Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Segítség Cz 175 Sport sebváltó!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Segítség Cz 175 Sport sebváltó!

    Tisztelt Társaim! Segítségeteket kérem mint már rebesgettem ki dobálja a gépem a 4. sebességet de csak 50-60 felett. Nem korról sebességről beszélek. Mit gondoltok mi okozhatja?. Szerelésében szeretnék kevésbé elkeserítő megoldást olvasni. / nem igazán szeretnék blokk széthúzást!/ Ha evvel a tempóval szédelgek nincs baj de ez fölött sajnos elkeserítő a helyzet. Megköszönöm hozzászólásotokat . Üdv. Sepy.

    #2
    Szerintem a kapcsolókörmöd kopott el.(a nyeleskerék oldalán) A 477 nél nem szokott előfordulni kapcsolóvillatörés, mint a későbbieknél. Ami hiba szokott lenni még, hogy a léptetővilla tengelyének az alufüle letörtde azt az olajoldali dekli leszedésével megláthatod. Ha jól emlékszem pont arra az oldalra tolja a kapcsolókereket 4-ben. Rég szereltem már és a fejjel lefele váltó miatt fordítva van minden ha jól emlékszek.
    -t5-, OdinHEM és 3 további látogató kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Ez akkor azt jelenti esetleg ki lehet cserélni blokk széthúzás nélkül?, ha a léptető villa alu füle esetleg a ludas. Tudom ez látatlanból sok ha-ha-feltevés. Mert ha szét kell húzni akkor annak következménye a csapágyak és simmeringek cseréje szinte biztos mert nem tudom mióta forognak és ezt szerettem volna a télre eltolni mert meg érett a felújításra a blokk. Olyan gyenge már mint a harmat. Józsi barátom idézete is kevés mert ebben"több ló van legelni!!"' mint amennyi húz.
      -t5-, CZsolti és OdinHEM kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ez akkor azt jelenti esetleg ki lehet cserélni blokk széthúzás nélkül?, ha a léptető villa alu füle esetleg a ludas.
        Esetleg meg lehet csinálni blokkszétszedés nélkül is. Egy kis lakatosmunka. Láttam már más javítást is de azt hegeszteni kell. Egy felcsavarozott lemezzel szokták javítani.
        Click image for larger version

Name:	névtelen.JPG
Views:	1
Size:	136.3 KB
ID:	137646
        Ha ennek nincs baja, akkor tényleg szét kell szedned, mert a nyeleskerék/kapcsolókerék cseréhez, és a hézagoláshoz is ez kell.
        Ha a kuplungoldali deklit leveszed, már a hézagolását meg tudod nézni a két tengelynek további bontás nélkül.
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jún. 11, 22:05.
        kavycka, -t5- és 2 további látogató kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Sanyi!

          Úgy vélem széthúzás nélkül,nem igen fog menni.Wsieversnek valószínű igaza van,a kapcsolókörmökkel lesz a gond.

          Már olyan régen szereltem,hogy nem igazán emlékszem,mi és hogy van benne,de ha eljössz átbeszéljük,-úgyis egy "köpésre" lakunk egymástól.Nekem,valamikor annyira ment a különolajzós szét és összeszerelése,ha este megadta magát,másnap délelőtt,már működött,-igaz akkoriban volt donorom elég.

          Annyiban tudok segíteni,hogy annak idején csináltam,a primér lánckerék lehúzására,egy lehúzót és azt szívesen kölcsön adom.A blokkfelek között lévő pakolás pozicionálására,szintén kifejlesztettem egy módszert,ideiglenesen hernyócsavarokat hajtottam be,hogy amikor összeillesztettem a két blokkfelet,a pakolás ne mozdulhasson el.A hernyócsavarok is biztos megvannak,de azt nem ígérem,mert "rejtőzködnek",de olyanokat csinálni nem nagy kunszt.

          Úgy gondolom,ha ilyen kidobálós gond van,nem kell gatyázni,szét kell kapni,az alkatrészek beszerzésén túl,a blokk mosása kerül a legtöbb időbe.

          Üdvözlettel:Che
          kvaga, kavycka és 4 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Szia Sepy!

            Ne hanyagold el ezt a javítást szerintem se, mert az ilyen dobálódzós váltó csak akkor biztonságos, ha leállítod a motort a sarokba. Egyszer gondol egyet és kiköp egy fogat, hiszen kuplungolás nélkül csúszik ki a kapcsolatból a fogaskerék. A letört fog pedig már okozhat egyéb bosszúságot is, akár a váltót is tönkreteheti.

            Szurkolok neked és jó látni, hogy ilyen segítséget van, mint Józsi bátyám!

            Üdvözlettel: CZsolti

            Komment


              #7
              Köszönöm Srácok a gyors válaszokat, neked is Józsikám. A lehúzód biztosan kell mert a primer lánckerék azt tudom nagyon ragaszkodik a megszokott helyéhez. Már olyan régen csináltam,hogy elfelejtettem pedig a régit én újítottam fel akkor lett tűgörgős parafás főtengely stb. . Későbbi tulaj meg dicsekedett megy mint a szél!, csak nem tudta ,hogy az enyém volt. Azt nem szeretném, hogy egy esetleges fogtörés gubancot csináljon!. Köszönöm a segítségeteket, üdvözlettel: Sepy.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X