Sziasztok! Valakink sikerült már gyári állapotra felújítani ezt a tipust?Nem nagyon találok hozzá ujj alkatrészt,használt pedig ritka.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
485 cezet 250 felujítás
Collapse
X
-
Szia Toma66
Sajnos ez a tipus nem aratott anno nagy sikert. A 472-es után engem hidegzuhanyként éárt, mikor 1983-ban megjelent, és közölték, hogy kéthengeres Czetka több nem jön. Szerencsémre használtan tudtunk venni egyet. Most ezt bütykölgetem.
Szerintem nem reménytelen a bontott alkatrész. Lesz itt fórumtag, aki tud segiteni.
Üdvözlettel CZsolti
-
Gyakorlatilag mindent lehet hozzá kapni.A blokkon és a kormány kezelőszerveken kívül minden ugyanaz mint a 488/125.Ja ,a blokk belsejének nagy része is ugyanaz.Én kb. 20.000-et mentem egy ilyennel,és azt kell mondjam hogy kellően fostalicska.A 175-ös jobban megy.Különben hangulatos vele motorozni,nyomatékos meg pöfögős,de 0 lóerő és a dinamó féklámpa index alacsony fordulat nem jó így együtt.És persze restaurálva pont ugyanannyit ér mint felelt állapotban:semmit.Van még cuccom hozzá ha kell gyere érte és megkapod,azért ,cserébe hogy mindent elviszel.Nem vagyunk messze úgy látom.Szerintem minden kérdésedre tudom a választ.(nincs nagy arcom az a szerencse)
- 6 likes
Komment
-
Teljesen igazad van de 31 éve még ennyit sem értettem hozzá most viszont kidobjam? Már nekifogtam igaz még a váz ami kopasz de már festve van időm sajna kevés,nem volt tél el maradt téli hosszú esték hamar jött a tavasz .Egyszer át ugrok hozzád egy talira.Köszönöm előre a segítséget élnék vele.
- 3 likes
Komment
-
Sajnos még a 125/488 kipuffja is ugyanez a méret.Illetve ez most szerencse,de nem elképesztő,hogy egy 250-es ugyanakkorán pufog ki,mint egy 125-ös?
A gépiparban ezt hivjuk tipizálásnak, és a gyártási költségek csökkentése miatt alkalmazzuk. Más gyártók is megteszik, megtették. Engemet inkább az keseritett el a 250-essel kapcsolatosan, hogy a régi kerekded blokkot beszuszakolták egy modernebb, szögletes vonalvezetésbe. Ez volt a nagyobb baj. A kiseebbik meg az, hogy igazából semmit sem fejlesztettek rajta.
A 488-asviszont jól sikerült. Annyira megtetszett, hogy kis hiján azt kaptam a 350-es helyett.
Komment
-
Hé toma66.Nem nagyon jöttél a cz cuccokért.Még egy hétig vihető,aztán kidobom.Egyébként bárki viheti csak érte kell jönni.Cz blokkbelső egy szatyorral,485 blokkfelek,henger hengerfej 2-2,488 henger,meg apróságok.Összesen kb egy ládányi cucc.Ingyen vihető.Sőt,holnap Kiskőrösről megyek Szegedre,ha valaki arra jár,a kezébe nyomom.Hmm?Valaki?
Komment
-
Halihó sorstársak! Sosem akartam 485-öst, de olyan bagó pénzért kínáltak egyet papírral, h megvettem. Azt szeretném kérdezni, h csak bordó készült belőle? Majd szeretném felújítani, viszont nem túl életvidám ez a szín... Igaz, h a 83-asok már 18 le-sek? Elvileg szednie kéne a lábát, de olvasom, miket írtok itt
Komment
-
Akkoriban a pink-fekete még nem volt divat. Maradt ez a Jawa-piros, ami nekem egyébként nagyon tetszik. Megy ez rendesen. Itt olvashatsz róla:
Saját motor teszt: CZ 485/2 1983 - Csajokamotoron.hu - Motoros nők közösségi- és hírportálja
- 2 likes
Komment
Komment