Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts


    Hirtelen csak ezeket a képeket találtam,csak holnap tudok nagyobb képet csinálni.
    De előre is köszi!

    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
    mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      Ha mateapunak nem lesz, nekem is van, egyezik ez minden Jawáéval.
      St.Z.350 és nandg83 kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ha mateapunak nem lesz, nekem is van, egyezik ez minden Jawáéval.
        Köszi!

        Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

        Komment


          Nandg! Bár megszólításnak kevés de a felvetésedre pont így befűzve kell mindenestől az a legjobb ha gumistól befér az eszterga padba.

          Komment


            Hát megpróbálok körbeérdeklődni talán szerencsémlessz...

            Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

            Komment


              Sehova nem fér be, de egy helyen a pofákra húznak egy új réteg ferrolizét amit a dob szerin pontosan kimérnek és becsiszolják, nameg a dobot is megcsiszolják. Anyit mondott az ember ha a küllők engedik, de csak talán akkor megpróbalják befogni és felszabájozni, fe anélkül is műszakiképes lessz. Remélem.

              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

              Komment


                Click image for larger version

Name:	DSCN0635.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	147260Click image for larger version

Name:	DSCN0638.jpg
Views:	1
Size:	195.5 KB
ID:	147261Megvan a padlásszökevény,szerintem olyan!
                Na következik a lényeg,értejösz?-és a tied!
                Küldesz egy pontos címet,(privátban)és holnap a kiszerelt tengelyt elküldöm levélben.
                Ha viszont egyben kell,akkor a hétvégén becsomagolom és hét elején feladom.
                sepy, Che és 4 további látogató kedvelte ezt.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  A karolnak más mérete van... Most vettem észre és a hosszabbat előre raktam, egy fokkal jobb

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                  Komment




                    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                    sepy és Atti69 kedvelte ezt.

                    Komment


                      Nemgondoltam hogy enyire körülményes lesz összerakni, de most a kormánnyal gyűlt meg a bajom... Kotyogott, miután meghúztam mostmeg akad... Csapágycsetre megoldhatja? Azt nem cseréltem, és ha cserélek elég-e csak azt?

                      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                      Komment


                        A hosszabb fékkar elvileg az első fékfedélre való (eredetileg), a rövidebb a hátsót támasztja (nyilván, ha mindkettő helyen a hosszú van, megváltozik - előnyösen a fékhatás)

                        - - - Updated - - -

                        Teljesen világos, hogy a felújítás egyik legalapvetőbb eleme a biztonságos közlekedés alfája, az irányíthatóság rendbetétele.
                        Szerencsésebb lett volna kicserélni (polírozni, golyóbisokat csereberélni, illeszteni stb, kenőccsel teletolni) az egészet, amikor amúgy is szét volt borítva az egész orra. Most kezdheted elölről. Illetve, ha egy csörlővel le tudod húzni a komplett motorkerékpárt a villanyakról, akkor nem szükséges olyan sokat babrálni...
                        sepy és Atti69 kedvelte ezt.

                        Komment


                          Az alsó csapágy visel nagyobb terhet,oda kell a jobb állapotú csapágyat szerelni. Ha van lehetőség,az új a megoldás. Beállításra figyelni kell...kicsit túlhúzva...majd visszaengeve a megfelelő játékig..
                          sepy kedvelte ezt.

                          Komment


                            http://e-motorparts.addel.hu/43204-j...150-31-003-tur
                            Elvileg ezkell?

                            Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                            Komment


                              Bagy kell még hozzá valami plussz persely?

                              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                              Komment


                                Két szembe fordított kúpgörgős csapágy jobb lenne.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X