Azt az egyet leszámítva, hogy tényleg hangja van a váltásnak.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
JAWA hajtóműolaj
Collapse
X
-
- 11 likes
-
Sziasztok
a váltáskori kattanás minden motoron normális jelenség .A váltó nincs szinkronizálva, a kapcsoláskor a két fogaskerék döntően különböző fordulatszámmal forog , amikor a kapcsolókörmök összekapcsolódnak egymásnak koccannak emiatt, az adja a hangot ( a reteszelőcsap túl kis tömegű ahhoz hogy működő motornál meghalld a kattanását)
Persze ha a kupplunggal baj van és nem emel ki rendesen, akkor igen durvát reccsenhet , az viszont a váltó élettartamára nincs jó hatással .
- 5 likes
Komment
-
Szervusz!
A hajtóműolajok között is van különbség. Ez a GL5-ös jó minőségű ugyan, de adalékokkal van felturbózva. Tapasztaltabb ismerősömből hallottam először, hogy a bronzperselyekre nincs jó hatással. Rákerestem a témára, ezt találtam első körben: Totalcar - Tanácsok - Keverhetők-e a váltóolajak
Én amúgy használok hajtóműolajat, de GL4-eset(az olcsóbb). Azt nem tudom, hogy mennyi idő után fejti ki az agresszív hatását a GL5-ös, de sokáig azért nem tartsd bent
- 2 likes
Komment
Komment