Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 559 labirint gyűrű beszerelése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 559 labirint gyűrű beszerelése

    A problémám abból adódik, hogy amikor szétszereltem a blokkot a baloldali blokközép külső csapágya, és a zéger közé, a kedves előző "lelkes" tulajdonos, vagy "hozzáértő" szerelője labirint gyűrű helyett dupla szimeringet rakott. Így most nem tudom, a gyári robbantott ábrákból meg nem derül ki számomra, melyik oldala néz a zéger felé. A főtengely beszereléssel is bajban vagyok, jó lenne tudnom a sorrendet, tisztában vagyok vele, hogy a főtengely ezeknél a motoroknál nagyon érzékeny holmi.
    Előre is köszi.

    #2
    Hali! A labirint oldalán egyértelműen látszik a zéger gyűrű fejének a helye. Én először meleg blokkházba beszerelem a labirintot és a két csapágyat, aztán egy kis együtt melegítés után szépen becsúszik a hideg főtengely a helyére...Ennyi...
    wsievers, CZsolti és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      bazsimoci!
      köszönöm a tanácsot!

      Komment


        #4
        Szia niko78!
        Annyit meg hozzatennek, hogy ha a fotengely csap uj es a labirint is uj, akkor merd őket meg mielőtt összerakod, de legalabb probald ossze, mert nekem volt emiatt gondom, hogy az uj fotengely felso méreten volt, a labirint meg az alson átmérőben és összerakva keservesen szorult a főtengely. Végül én is szimmeringet tettem be 3db kis meretű vitonos lazan elfér a felesztergalt labirint gyuruben. Eddig kb 500km-t ment a motor, gyakorlatilag jaratom, de hibatlan.
        Sajnos nem tudom, hogy mire kellene illeszteni, ezért nem mentem bele a labirint pontositasaba.

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X