Az volna a problémám hogy indításkor nagyon sokáig kell tekerni míg a motort megforgatja. Szétszedtem a kuplungját jónak néz ki minden nem is olajos megcsiszolgattam visszaraktam de a jelenség megmaradt, nem javult semmit. Más motoroknál félig lenyomják a pedált és már viszi is a motort. Megmértem a két fékpofán lévő ferodor vastagságát 4mm-es ennek kellene vinnie a dobot hogy forogjon a motor, nem tudom gyárilag milyen vastagnak kell lennie lehet hogy ez már vékony. Kérem segítsen valaki aki tud érdemlegeset mondani. Köszönöm.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Babetta 207
Collapse
X
-
Használd a dekompresszort. Gyárilag úgy van előírva az indítás: hogy behúzott dekompresszorral tekerni majd megfelelő fordulatnál elengedni, vagy lábbal a pedált nyomni és félúton elengedni a dekompresszort.
Ha egyszerűen csak "berúgják" ott már nincs kompresszió a motorba. Amúgy meg azt hiszem hogy le kell reszelni a ferrodó széleit 45°-ban és úgy jobb lesz. Ha az emlékeim nem csalnak.
De várjál még, hátha valaki még megerősít.
Komment
-
Én azért óvatosan bánnék azzal a dekompresszorral. Nem véletlen, hogy a 210-esből már elhagyták. Ha betrutymósodik, akkor nem zár jól és emiatt nem fog a motor beindulni. Én még nem láttam Babettát, amit nem lehetett bepedálozni, ha egyébként rendben volt rajta a gyújtás és a porlasztó.
- 2 likes
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn még nem láttam Babettát, amit nem lehetett bepedálozni, ha egyébként rendben volt rajta a gyújtás és a porlasztó
De most hogy belegondolok, a dekompresszoros indításnak az lehet az előnye, hogy így az indítópofák talán hosszabb életűek. Először "megkapaszkodik", felpörgeti a motort, majd utána ereszti rá a terhelést, kompressziót...
Egyébként én sem tartom jó ötletnek magát a dekompresszort. Plusz egy hibaforrás, bonyolítás. Sokkal jobb egy egyszerű kapcsoló, ami megszakítja a gyújtást...
Amivel még meg szokták ölni a Babettát, amikor középtámaszra emelve ráülnek, és pedálozzák mint az őrület. Össze-vissza hajlik, deformálódik a váz a középtámasznál.
Ha pedálnyomással nem indul, úgysem fog rendesen működni, ott valami baj van.
- 2 likes
Komment
-
207-es babettánál az indítóröpsújokról le kell köszörülni a gyári ferrodolt és a helyébe ugyanolyan hosszan hasított bőrt ragasztani jó minőségü kétkomponensű ragasztóval.Én kutyapórázból vágtam a legtöbbnek a szélessége és a vastagsága is jó,ég és föld a különbség. Én is egy öreg szakitól hallottam,álmomban se gondoltam volna hogy pont a hasított bőr lessz a megoldás.
- 2 likes
Komment
-
207-es babettánál az indítóröpsújokról le kell köszörülni a gyári ferrodolt és a helyébe ugyanolyan hosszan hasított bőrt ragasztani jó minőségü kétkomponensű ragasztóval.Én kutyapórázból vágtam a legtöbbnek a szélessége és a vastagsága is jó,ég és föld a különbség. Én is egy öreg szakitól hallottam,álmomban se gondoltam volna hogy pont a hasított bőr lessz a megoldás.210-es babettánál is kipróbáltam ott viszont az indítóröpsújokon jóval kisseb felületű a ferrodol a helyébe ragasztott bőr hamar szétment.Utoljára szerkesztve a következő által: Totyi; 2014 febr. 28, 19:47.
- 2 likes
Komment
-
Kaptam egy Babettát ma délután!Az unoka öcsém adta nekem mert nem tudják életre kelteni de ha véletlenül el is indul akkor fullad leáll nincs ereje!Úgy hiányzott mint púp na hátamra!De a húgom annyira kért hogy szabaditsam meg őket tőle hogy elhoztam!1 óra múlva jókat rodeóztam vele a szőllő hegyen!Igaz a homok úton úgy 30-35 km/ó....sacc/kb nem igen bír többet menni!Ja!A hiba!Rettentő rozsdás belül a tankja és szinte csak rozsdás benzint kapott szerencsétlen amitől elvolt dugulva!
Azért még vannak homályos részletek!Mert azt mondták hogy 2 sebességes!Én nem vettem észre hogy váltott volna!Vagy nem is lehet észre venni?A rozsdát majd holnap megnézem hogy lehet kipucálni!Lemosom és van egy szép ,,TABLETTÁM"!Hátha eltudom cserélni majd egy Musztángra vagy Ideállra!(?)Fergusson, és 3 további látogató kedvelte ezt.
- 5 likes
Komment
-
Álmodj királylány! Babettámat egy lóért...
Baráti üdvözlettel:apacsavo à½Ã¸ÂUtoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2016 okt. 30, 07:38.
Komment
-
...de még mindig nem tom hogy vált ez az átok!Miért két sebességes?
A 207-es Babetta ( ha valóban az? ) nem kétsebességes, csak egy! A "valóbant" azért írtam, mert van, hogy belerakják a 210-es motorját, ami valóban az, vagy (valahogy) bekerült egy ilyen csehszlovák jármű az országba.
Üdvözlettel!
Komment
-
A 207-es Babetta (ha valóban az?)
- 1 like
Komment
Komment