Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 634 dinamó leszedés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 634 dinamó leszedés

    Jawa 634 ről a dinamó forgórészét hogy lehet egyszerűen leszedni?

    #2
    Üdv Gergőke!


    Click image for larger version

Name:	Jawa 634.jpg
Views:	1
Size:	196.2 KB
ID:	139143Click image for larger version

Name:	Jawa634. 2.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	139144

    Remélem ez elég egyszerű . Sikeres szerelést!

    Komment


      #3
      Köszönöm! Megpróbálok egy csavarból valami hasonlót elkövetni. Ezt a könyvet merre lehet online formában meglelni? (a letöltések között nem emlékszem rá, de lehet vak vagyok )
      Utoljára szerkesztve a következő által: Gergőke; 2014 jan. 23, 22:30.

      Komment


        #4
        Üdv Gergőke!


        Ez a részlet Mészáros Ferenc Moldvai Tibor Hogyan javítsam a motorkerékpáromat című 1984-es könyvből van. Antikváriumban majdnem biztosan megtalálod.
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          utánanézek. a célszerszámot egy darab köranyagból meg egy rossz csavarból gányoltam de működött

          Komment


            #6
            Én annak idején a Danuvia lendkeréklehúzóhoz esztergáltattam egy negfelelő betétet és az eredeit csavar helyett betettem agy másikat amit megközpontoztam mert különben mindig lefordult róla a lehúzó

            Komment


              #7
              Jawa 634-es dinamóhoz elegendő egy 10.9-es minőségű M8-as vagy M8x1-es csavar. A pontos méretre nem emlékszem. Leveszed at állórészt. Kihajtod az M6-os csavart, ami a bütyköt is fogja. (Jó hosszú.) Utána behajtod a nevezett csavart és a forgórész már a kezedben is van.

              Célszerű a váltót egyesbe rakni és a motort oldaltámasszal kitámasztani. Így könnyebb az ellentartás. Összeszerelésnél arra ügyelj, hogy a z állórészből vedd ki a szénkeféket, mert a kefetartó könnyen törik.
              Titus, sepy és 4 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                M8*100 as imbuszcsavar, és úgy emlékszem, hogy metszeni kellett rá még egy kis menetet, hogy elég hosszú legyen.
                sepy, CZsolti és Che kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  M8*100 as imbuszcsavar, és úgy emlékszem, hogy metszeni kellett rá még egy kis menetet, hogy elég hosszú legyen.
                  Célszerű tövigmenetes csavart használni. Én egyszer sajna egy gyengébb minőségű csavart így szakítottam bele, mert rövid volt rajta a menet.

                  Komment


                    #10
                    Hosszú M8-ban nem mindíg van(általában a 12.9-es acél imbuszcsavarokon csak 40 mm hosszon van menet)
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #11
                      Hatlapfejűben van tövigmenetes. A jele DIN 933 M8x100 10.9

                      Komment


                        #12
                        Lehet gyengébb csavarral is lehúzni: megfeszíted óvatosan , aztán koccantasz egyet a csavarfejre , párszor megismétled és már le is jön.

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X