Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Üdv nandg83!

    A Jawa 559-hez 3/8"x3/8"-os (1X9,525x9,525 mm) 60 tagú primer lánc és 1/2"x5/16"-os(12,7x7,75mm-es)120 tagú szekunder lánc kell.
    Uhh köszönöm a részletes választ Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1441394223090.jpg
Views:	1
Size:	189.8 KB
ID:	147136
    A képen látható van hozzá.

    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

    Komment


      #17
      Ez jó méret, a 428-as szám az 1/2×5/16-ot jelenti. Viszont az ilyen "Japan Technology" feliratok nekem nem túl bizalomgerjesztők.
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Csak nekem tűnik furcsának hogy egy lánc dobozán egy robogó van?

        Komment


          #19
          heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Csak nekem tűnik furcsának hogy egy lánc dobozán egy robogó van?
          Najolvanám... a jawam nem egy erőép csak nem tépi szét...

          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

          Komment


            #20
            Szemet amit ki akarok venni azt ki kell ütnöm nem?!

            Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

            Komment


              #21
              nandg83 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Najolvanám... a jawam nem egy erőép csak nem tépi szét...

              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
              Épp elég az ha idő előtt kinyúlik, aztán cserélheted a láncot is meg a lánckerekeket is...

              Komment


                #22
                A régi az meg volt nyúlva az tuti, de akkor a lánckereket is cserélnem kéne?

                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                Komment


                  #23
                  nandg83 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Szemet amit ki akarok venni azt ki kell ütnöm nem?!

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                  Létezik kinyomó szerszám hozzá, azzal gondolom kíméletesebb.
                  Én a csap átmérőjénél kicsit vékonyabb szöggel(hegye laposra leköszörülve) szoktam kiütni.

                  - - - Updated - - -

                  nandg83 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A régi az meg volt nyúlva az tuti, de akkor a lánckereket is cserélnem kéne?

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                  A lánc azt is megkoptatja. Így az új láncot a kopott lánckerék hamar tönkreteszi.
                  Szóval azokat is kellene.

                  Komment


                    #24
                    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Létezik kinyomó szerszám hozzá, azzal gondolom kíméletesebb.
                    Én a csap átmérőjénél kicsit vékonyabb szöggel(hegye laposra leköszörülve) szoktam kiütni.

                    - - - Updated - - -



                    A lánc azt is megkoptatja. Így az új láncot a kopott lánckerék hamar tönkreteszi.
                    Szóval azokat is kellene.
                    Ajaj, nemelég a hajtólánckereket? A hátsót is kéne? A hátsónak borsos az ára.. :s

                    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                    Komment


                      #25
                      Hogy tudom megállapítani a lánckerék állapotát?

                      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                      Komment


                        #26
                        nandg83 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ajaj, nemelég a hajtólánckereket? A hátsót is kéne? A hátsónak borsos az ára.. :s

                        Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                        A kopottságától függ. Hogy ezt hogy érdemes ellenőrizni azt valaki majdcsak megválaszolja.

                        Komment


                          #27
                          Egyszerű! A fogárok általában szabályos körív. Ha ez a hajtás irányába meg van kopva, illetve mély, a lánc okozta bemaródások vannak benne és a fogoldalon látszódnak a láncszem okozta nyomok, akkor célszerű cserélni. Ha ehhez görbült végű fogak is tartoznak, akkor kötelező.

                          A hátsó lánckerék lényegesen kevesebbet fordul, az erő is kisebb rajta, ezért ez kevésbé kopik. Ha aránylag ép a felülete, akkor hagyd meg nyugodtan.
                          dkari és Fergusson kedvelte ezt.

                          Komment


                            #28
                            Hogy tudom megállapítani a lánckerék állapotát?
                            Körülfogod az új láncot a lánckeréken,nem lóghat!A láncot is így ellenőrizheted,ha lóg cserés.

                            Ha a régi láncod sem lötyög nyertél.
                            sepy, emu és 2 további látogató kedvelte ezt.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #29
                              üdv nandg83!

                              Nagyon szívesen!

                              - - - Updated - - -

                              A lánc méreteit a táblázat alkalmazásával lehet megfejteni.

                              emu és dkari kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                üdv nandg83!

                                Nagyon szívesen!

                                - - - Updated - - -

                                A lánc méreteit a táblázat alkalmazásával lehet megfejteni.

                                Szia!

                                Nagyon köszi a válasz, a leírtak alapján attól függetlenül hogy a régi láncom nyúlott volt a kerekek jó állapotban vannak ahogy látom!
                                Még egy kérdés, mi a külömbség a T17 és T18 as kerék közt?
                                Köszönöm!

                                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X