Tisztelt Jawa szakértők!
Ahogy a bemutatkozó levélben is említettem, van egy már működő, felújított 638-asom, amiben szerencsére kevés kilométer van, ennélfogva a blokkjához nem kellett hozzányúlni. Egyszer azonban el fog jönni ez a pillanat....
Cseh kolléga segítségével sikerült szerezni még a Csehszlovák időkben bespájzolt főtengelyt , hengereket és dugattyúkat, nagyon jó áron. A jövőben végzendő felújítással kapcsolatosan lennének kérdéseim:
A dugattyú tűgörgőit ( 28 darab plusz két távtartó hengerenként ) nem nagyon lehet kapni. Helyette kiváló taiwani " integrált " azaz házzal együtt létező tűgörgőt ajánlanak. Megbízható az? Az ebay-n lehetne venni macerásan eredeti tűgörgőket....
A másik kérdés a főtengelycsapágyakkal kapcsolatos: Sikerült szerezni SKF Explorer 3205 C3 és 6305 C3 csapágyakat. Ezekről minden jót ír az SKF, de valamilyen műanyagból van a golyókosaruk. Van valakinek tapasztalata ezzel?
Lehet hogy teljesen ostobák a kérdéseim....de utoljára MZ blokkot generáloztam 20 évvel ezelőtt.
Üdv,
skac
Ahogy a bemutatkozó levélben is említettem, van egy már működő, felújított 638-asom, amiben szerencsére kevés kilométer van, ennélfogva a blokkjához nem kellett hozzányúlni. Egyszer azonban el fog jönni ez a pillanat....
Cseh kolléga segítségével sikerült szerezni még a Csehszlovák időkben bespájzolt főtengelyt , hengereket és dugattyúkat, nagyon jó áron. A jövőben végzendő felújítással kapcsolatosan lennének kérdéseim:
A dugattyú tűgörgőit ( 28 darab plusz két távtartó hengerenként ) nem nagyon lehet kapni. Helyette kiváló taiwani " integrált " azaz házzal együtt létező tűgörgőt ajánlanak. Megbízható az? Az ebay-n lehetne venni macerásan eredeti tűgörgőket....
A másik kérdés a főtengelycsapágyakkal kapcsolatos: Sikerült szerezni SKF Explorer 3205 C3 és 6305 C3 csapágyakat. Ezekről minden jót ír az SKF, de valamilyen műanyagból van a golyókosaruk. Van valakinek tapasztalata ezzel?
Lehet hogy teljesen ostobák a kérdéseim....de utoljára MZ blokkot generáloztam 20 évvel ezelőtt.
Üdv,
skac
Komment