Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Üdv nandg83!

    Sajnálom,hogy így jártál. Nem értem miért festetted le ,amikor láthatóan rozsdás.Ez inkább cserére szorul,nem javításra.
    A szórógitt ne tévesszen meg a festés alatt...

    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

    Komment


      A kép bal felső részén az a rücskös felület szórógitt lenne?

      Komment


        Igen, amit lecsiszoltam rész is olyan volt, az tartott sokáig leszedni. A festő minden olyan felületet ( sárhányók belselye, burkolatok, békalámpa, stb) vastagon lekezelt valami speckó festékkel amit ráköpködött. Amikor a tankot leszedtem az sima volt.. A tank belselye ulis teljesen tiszta rozsda szinte nem is volt benn, a krómozóüzemben meg kisavazták lúgozták, de a pontos módszert nem mondta végig a mester, csak hogy sok tankot rozsdátlanított már, mert ő is veteránozik.

        Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

        Komment


          A jobb alsó sarokban látszik is hogy ahol megcsiszoltam a festéket nem a fém kukucskál hanem a gitt.

          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

          Komment


            A bal felső sarokban rozsdarétegek látszanak.A csiszolt részen is eléggé kráteres a lemez,valószínű,hogy a belseje sem jobb. Eléggé elvékonyodhatott a lemez.Persze azért egy forrasztás segíthet,de eléggé esélyes még több lyukadás. Remélem sikerül jó megoldást találnod,drukkolok!
            sepy kedvelte ezt.

            Komment


              St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A bal felső sarokban rozsdarétegek látszanak.A csiszolt részen is eléggé kráteres a lemez,valószínű,hogy a belseje sem jobb. Eléggé elvékonyodhatott a lemez.Persze azért egy forrasztás segíthet,de eléggé esélyes még több lyukadás. Remélem sikerül jó megoldást találnod,drukkolok!
              Hát köszi... A karbi és a csap közé tettem szűrőt és ott még semmi trutyi nem volt, kráter az van de az anyag jónak tűnik, remélem több lyuk nem lesz....

              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

              Komment


                Amúgy csiszolásnál inkább a rézréteg vált le egybe és alatta nem volt kráter.

                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                zahi kedvelte ezt.

                Komment


                  Befoltoztam, és 1 nap után nem volt szivárgás, festés és reménykedés.... Viszont kicseréltem a fesszabályzóm és talán jólesz. Világítással 5,4v mérek nagyobb fordulaton 6,6v ami talán már jólesz!

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                  zahi és St.Z.350 kedvelte ezt.

                  Komment


                    Végül is, cinnel sikerült az anyagfolytonossági hiányt megszüntetned ???

                    Komment


                      Beszéltem karosszériással és egy szakemberrel aki motortankokakt javít és azt tanácsolták, hogy ha repedés akkor elősször próbálkozzak olyan módszerrel ami nem gényel melegítést igy 2k gyurma került fel. A tankjavító azt mondta ha nem sikerül utánna ő is beforrasztja, de aztán kuka... ami remélem.nem következik be. Amúgy újra átnéztem a "rücskös részeket" leszedtem a festéket és makulátlan, rozsdának nincs jele, de még kráter sem, a tank belseje is szép szürke egyedül belül az üléshez ahol nekifekszik van pár folt, de a repedéstől nagyon távol.

                      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                      zahi és St.Z.350 kedvelte ezt.

                      Komment


                        Olyan nincs hogy kuka. Ha már csipkésre van rohadva egy jó tankfelújító készlet még akkor is segíthet rajta.
                        Aztán belül műanyag lesz, kívül meg szintén. Közötte meg nyomokban lesz egy kis fém is
                        sepy, zahi és 3 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          Az normális, hogy ebben a zimában hidegen szivató nélkül is ha az elsőre nem, de a 2. rugásra indul a motor. Amikor szivatót húztam neki hidegen akkor meg fuldokolt és hagynom kellett kipöfögnie magát, mivel sok benzint kap.

                          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                          Komment


                            Az normális, hogy ebben a zimában hidegen szivató nélkül is ha az elsőre nem, de a 2. rugásra indul
                            Ez nagyon úgy hangzik, hogy dús a keverék szívató nélkül is. Mekkora a főfúvóka?
                            St.Z.350 kedvelte ezt.

                            Komment


                              Az jókérdés mivel a karbit csak kipucoltam... Gondoltam egy felújítókéslette mivel kitudja az előző tulaj mivel pucolta...

                              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                              Komment


                                Írd le a karbid típusát, és én mondom a fúvókaméreteket. A talpa felé van, a szívócsonk tetején.
                                Titus, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X