Vagy esetleg nem a karbiburkolatod csörög?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250/559 restaurálás
Collapse
X
-
A karbi hm...annyira elvezetné
Komment
-
https://vimeo.com/164536878
Így zártam ki hogy váltó eredetü a dolog, talán így kihozta volna! Már hullik a hajam...
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Komment
-
Tanácsra vagy varázsigére lenne szükségem! :/
Rakd össze, és tedd be azt a motort a vitrinbe, mielőtt végleg megútálod a motorozást. Használni vegyél egy rendes motort, ezzel meg max gyere ki szombaton a felvonulásra...
- - - Updated - - -
„dugattyúverődikahengerfalához” -nak tűnik
Komment
-
A fúrást 3 szaki nézte meg és tökéletes a fent említett dolgok is ki lettek cserélve fel lettek újjítva!
Ezzel a vitrinnel meg haggyál már, megmondtam hogy ezzel akarok motorozni! Max felújítok mégegy hengert, de honnan kérjek tanácsot ha nem innen!!
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Komment
-
Béri
- - - Updated - - -
Most hoztam el a levett hengerem és pontos mérések után tökéletesnek tartják, a dugót illetve a gyűrűket is
- - - Updated - - -
Max felújítok mégegy hengert
...értem már, csak olyan vélemény számít, ami neked tetsző. Akkor hajrá! Pár tízezred még rá fog menni potyába.
Komment
-
Na Í ljon meg a menet!! Te nem tanácsot adtál hanem osztasz hogy rakjam viteinbe.... Ez nem tanács valamint én tanácsot kérek nem olyan véleményt hogy hagyjam a picsába azt a motort mert szar... Kíváncsi lennék hány restaurátor lenne ha ilyen bölcs " véleményre" halgatna! Nekem is megvan a véleményem sokmindenről de ha nem kérdezik nem fárasztom magam.... Amúgymeg a többieknek hálásvagyok mert legalább tanácsot adnak amit én meg késségesen próbálok végigjátszani valamit már többedjére is, de még kitartó vagyok!
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Komment
-
hagyjam a picsába azt a motort mert szar...
- - - Updated - - -
restaurátor
Komment
-
nem olyan véleményt hogy hagyjam a picsába azt a motort mert szar...
- - - Updated - - -
Gyújtás, töltés pipa ezer hála gessztinek!!!
Komment
-
Valóban óriási csalódás lehet, hogy ennyi energiát vitt el ez a negyedliteres, és mégsem az igazi...
Az imént újra meghallgattam azt a videot... Hozzáteszem, én csak a saját szubjektív magánvéleményemet szeretném átadni, szóval nekem jellemzően terheletlenül, gázelvételkor adott ilyen hangot...
Mielőtt leszereltem volna a hengert, nem járó motornál a felső holtponton (berúgó segítségével) tisztán hallható volt az a tipikus, kottyanó hang...
Az a kerregő, furcsán súrlódó zaj, ami az alapjáraton ketyegő blokkból (hengerből) érkezik, nem tudom mire vélni, de az aligha csapszeg, vmi más, de határozottan rendellenes...
Tisztán hallható még (szerintem) az egyik (talán jobbos) teleszkópszár-borításának az idegesítő rezgése, ezt alapvetően könnyen meg lehet szüntetni, általában az alsó része vibrál, amitől vagy a sárvédő, vagy a hüvely érintett, fényezett része rövid időn belül kopottassá válik...
A porlasztóhoz talán annyit, ha alapjáraton üzemelő motornál, finoman a gázkarral megtalálod azt a pontot, túl a holtjátékon, viszont még nem megemelve a dugattyút, tehát pontosan akkor, amikor a ráfeszít a rugó, és hallhatóan megszűnik, vagy legalább is mérséklődik a zaj, nyilván a gáztolattyú kopott. Általában a tolattyúval együtt kopik a porlasztó is, azonban egy porlasztó többnyire kettő tolattyút "fogyaszt" el "élete" során", tehát ha nem annyira szétkopott a ház, egy tolattyúcsere enyhít a gondon...
- 3 likes
Komment
-
gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMiért? Nem az? Gondolkodj már egy kicsit, hogy mennyi ideje szívsz vele, és ez alatt mennyit tudtál vele gond nélkül "motorozni". Részemről elengedem a történetet. A végét sejtem már előre. Sok kitartást kívánok a motorodhoz...
- - - Updated - - -
A restaurátor általában ért a motorokhoz... Ez egy igen fontos különbség.sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePont ezt mondtuk többen is, hogy használd bátran, mert semmi olyan baja nincs ami ezt gátolná. MInt már fentebb is említve volt, akkor és addig jó amíg csörög.
- - - Updated - - -
Annyira azért még se volt rossz ember.
Komment
-
O.K. Megnézetted a hengerfúrást három szaki-bácsival . Mit mondtak , a henger pontos mérete mennyi ???
Ezt ( általában ...) into-val (mérőórás furatmikrométerrel ) illik mérni, jó volna tudni az értéket , de legjobb volna ,ha magad mérnéd meg ! (vagy egy olyan akiben megbízol ...) A dugattyúnak is jó lennének a méretei (legalább három-négy magasságban , csapszegre merőlegesen illetve egyvonalba ! Mindezt azért , mert ahogy a korábbi hozzászólásokból is felismerhetted , szinte mindenki a hangok alapján a henger - dugattyú környékére saccolja a hibát ami a zajt okozza. Esetleg egy fénykép a méretek mellé , hogy mely helyeken (mérési pontokon) adódtak a mért értékek , így legalább az alkatrészeket valamelyest "megvizuálhatjuk" ...
Sajnos már én is jártam úgy , hogy nem találtam a hibát , és a prímának mondott mester aki a gépmunkát csinálta , nem a hengertalpra merőlegesen fúrta meg a "vasat" így zörgött , nem volt jó , lecseréltem , és amikor úgy hozta a sors , hogy ismét fúrva lett , - a fúrásnál derült ki , - hogy ferde... Próbálj valamivel több , "ezirányú" infót eljuttatni , amiből az itt tartózkodó szakik is ki tudnak szűrni valamit , mert ez sajnos kevés .(bocs...) Vagyis egyszerűbben , lehet a henger furata ferde , kúpos , ovál , hordó , orsó alakú , és a dugó is . Én erre gyanaxok de mérés nélkül még az illesztési hézagot sem tudjuk meg ... Remélem nem tűntem tolakodónak , mert még a végén úgy járok mint Geszti , pedig nem biztos hogy rosszat akart , csak próbált egy picit "froclizódni" a vitrinnel , és lemaradt a smile ...Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2016 ápr. 28, 18:16.
- 6 likes
Komment
Komment