Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Sehova nem fér be, de egy helyen a pofákra húznak egy új réteg ferrolizét amit a dob szerin pontosan kimérnek és becsiszolják, nameg a dobot is megcsiszolják. Anyit mondott az ember ha a küllők engedik, de csak talán akkor megpróbalják befogni és felszabájozni, fe anélkül is műszakiképes lessz. Remélem.
Megvan a padlásszökevény,szerintem olyan!
Na következik a lényeg,értejösz?-és a tied!
Küldesz egy pontos címet,(privátban)és holnap a kiszerelt tengelyt elküldöm levélben.
Ha viszont egyben kell,akkor a hétvégén becsomagolom és hét elején feladom.
Nemgondoltam hogy enyire körülményes lesz összerakni, de most a kormánnyal gyűlt meg a bajom... Kotyogott, miután meghúztam mostmeg akad... Csapágycsetre megoldhatja? Azt nem cseréltem, és ha cserélek elég-e csak azt?
A hosszabb fékkar elvileg az első fékfedélre való (eredetileg), a rövidebb a hátsót támasztja (nyilván, ha mindkettő helyen a hosszú van, megváltozik - előnyösen a fékhatás)
- - - Updated - - -
Teljesen világos, hogy a felújítás egyik legalapvetőbb eleme a biztonságos közlekedés alfája, az irányíthatóság rendbetétele.
Szerencsésebb lett volna kicserélni (polírozni, golyóbisokat csereberélni, illeszteni stb, kenőccsel teletolni) az egészet, amikor amúgy is szét volt borítva az egész orra. Most kezdheted elölről. Illetve, ha egy csörlővel le tudod húzni a komplett motorkerékpárt a villanyakról, akkor nem szükséges olyan sokat babrálni...
Az alsó csapágy visel nagyobb terhet,oda kell a jobb állapotú csapágyat szerelni. Ha van lehetőség,az új a megoldás. Beállításra figyelni kell...kicsit túlhúzva...majd visszaengeve a megfelelő játékig..
Komment