Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Még egy kérdés, mi a külömbség a T17 és T18 as kerék közt?
    a fogszámra tippelek
    Atti69 kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      a fogszámra tippelek
      Az ok, de a hajtásban stb. Mi a szerepe?

      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

      Komment


        #33
        A nyomatékot módosítja.Kisebb hajtókerék= nagyobb nyomaték,de kisebb végsebesség.
        karezoli kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Az meg szubjektív hofy valaki a sebességre vagy a nyomatékra megy. Gyárilag ez a két szám van megadva de persze többet is lehet venni... Észrevehető egy fogszámbál a sebesség vagy a nyomatékváltozás? Kicsit tanácstalan vagyok melyik a fontosabb mert igazából midkettő!

          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

          Komment


            #35
            Az ok, de a hajtásban stb. Mi a szerepe?
            Pannónia És CZ350-hez létezett 1foggal kisebb első lánckerék amit az oldalkocsis használathoz gondolt a gyár.
            Az én ifjúkoromban ez azért volt használatos mert ezekkel az egykerekezésre alkalmatlan motorokkal is lehetett ennek használatával egykerekezni.
            karezoli, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Köszönöm, segített dönten!

              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

              Komment


                #37
                Ajaj, nemelég a hajtólánckereket? A hátsót is kéne? A hátsónak borsos az ára.
                Az új motorokon is szettben cserélik a láncot at első és hátsó lánckerékkel. Szóval illene együtt cserélni.
                karezoli, St.Z.350 és Che kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #38
                  Érdemes a gyári fogszámhoz ragaszkodni. A Jawa vagy Cz esetén kevésbé kopnak el a hátsó lánckerekek, ha kihegyesednek mindenképp cserélni kell.Első felrakás előtt a régi módszert alkalmazd grafitos lánczsírba vagy grafitos faggyúba érdemes megfürdetni a láncot. Ekkor a görgők és a csapok közé biztosan eljut a kenő anyag ilyen a láncspré nem lesz sosem az a későbbi kenésre jó csak. Azért kell a grafitos mert a csapon és a görgő belső felén megtapadó grafit mindvégig kenni fog.
                  karezoli, mátéapu és 4 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Érdemes a gyári fogszámhoz ragaszkodni. A Jawa vagy Cz esetén kevésbé kopnak el a hátsó lánckerekek, ha kihegyesednek mindenképp cserélni kell.Első felrakás előtt a régi módszert alkalmazd grafitos lánczsírba vagy grafitos faggyúba érdemes megfürdetni a láncot. Ekkor a görgők és a csapok közé biztosan eljut a kenő anyag ilyen a láncspré nem lesz sosem az a későbbi kenésre jó csak. Azért kell a grafitos mert a csapon és a görgő belső felén megtapadó grafit mindvégig kenni fog.
                    És magát az "áztatást" hogy kivitelezem?

                    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                    Komment


                      #40
                      És magát az „áztatást” hogy kivitelezem?
                      Az áztatás, főzés...inkább
                      Van kellő mennyiségű grafitos "lötyid",akkor felmelegíted, belerakod a láncot és "rotyogtatod" egy darabig...
                      CZsolti, dkari és 2 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        Csak ne hagyd őrizetlenül mert ha túlhevíted begyulladhat a tepsi és eltűnik a műhelyed a motorral együtt!
                        nandg83 és dkari kedvelte ezt.

                        Komment


                          #42
                          Sikerült felraknom a láncot új első lánckerékkel, és jól be is zsíroztam. A kérdésem az, hogy a láncvédőburkolatban van egy, vagyis 4 terelőgumi és az alsót el is éri a lánc, ami normális vagy sem? És menyire kell a láncnak feszülnie?

                          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                          Komment


                            #43
                            És menyire kell a láncnak feszülnie?
                            A felső részen kb 2-3 cm belógása kell hogy legyen. És az nem gond, ha hozzáér a láncvédő gumibetétjéhez. Azért van, hogy ahhoz érjen, ne a lemezhez.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #44
                              A felső részen kb 2-3 cm
                              Tibi!

                              Nem sok az egy kicsit?

                              Komment


                                #45
                                De hol mérem mert a burkolat miatt elég nehéz.

                                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X