nyemi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
JAWA hajtóműolaj
Collapse
X
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenekem motorolaj van benne.
.............és nem csúszik a kuplung??? Nekem a Simson Star és a Pannonia T5 is csúszott a motorolaj használatával. A Trabant hajtóműolajjal viszont hibátlan!Én csak tavasztól őszig használom a motorokat,de nem ritka a reggeli 10 c°.os motorozás sem és ekkor sincs gondom a trabant hajtóműolajjal,illetve a vele használt kuplunggal
ptm004 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Bocs de mikor én a híg olajra utaltam akkor a nyáron szökő, cseppekre gondoltam amit a sűrűbb olajnál esetleg nem tapasztalni. A szélsőséges idő mostanában főleg nyáron érint bennünket motorosokat mert bár fiatalabb koromban és is-10 fokban és az alatt is motoroztunk a haverokkal a hófalak között pedig nem volt muszáj, de ha nem életmentő nem ülök rá. Persze egy régi gépet kivinni sem érdemes már csak állagmegóvás végett sem. Viszont ha van egy " dühöngős" gépe az embernek az más tészta., vagy ha létfontosságú munkába járásra. Akkor más az olajválasztás.
- 2 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéselétfontosságú munkába járásra.De esőben-hóban ki nem hoznám a "paplan alól" !
- 5 likes
Komment
-
Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseés nem csúszik a kuplung???"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Jawa 350-be. Szerintetek?ki volt buzerálva a kipufogója....
Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 aug. 09, 19:55."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
Nyáron én vékonynak találom a többi a szép emlékeink egyike. Az enyém piros-fekete volt szürke sárvédőkkel és bukó csővel gyárilag. Nagyon jó gép volt gyári utazója 105 volt és azt vitte akkor is mikor az 5 sebességes TZ sehol sem volt mert szembe szélben nem bírta az 5.-et.Akkor volt divat a kispolák első lámpa , elektromos benzin csapot és szintjelzőt alkottam rá.
- 2 likes
Komment
-
Hát, én a drága olajokban nagyon nem bízok. (kivéve ha autóba kell, oda normálisat töltök, de az japán, az más kategória)
Egyszer vettem a Pannóniába valami nagyon minőségi olajat, jó drága volt. Bár működött vele rendesen, de amikor a téli állás után szétszedtem minden rozsdás volt ami az olajban állt... Mintha besavasodott volna az olaj.
Azóta mindig a legolcsóbbat rakom bele. Azzal is ugyan úgy megy, még a Japán kuplungnak se gond, és nem rozsdál tőle a vas.
- 2 likes
Komment
-
Tamás! szia, szerintem ez kicsit sűrű lesz bele. A kuplung miatt hígabb szükséges neki. Kuplungoláskor az olajnak gyorsan ki kell szökni a lamellák közül. Próbáld ki.
- 1 like
Komment
-
Marad egyenlőre ez, aztán, ha nagyon nem jó, akkor csak lecserélem. Holnap úgy is megyek vele kb 50 km-t és meglátom."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
Komment