Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa és Cz elektronika

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa és Cz elektronika

    Szeretném kikérni a véleményeteket a 2 hengeres gépen a gyújtó trafó elhelyezésről! . Mert: olvastam gyújtás leírásban,hogy 2 két trafó egymás mögötti elhelyezése nem szerencsés az egymást zavaró mágneses jelenségek miatt.Ez hagyományos gyújtásnál is lehet zavaró tényező vagy csak az elektronikus gyújtásnál van ilyen jelenség??.Miután ezt elolvastam tűnődöm az átalakításon mármint egymás mellé helyezésen.Mint írtam már régebben a kondikat ki költöztettem annó a 634-esenegy réz lemezre a tank alá nem is kellett megszakító beégéstől tartanom többet pedig szerettem húzni a "csutkát". Várnám a Pro és Kontra véleményeket hisz az időjárást figyelembe véve lassan inkább széjjelebb lesznek a gépeink mint egyben.

    #2
    Kedves Sepy!Orosházán!A több hengeres motorok trafóját legjobb a garázsban hűvös száraz helyen elhelyezni!Polcon vagy fiókban!Így nem használódik és örök életű lesz!..........ja!!!Ne feledd el néha leporolni!Remélem tudtam segíteni!!!Örök barátod:apacsavo
    CZsolti és emu kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Te Gyuszi Te egy nagy igazságot mondtál csak én Benzin-levegő keverékét szeretném begyújtani DE nem a garázs polcán hanem a Cz hengereiben!!. Természetesen folyamatosan és Tűzoltóság igénybe vétele nélkül. Baráti üdv.: Sepy.
      CZsolti, emu és apacsavo kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        A 634 en egymás mellett van gyárilag. A 472-őn egymással szembefordítva a motor tengelyvonalában. Emiatt nekem még nem volt vele problémám. Az enyém is meg van hagyva gyári helyen.
        sepy kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Szeretném kikérni a véleményeteket a 2 hengeres gépen a gyújtó trafó elhelyezésről! . Mert: olvastam gyújtás leírásban,hogy 2 két trafó egymás mögötti elhelyezése nem szerencsés az egymást zavaró mágneses jelenségek miatt.Ez hagyományos gyújtásnál is lehet zavaró tényező vagy csak az elektronikus gyújtásnál van ilyen jelenség??....
          Az én 634/5-ömön is (gyárilag) szemben vannak.
          Elméletileg az egytengelyű elhelyezés nem szerencsés de mivel a vasmagok messze vannak egymástól a hatás a gyakorlatban érzékelhetetlen. Nem érdemes ezzel foglalkozni.
          Utoljára szerkesztve a következő által: Gyula-bá; 2014 okt. 17, 13:29.
          wsievers és sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            "Szeretném kikérni a véleményeteket a 2 hengeres gépen a gyújtó trafó elhelyezésről! "

            Gratula a kéthengereshez. Ezek szerint megvetted? Milyen állapotban van a gép?
            Szeretném még megkérdezni, hogy a horganyspré festék mennyire vált be a kiscetkán? Az alumíniumról nem akar lejönni? Arra elvileg nem is kéne, hogy tapadjon. Legalábbis galvanikusan nem. Ezért érdekel a véleményed. Én kezdeném fújni az enyémet de nem tudok dönteni a horganyfesték, vagy az ezüst Hammerite között. Ez utóbbi is valamilyen fémporral van egyébként dúsítva, mert a nitrohigítóban csak úgy örvénylik az egész.


            Komment


              #7
              Szia Zsolti!Igen megvan a gép.80-as alu. ráfos bordó és még eredeti festésű, krómbetétes és rozsda mentes tankú!!. Ezt mint tudod azért is hangsúlyoztam ki mert a 175-ös -nek még most sem gondtalan.Még én leszek ki megbontja a blokkját a bal oldali főtengely szimering " szivat"azt cserélni kell.Itt szeretném felhívni a Jawa és Cz -s társak figyelmét van forgalomban egy Német minőségnek reklámozott megszakító pár mely egy KUKA gyűjtemény.Nem méret pontos és mivel nem akkor emel ki nem lehet beállítani a gyújtást vele. Máskülönben kevés barkácsolástól eltekintve "kókány" mentes a gép.A krómja a korához képest szép a két oldal dobozt kell festeni és matricázni majd, a többi így marad eredetiben.Az ezüst csík is megvan majdnem teljesen. Természetesen a küllők rozsdásak a napokban általad emlegetett láncvédőoldal lemezével együtt. Van rajta láncvédő is!!. Megtudnád mondani hány fogas a kis kerék elől?, mert az enyém 18 és nagyon pörgősnek találom.Májusig műszakis uj gumikkal és akkuval. Nem hiánytalan szerszám készlettel.A fékek helyett most még csak lassító berendezés van rajta de mit is csinálnék ha hibátlan lenne.Keresném rajta így viszont látható és nem fogok unatkozni a télen. Hát talán ennyit róla még mielőtt ódákat zengnék róla/ bár nagyon örülök neki/. Természetesen a Lányom közölte Stipi- stopi a 175-ös így czakom púder az övé lesz.A horgany spréy jó és tartós bár én nem festeném az alut. A vashengeren és az alu. hengerfejen viszont állja a hőt!
              Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2014 okt. 18, 00:19. Oka: bővítés.
              kvaga, CZsolti és Titus kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Én kezdeném fújni az enyémet de nem tudok dönteni a horganyfesték,
                Horganyspray. Sokkal jobb. És a alumíniumra is jól tapad, nem galvanikusan, hanem adhéziósan.

                - - - Updated - - -

                Itt szeretném felhívni a Jawa és Cz -s társak figyelmét van forgalomban egy Német minőségnek reklámozott megszakító pár mely egy KUKA gyűjtemény.
                Igazam volt ezzel kapcsolatban? Csak mert én is így jártam.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  A horgany spréy jó és tartós
                  Horganyspray. Sokkal jobb.
                  Ahogy sepy és wsievers is mondja megéri az árát a horgany spray. Jól tapad és jól is fed. A hőt bírja talán 650 fokig. Mi itthon ha van hamar elhasználjuk, mindenhova elmegy. Ez lenne az: HANNO HORGANY AEROSZOL 400 ml | Aeroszolos term Idáig egy helyen nem tapadt meg jól, amin néhol le is vált 2 hét után. Egy krómos s51 hátsó rugós tag porvédőjéről. A rozsdásabbikon semmi gond, de amelyiken volt még tükör felületű króm ott levált. Lehet jobban meg kellett volna csiszolni, de a Schwalbe-n a burkolat alatt nem látszik.

                  Megszakító az Skoda, szerencsére van itthon pár darab, mivel édesapám első autója egy S100-as Skoda volt.

                  Sepy gratula a géphez, ha még nem tettem volna meg! Pedig olvastam már korábban is az új Czetkáról, de most elbizonytalanodtam.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 okt. 18, 20:27. Oka: grat
                  sepy kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Szia Sepy!

                    Gratula a 472-eshez. Igen, az enyémen is 18 fogas lánckerék van elöl. Szerintem ez jó rá, nem kell rá másmilyen. A Jawara raktak nagyobbat hátulra. Gondolom a robusztusabb felépítés és az oldalkocsi miatt.

                    A megszakítókból nekem is elegem lett. Ezért raktam fel a Trabi alaplapot,ami még kipróbálva nem volt, de törekszem rá. Az utángyártott alkatrészek mindig rizikósak. Örülök viszot, hogy ilyen jó állapotú gépet találtál. Itt a megyében nem volt ez a típus elterjedve. Nálunk is csak egy volt az egész városban. Ezt az akkori szervizes is megerősítette. 634-es Jawa volt azonban bőven.

                    Köszönöm az állásfoglalásokat és segítő válaszokat horganyspray-ügyben. Mostmár nyugodtan rá merem fújni az alura is. A lényeg ezek szerint a jól felcsiszolt, zsírtalan felület. Így fogom csinálni.

                    Komment


                      #11
                      Zsolti ne fesd az alut. ha igazán jót akarsz magadnak. talán és az én felfogásom szerint a szép és tartós: Blokk közepek gyöngyözve a deklik pedig polírozva.Persze a Te eseted más mert nem bontod szét a blokkot. Én csak azért festettem a hengert és a hengerfejet: 1. fém alapú tehát vezeti a hőt.2. a festék hőszigetelő és a hengeren ez pont nem hiányzik. 3. Nekem személy szerint jobban tetszenek a "régi Japán" stílusú gépek hol egységes alu. színű a blokk.A stílus miatt pálcát törtem az eredetiség felett de mint oly sokszor írtuk Kinek- kinek!. Minden esetre a gondos előkészítés fontos mint minden festés előtt. Ajánlom a festő kellékeket és festéket forgalmazóknál kapható csiszoló szivacsot mely szárazon és nedvesen is jó segítség. Természetesen a krómra semmi sem szeret tapadni.

                      Komment


                        #12
                        Köszönöm még egyszer a segítséget. Csiszolószivacs, 150-es csiszolóvászonnal szerelt anyósnyelv - fiatalabbak kedvéért: ceruzahegy csiszoló - és tűreszelő. Egy hengerfej lecsiszolva. Hengerek koksztalanítva. Ez a mai eredmény. A héten le akarom festeni. Na jó, szeretném.

                        Komment


                          #13
                          Acélgyapot CZsolti! Az a tuti. A hengerekhez én vmi csiszolókorongot használok, amiben felváltva vannak műanyagsörték és csiszolóvászon lamellák.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X