Közlemény

Collapse
No announcement yet.

485 cezet 250 felujítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    485 cezet 250 felujítás

    Sziasztok! Valakink sikerült már gyári állapotra felújítani ezt a tipust?Nem nagyon találok hozzá ujj alkatrészt,használt pedig ritka.

    #2
    Szia Toma66

    Sajnos ez a tipus nem aratott anno nagy sikert. A 472-es után engem hidegzuhanyként éárt, mikor 1983-ban megjelent, és közölték, hogy kéthengeres Czetka több nem jön. Szerencsémre használtan tudtunk venni egyet. Most ezt bütykölgetem.

    Szerintem nem reménytelen a bontott alkatrész. Lesz itt fórumtag, aki tud segiteni.

    Üdvözlettel CZsolti

    Komment


      #3
      Gyakorlatilag mindent lehet hozzá kapni.A blokkon és a kormány kezelőszerveken kívül minden ugyanaz mint a 488/125.Ja ,a blokk belsejének nagy része is ugyanaz.Én kb. 20.000-et mentem egy ilyennel,és azt kell mondjam hogy kellően fostalicska.A 175-ös jobban megy.Különben hangulatos vele motorozni,nyomatékos meg pöfögős,de 0 lóerő és a dinamó féklámpa index alacsony fordulat nem jó így együtt.És persze restaurálva pont ugyanannyit ér mint felelt állapotban:semmit.Van még cuccom hozzá ha kell gyere érte és megkapod,azért ,cserébe hogy mindent elviszel.Nem vagyunk messze úgy látom.Szerintem minden kérdésedre tudom a választ.(nincs nagy arcom az a szerencse)
      mátéapu, toma66 és 4 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Szerintem nem reménytelen a bontott alkatrész. Lesz itt fórumtag, aki tud segiteni.
        Szerintem minden kérdésedre tudom a választ.
        Nem megmondtam?

        Komment


          #5
          Teljesen igazad van de 31 éve még ennyit sem értettem hozzá most viszont kidobjam? Már nekifogtam igaz még a váz ami kopasz de már festve van időm sajna kevés,nem volt tél el maradt téli hosszú esték hamar jött a tavasz .Egyszer át ugrok hozzád egy talira.Köszönöm előre a segítséget élnék vele.
          kvaga, CZsolti és sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Bocsi,a 175,487-es kipufogó könyök stimmelhet az enyémmel? az eredetit kicsit behorpasztottam annó,az aszfalt balra tartott én meg egyenesen.
            Titus és CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Sajnos még a 125/488 kipuffja is ugyanez a méret.Illetve ez most szerencse,de nem elképesztő,hogy egy 250-es ugyanakkorán pufog ki,mint egy 125-ös?
              mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Sajnos még a 125/488 kipuffja is ugyanez a méret.Illetve ez most szerencse,de nem elképesztő,hogy egy 250-es ugyanakkorán pufog ki,mint egy 125-ös?

                A gépiparban ezt hivjuk tipizálásnak, és a gyártási költségek csökkentése miatt alkalmazzuk. Más gyártók is megteszik, megtették. Engemet inkább az keseritett el a 250-essel kapcsolatosan, hogy a régi kerekded blokkot beszuszakolták egy modernebb, szögletes vonalvezetésbe. Ez volt a nagyobb baj. A kiseebbik meg az, hogy igazából semmit sem fejlesztettek rajta.

                A 488-asviszont jól sikerült. Annyira megtetszett, hogy kis hiján azt kaptam a 350-es helyett.

                Komment


                  #9
                  A legjobb szerintem a 487-es,csak ugye abból nem jutott hozzánk.Én csináltam magamnak egyet.Százszor jobban motorozható és kényelmesebb mint bármelyik mz.90-nél pörgött 4400-at.(a szemétláda 150-es etz 75-nél pörög ennyit)Generátor meg minden.Azóta bánom hogy eladtam.

                  Komment


                    #10
                    Hé toma66.Nem nagyon jöttél a cz cuccokért.Még egy hétig vihető,aztán kidobom.Egyébként bárki viheti csak érte kell jönni.Cz blokkbelső egy szatyorral,485 blokkfelek,henger hengerfej 2-2,488 henger,meg apróságok.Összesen kb egy ládányi cucc.Ingyen vihető.Sőt,holnap Kiskőrösről megyek Szegedre,ha valaki arra jár,a kezébe nyomom.Hmm?Valaki?

                    Komment


                      #11
                      Üdvözlet! megvannak még esetleg az alkatrészek?

                      Komment


                        #12
                        Halihó sorstársak! Sosem akartam 485-öst, de olyan bagó pénzért kínáltak egyet papírral, h megvettem. Azt szeretném kérdezni, h csak bordó készült belőle? Majd szeretném felújítani, viszont nem túl életvidám ez a szín... Igaz, h a 83-asok már 18 le-sek? Elvileg szednie kéne a lábát, de olvasom, miket írtok itt

                        Komment


                          #13
                          Akkoriban a pink-fekete még nem volt divat. Maradt ez a Jawa-piros, ami nekem egyébként nagyon tetszik. Megy ez rendesen. Itt olvashatsz róla:

                          Saját motor teszt: CZ 485/2 1983 - Csajokamotoron.hu - Motoros nők közösségi- és hírportálja

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X