Nem láttál még rossz hegesztést, ez így jó. És gyári.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cezet 350 472.4 lengőkar felújítása
Collapse
X
-
Nekem gyanús, hogy gyárilag szándékosan túlhúzták és beleverették valamilyen módszerrel. Azért gyanítom, mert az enyémnek már újonnan is ilyen volt a kormánya. Pontosan ez tetszett a Jawahoz képest, meg a hangja. Mindenesetre én visszaállítottam az enyémet az eredeti helyzetébe felújítás után. Nekem megfelel így.Pontosan ezért kerestem rá erre a témára, én is ezt tapasztalom, sztenderre állítva ha a végállásból középre fordítom, mindig visszaugrik középállásba. Menet közben ez nem érezhető. Azon gondolkozom, hogy ez szándékosan így van-e, vagy csak kopott.
Komment
-
A vastagabb falú dobok miatt tompább a Cz hangja. A váz nyaki része alakpréselt lemezekből van, bizonyos körülmények között, ez merevebb konstrukció, annak ellenére, hogy már több hajlott Czetka vázat láttam.(mindíg a felső vázcső hajlik meg ütközés után, de a hegesztés nem nyílik meg)Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 jan. 01, 22:25."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
De a Jawa kényelmesebb és dönthetőbb,igaz a cz vagányabb,de mindig utáltam,nyomába sem ért,szét is hánytam mindenfelé.......már csak a forgalmi fele van meg ade a Jawanak jobb hangja volt, élesebb pattogósabb, ezt a CZ az alacsonyabb súlypontjából adódó kellemesebb vezethetőségével ellensúlyozta.
motorja egy Jawában szolgált tovább
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Nekem is megfelel, a vezethetőséget nem befolyásolja, egyelőre nem tervezem módosítani.CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMindenesetre én visszaállítottam az enyémet az eredeti helyzetébe felújítás után. Nekem megfelel így.
Komment
Komment