy neki mintha az lenne a P3-ban. Lehet a rendes blokkban nekem is az csak még emiatt nem mertem szétszedni. Igaz a donor blokkom 56-os és elég furcsa mivel ott meg a dinamó oldali főtengely csapágy golyós.
Igen a kétajkas helyett én is úgy gondoltam hogy kettőt teszek összeforgatva, mert sehol nem kapni eredetit. Főtengelyre is csak NU volt N es helyett de legalább DKF
wsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
A kerek felömlős 49 es hengerről beszélsz? Van 56osba olyanom aluból. Annak fel kéne mennie szerintem. De akkor a hengerfej is cserés.stalker kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
A kerek felömlős 49 es hengerről beszélsz? Van 56osba olyanom aluból. Annak fel kéne mennie szerintem. De akkor a hengerfej is cserés.
Nem tudom, hogy annak már modernizált égéstere van, az új hengerfejnek?
Ez nagy tuningnak ígérkezik. A főtengely úgyis Planéta ami benne van, bírnia kell a terhelést
*Nagyapámnak van egy "Kárpáti" motorblokkja (Verhovina Delta végülis), abban meg egy eddig hiányolt, spéci "generátor szerűség", így azzal is tudok majd mókolni. Bár az csak 6V-os, de amíg nincs más, addig legalább a fizikai kialakítással lehet játszani.
Mókolásról infó:
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=36&t=1985
http://drive2moto.ru/garage/729/motobook/4676Utoljára szerkesztve a következő által: stalker; 2015 márc. 07, 23:13.Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.
Komment
-
A hengerfej még a régi annál, nagy égéstérrel, oldalgyertyás. A karbicsonk csavarja nem kétoldalt van, mint a planétán, hanem egymás felett.
Ilyen mint ez:
A Planétáknak már szögletes a felömlője, úgyhogy tuti nem illeszkedik.
abban meg egy eddig hiányolt, spéci „generátor szerűség”, így azzal is tudok majd mókolni.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 márc. 07, 23:18."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
A hengerfej még a régi annál, nagy égéstérrel, oldalgyertyás. A karbicsonk csavarja nem kétoldalt van, mint a planétán, hanem egymás felett.
Ilyen mint ez:
A Planétáknak már szögletes a felömlője, úgyhogy tuti nem illeszkedik.
Az nagyon nagy gáz és mérhetetlen csődöt eredményez, ha nem illeszkedik a blokkhoz rendesen a henger felömlője? Gondolom...
*Mondjuk van itthon korábbi négyszögletes felömlős IZS49-es blokk is, mondjuk lehet a különbség drasztikusabb és keresztmetszet nagyságban nyilvánul meg erőteljesen.
Én is szereztem már ilyet.az aggasztó.
Amúgy a nagykereknek zsíros hasznuk van (pl Simson alkatrész kereskedések, de ott legalább hatalmas a közönség, így megéri a brutális mennyiség behozatala, másképp nem működik az egész, mert minden alkatrész Shenzenben készül kb...) és ha még nem vagyok szerencsés, akkor ali-n nem is a gyártól veszem, hanem kínai nagykertől, tehát egy kézen ott is átment már.
A 20 szett amúgy elfogyna itthon, főleg "konverter-szettel", amit a kínaiak szintén baráti áron legyártanának akár (bár 20 szettért még nem erőltetnék halálra magukat, de ha jófejek lehet benne lennének.... bár kétlem), de sok lenne a szervezés és a végén tuti lennének elégedetlen emberek. Így sajnos marad elérhetetlen kategória a 90W-os csodagenerátor. Be kell érni a Deltával, aminek a gyújtás része is más.
Sajnos most beszerezhetetlen Ukrajnából bármi is, Oroszország hasonlóan problémás és ők is csak Kínából hozatják, ahogy néztem (mondjuk, ha dollárban fizetsz, kisebb mennyiségben is szóba állnak veled, de a posta onnan is kegyetlen). Nem tudom hány IZS-es modernizáló buherára érdeklődő személy lenne amúgy... de annyi talán nem, hogy megérje megszervezni egy ilyet.
De ilyen termék - ahogy a magyar kiskerek is beárazták a 6V-os kínai utángyártottat a vaterán vagy hol láttam - kb. 15 ezer körül érkezne be a végfelhasználóhoz... igazán lehetne egy kisker ami bevállalja a szívást és már van kikísérletezett szállítója Kínából, ilyesmi... de ilyen apró vevőkörre nem lesz.Utoljára szerkesztve a következő által: stalker; 2015 márc. 07, 23:42.Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.
Komment
-
A hengerfej lehet P2 már...és akkor rendben is volnánk. Megvan a kívánt többleted. Az enyém távol áll attól még hogy menjen, soha nem hallottam még a hangját, mikor hoztam is végigtoltam a falun, azóta szétszedve vár.
Szerintem jó a 6V os rendszer is(van olyan jó, mint a Voszhod 14 voltosa). Legalább nem kell fesszabályzót is cserélni.
Csak azért mondtam a cserét, mert ha jól tudom, a 49 esnek 4 csavar fogja a hengerfejet, az 56 ostól pedig 6.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 márc. 07, 23:46.stalker kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
A hengerfej lehet P2 már...és akkor rendben is volnánk. Megvan a kívánt többleted. Az enyém távol áll attól még hogy menjen, soha nem hallottam még a hangját, mikor hoztam is végigtoltam a falun, azóta szétszedve vár.
Nekünk alap-kiépítésben ment már ugyan, de az öngyilkos-jelölt féket kellett lecserélni elől, amihez kell még egy új féklap, meg a hátsó lánckereket, illetve nem árt egy tuning
Szerintem jó a 6V os rendszer is (van olyan jó, mint a Voszhod 14 voltosa). Legalább nem kell fesszabályzót is cserélni.) lábletörőssé válhat, de annyi belefér...
Csak azért mondtam a cserét, mert ha jól tudom, a 49 esnek 4 csavar fogja a hengerfejet, az 56 ostól pedig 6.
Fő vázelemeiben azért megmarad 49-es, mert az szép
Amúgy már sikerült ilyen közdarabos "varázslással", az oroszok méretezései alapján a mechanikus problémát elhárítani a Riga Delta "generátor" (vagy inkább multi-pole lendkerékmágnes-féle) beszerelésénél?Utoljára szerkesztve a következő által: stalker; 2015 márc. 08, 00:01.wsievers kedvelte ezt.Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.
- 1 like
Komment
Komment