Sokat lehet javítani a Babetta fémgyapot szűrőjének szűrőképességén azzal, hogy sűrű olajjal beolajozod, hagyod kicsepegni és úgy teszed bele házába. Az igazat megvallva nem is értem szárazon hogy fogná meg a port.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Babetta 207
Collapse
X
-
Kedves József!
Ebben az országban az emberek már nem babettára vágynak...
Megbontották a fémtolvajok a baptista templom tetejét | bama.hu | Kék hírek, bulvár | Baranya megyei hírek
Az utcában van. A templom beleépítve egy lakópark közepébe, minden minden oldalról lakóházak közvetlen közelről. Azért megpróbálták.
Az olajra visszatérve. Első motoros élményem az öreg babetta volt (igen későn és sokáig nem volt folytatása). Apám Pancsi tankja a pincében pihent, abból eresztettem le a közel 3 évtizedes keveréket. Kicsit tettem hozzá még benzint és mentem motorozni. Minden fórumon megy a vérre menő vita az olajválasztásról. Egyszer javasoltam, hogy A és B igen drága motorkerékpár olaj vitáját, illetve a szükséges 6000km-es csereperiódust nézzük már meg fáradt olaj laborvizsgálattal. Totalcarosok megvizsgáltattak egy leeresztett diesel motorolajat és volt még benne tartalék. Természetesen senki sem csatlakozott. Nekem nincs időm molyolni olajak és gumik teljesítményadatait.
- 1 like
Komment
-
bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseElső motoros élményem az öreg babetta volt (igen későn és sokáig nem volt folytatása). Apám Pancsi tankja a pincében pihent, abból eresztettem le a közel 3 évtizedes keveréket. Kicsit tettem hozzá még benzint és mentem motorozni. Minden fórumon megy a vérre menő vita az olajválasztásról. Egyszer javasoltam, hogy A és B igen drága motorkerékpár olaj vitáját, illetve a szükséges 6000km-es csereperiódust nézzük már meg fáradt olaj laborvizsgálattal. Totalcarosok megvizsgáltattak egy leeresztett diesel motorolajat és volt még benne tartalék.
Természetesen azokat az ígéreteket hogy egy olajtól mennyire nő illetve csökken egy motor élettartama csak laborban lehet vizsgálni két ugyanolyan motoron (már ez is hülyeség mert nem létezik) ugyanolyan terhelésen üzemórák ezrein vizsgálva.
Ilyen egyébként létezik, egy volt és újra mostani kollégám elszegődött oda, de gyorsan (kb1,5 év) feladta ezt a harcot.
- 2 likes
Komment
-
Én csak a motul-repsol-castrol-a-jobb örökös vitából szálltam ki és áttértem a mannolra autóba és következő cserénél gyanítom a motor is azt fog kapni. Akinek meg nem tetszik a mannol, akkor gondoljon eneost a helyére. Megvan ezeknek a megfelelő teljesítmény minősítése. Csereperiódusokat és szűrőcseréket tartom (vagy kicsit kitolom a motornál).
Ha meg átvertek, akkor így jártam.
Sok-sok ember mesélt már nekem több tízezret futott olajokról és besült alkatrészekről. Kevesebben meséltek nem megfelelő minőségű olaj miatt besült alkatrészekről.
- 1 like
Komment
-
Maximum abban látom a dolog értelmét, ha pl. nem működnek az indítópofák.
Mivel a lendkerék/indító dob nem fedett, el tudom képzelni hogy erre fel lehet tekerni kötelet és azzal berántani. Kérdés hogy mennyire csúszik meg rajta. Másrészt igen jó állapotban kell lennie, jó beállításokkal, hogy berántással induljon.Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2017 febr. 14, 15:41.
Komment
-
Ugy latom, hogy a neha fura elkepzelesek, otletek, ujitasok, extrem megoldasok nem talalkoznak csak a teljesen hagyomanyos es eredeti megoldasokkal, gondolkozassal.
- 3 likes
Komment
-
madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMert az a felfogás él bennünk,hogy miért kellene nekem okosabbnak lennem,mint az a sok mérnök aki a gyárban megtervezte az adott dolgot és én azért vásároltam meg mert úgy tetszik ahogy ők legyártották.
Hadd árnyaljam ezt a képet egy kicsit. A mérnöki fantázia általában jól működik, de van egy hatalmas fékje: a gazdaságos gyárthatóság. Sok remek terv végezte és végzi fiókban emiatt.
- 8 likes
Komment
Komment