Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Egy hülye kérdést engedjetek meg: biztos hogy a motorból jön?
    0:30-nál kifejezetten nem motor eredetűnek hallik!
    (mondjuk én az MZ-khez szokott fülemmel egyáltalán nem találom ijesztőnek, cselekvésre késztetőnek a zajt . Ülném, hajtanám, élvezném, ennyi.)

    Komment


      Ülném, hajtanám, élvezném, ennyi.
      És ha vmi baja van úgyis kiadja. Én az előgyújtáson is állítanék próbaképpen.
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        Szervusztok!

        A kikopott gázsúber is tud cifra hangokat produkálni.Járó motornál,keresd meg azt a motorfordulatot,ahol intenzíven csörög és a kisujjaddal,vagy egy vékonyabb farudacskával támaszd ki a súbert!Amennyiben reagál rá,akkor ott a hiba.

        A JAWA motorok hajlamosak a csörgésre,elsősorban a csapszegnél és fent említett helyen.

        Régebben úgy tartottuk,ha nem csörög nem is megy,-természetesen eléggé zavaró és sokkal jobb érzés ha csendes.

        Üdvözlettel:Che
        sepy és dongos78 kedvelte ezt.

        Komment


          Ez nem egy 4 ütemű vízhűtéses technika ne is akarj olyan hangokat hallani. Az előgyújtást tényleg érdemes ellenőrizni. Ilyenkor szokott még olyan probléma is jelentkezni egy fúrt motornál ha a főtengely nem lett felújítva akkor hangos lesz!
          dongos78 kedvelte ezt.

          Komment




            Csapszeg tökéletesen passzos, tűgörgős, Az előgyújtásom 3,4-3,5 közt van levett hengerfejnél mértem és erős is a gép. Subit még meglesem, de ha a motor mellett van valaki akkor a hengerből hallani. Főtengely is felújított.



            Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
            dongos78 kedvelte ezt.

            Komment


              MZ-khez szokott fülemmel
              Szerintem is pont olyan a hangja mint egy kis Ts-nek. Legalább is az enyém pont így csörgött.

              Fúrásról pont most néztem egy műsort amiben arról volt szó hogy ha igazán jó hengert akarsz a henger fúrása alatt a hengert le kell húzatni gyári nyomatékkal mert ilyenkor is "vetemedhet" a henger.
              Atti69 kedvelte ezt.

              Komment


                Az előgyújtásom 3,4-3,5 közt van
                Nem azt mondtam, hogy ez nem jó, hanem azt hogy én fordítanék a gyújtásalaplapon jobbra- balra, hogy változik- e a csörgés esetleg.

                Komment


                  Próbáltam forgatni de nem volt eredmény....


                  Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

                  Komment


                    Dugattyúból ez ok: http://e-motorparts.addel.hu/43206-j...9231021592-ind


                    Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

                    Komment


                      Üdv nandg83!

                      Az a dugattyú a 353-as tipushoz való. Az 559-es dugattyúja ablak nélküli,a tetején terelő mélyedés van a felölőcsatornával találkozó élénél,és a csapszeg is mélyebben van rajta.

                      Komment


                        Így van! Csak kapkodva néztem rá és csak arra voltam kíváncsi, hogy ezt a dugókategóriát bele merhetem-e rakni.?


                        Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

                        Komment


                          Indiai , átlagon aluli minőség ... bár van akinek működik . Gyárinál vastagabb anyag , (hőtágulás) kétes anyagminőség .
                          De a te dolgod !

                          Dnepr.HU - Apróhirdetéseim

                          Písty pro motocykly | ALMET, a.s. (ez már volt felrakva ide ...)

                          Komment


                            Én csak a saját tapasztalatomból tudok kiindulni: ilyen hangot (hasonló, nyilván nem tudom teljesen kizárni így videon keresztül), a dugattyú-hajtórúd együttes, illetve konkrétan a csapszeg és a csapszegpersely produkált. Én nem cseréltem le a gyári kivitelt, tehát maradt a csapszegpersely (és nem görgős, mint nálad)... Miután nc gépen elkészült egy klassz minőségű, húzott anyagból a persely, türelmesen be lett dörzsárral illesztve, kapott jó minőségű csapszeget is, ezek után nagyon kultúráltan pöffent. Ja, nekem gyári dugattyúm éss Goetz gyűrűk futottak. Che kollégának igaza van a gáztolattyúval kapcsolatban is, a kopott tolattyú és a kopott porlasztó is idegesítő hangot ad, és pontosan, hogy a henger erősíti fel leginkább...
                            sepy kedvelte ezt.

                            Komment


                              Most hoztam el a levett hengerem és pontos mérések után tökéletesnek tartják, a dugót illetve a gyűrűket is. A tűgörgő illetve a csapszeg is passzos ellenőrizve lett. Van még egy feissen fúrt hengerem de ezek után feleslegesnek tartom azt berakni. Ami fennvolt abban is csak 500km van... Még összerakás után megvizsgálom a karbit.... Remélem ott találok igazságot!


                              Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

                              Komment


                                Hengerfejtömítésed nem lóg be? Vagy esetleg nem a karbiburkolatod csörög?
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X