Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 638 váltó a negyediket pár száz méterenként kidobálja.
Az első a tartalék blokkomé a második sajnos amit összeraktam. Nem tudom hogy kerülte el a figyelmem, de szívás az biztos
Szia! Ez egy olyan játékot nem bírna el hogy nagyobb fúróval oszloposon megfúratnád és megperselyeznéd, pl bronzból, mert ha jól látom ebben forog a váltó tengelyvége? Ha jól látom a furatot kell nézni?
Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2013 máj. 05, 19:18.
A perselyezés nem rossz ötlet. Amit látsz a képen az a villa tengely fészke. Az első képen hibátlan állapotban a másodikon ami ki van kopva. Abba ül bele a villa tengely. Az nem forog viszont ezen csúszik a két villa váltáskor. Csak ebben az esetben maga a tengely is tud jobbra balra mozogni. És amikor balra mozdul kijebb csúszik a lyukból a tengely aztán az ovális kopott résznél eltolódik hátra felé. Gondolom ekkor dobja ki a 4.et.
Már elkezdtem összerakni a tartalék blokkházzal mert az sokkal jobb állapotú mint amit összeraktam.
Három napja sajnos az én gépem / Sport Cz 175/ is elkapta ezt a betegséget. Már ami a 4. sebesség kidobálását illetően. Egyenlőre tanácstalan vagyok, először az automatára gyanakodtam de ott a görgő lóg a tengelyen ezt eddig is tudtam. Viszont hiába teszem a sebességet automata nélkül akkor sem jobb a helyzet. Ma viszont megyek a Túri talira és remélem haza is jutok. Tudjátok így van ez a " Porc erő" reklámjában is ha kopottak az izületek , már pedig 42 év futás után előfordulhat ilyen. Elégedetlen a Sárkány!!.
A leállást a benzincsap (eltömődött szűrő) is okozhatja, sőt én egyszer a tanksapka furat eltömődése miatt szívtam, párom tupírfésű nyele oldotta meg a dolgot, és vidáman mentünk tovább. Neked ha a motor megmelegszik és kis gázon mennél nem csörög?
Komment