Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa super M felpörgés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa super M felpörgés

    Sziasztok!
    A következők lennének a kérdéseim:
    1. Adott a címben jelzett típusú motorkerékpár (50kcm-es, majdnem olyan, mint az Ideal). Ha gázt adok, rendebn felpörög, de a gáz visszaengedése után nagyon lassan esik vissza a fordulat. Mi lehet a baj?
    2. Adott egy mustang: a karbinál falsot szív ( hidegindító sprével találtam meg a helyet). Azon a részen szív falsot, ahol a karburátor a leömlőhöz van rögzítve. Szétszedtem, kicseréltem a tömítést, előtte ki is takarítottam, mégsem változott a helyzet. Mit lehet vele kezdeni?
    A válaszokat előre is köszönöm!

    #2
    Szia Gábor!

    1. Nem tudom, hogy a súbered (porlasztó kúpostű+harang) milyen gyorsan megy vissza a helyére? Lehet, hogy súrlódik. Ami azonban valószínűbb, hogy elszegényedik a keveréked. Ellenőrizd az úszószintet és a fúvókajáratot is tisztítsd ki, ne csak a fúvókát.

    Én egyébként inkább a harangra gyanakszom. Nézd meg azt is - most jutott eszembe - hogy az alapjárati csavarra gázfröccs után simán visszaül-e a súber, vagy csak akadozva.


    2. Szerintem nem sík a tömítőfelület. Akár a csavar is el tudja deformálni. Ellenőrizd a síklapúságot a hengeren is és a porlasztócsövön is. Az új tömítés mellett még szívhat be falsch-ot, ha görbe a felület.

    Ennyi telik tőlem távgyógyítással most hirtelen. Tedd a kezed a képernyőre, küldöm az energiát.

    Jó szerelést és eredményes hibakeresést.

    Üdvözlettel: CZsolti
    wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Rátettem Remélem menni fog...
      A harang jó ötlet.. simán lehet.. hogy akad. Hogy lehet kiküszöbölni a problémát?

      És hogy lehet megoldani, ha nem jó a síklapúság? kuka és új karbi?

      Komment


        #4
        szimeringes(ennyi lenne a válasz,de ugye a 20 karakter)

        Komment


          #5
          Hmm.. CZsolti válasza jobban tetszett Természetesen köszönöm Neked is

          Komment


            #6
            bgabor73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            És hogy lehet megoldani, ha nem jó a síklapúság? kuka és új karbi?
            Isten ments! Finom laposreszelő - minél szélesebb - vagy köszörűkő oldala, esetleg sík lapra (pl. csempe, járólap) fektetett nem túl durva csiszolópapír. Ezek közül valamelyikkel addig csiszolod, reszeled a tömítőfelületet, amíg sík nem lesz. Ezt a legkönnyebben a tolómérő szárával tudod szemre ellenőrizni:

            A fény felé fordítod, ráfekteted a tolómérő szárát úgy, hogy csak egy vékony fénycsíkot láss. Ahol a legtöbb fény átszüremlik, ott a leggörbébb. A reszelő akkor jó, ha a teljes felületen felfekszik. Ha a hengert kell reszelni, akkor előtte feltétlenül tömd be ronggyal a szívócsatornát, mert telemegy reszelékkel a forgattyúház. A kövön és a csiszolópapíron értelemszerűen a karbit húzogatod. Sajnos a hengernél csak a reszelő marad, vagy a síkbamaratás.

            Ezt azért írtam a végére, mert ugyan ez a legtökéletesebb, de a legfizetősebb is. Ha van marós ismerősöd, mindenesetre érdemes őt is megkérdezni.

            Nézd meg, hogy a karbi furatában lévő kis csapocska pontosan bele fekszik-e súberharang oldalán lévő vályatba (horonyba). Előfordulhat, hogy valaki beleerőltette és emiatt deformálódott, vagy sorja képződött rajta. Akár éles késsel is levághatod róla (alu ötvözet). Reszelővel és polírpapírral feltétlen csiszold simára. És az sem jó, ha túl laza a harang, mert ott is szívhat falschot.

            Komment


              #7
              Köszönöm Délután munka után meg is nézem

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X