CZsolti eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Furulya hiánya kárt tesz a motorban???
Collapse
X
-
Sajna evvel a hang élménnyel még tartozik a gépem. Csak a Sportot hallottam vele és nélküle, de a rövid nélkül nyilván jobb lenne. Nagyon sokat fojt a röviddel. Bilonak a felvetésére ha nincs kifurkálva a gyári hosszú furulya akkor nem fog ordítani a géped és valószínűleg jobban is megy majd. Persze ez függ a motorod állapotától. A 634-es gyári utazója 105 km -volt az a 100 manapság egy optimális még a fizetős határon való haladás. Lehet gyorsabban is csak ha hosszú távokat mész rájössz mindíg utolérsz olyat ki szabályokat betartva közlekedik és " feltart a száguldásban". Jó néha KI kormolni a gépet de pályát kivéve nincs sok értelme , nem érsz annyival előbb amennyit rizikózol és elfelejted élvezni a motorozást hisz ha megkérdezik mit láttál?- Semmit csak a trafit. figyelted és bosszankodtál miért nem engednek el!
. Ebből a betegségből szerencsére ki lehet gyógyulni- mindíg azt emlegetik " az idő mindent megold". Mindent nem de közre játszik a megoldásban. Persze ez nem azt jelenti, hogy én sem szeretem a motorom határait feszegetni, csak azt szeretném ecsetelni a mi Szoc. gépeink nem a száguldásra születtek. Igaz ülhetünk bármire de sosem szabad elfeledni mire képes a CSIKÓNK.
- 7 likes
Komment
-
Na de Bilo !!!!én is úgy hallottam meg látom is itt hogy csak jót tesz neki ha benne van..
ilyet ?...... Egyébként viccet félretéve , az a 120-as kényelmes előzés pl a 634 nek közel a végsebességét jelentené. Legalábbis az én tapasztalataim szerint , kb ilyen tempó körül fogyott el a gép , igaz ezt szinte bármilyen körülmény között tudta produkálni ( vagy csak mind sz@r volt amikkel én mentem ???)
- - - Updated - - -
pedig sokan esnek ebbe a hibába , ezek a gépek nem arra valók , hogy teljes gázon fussanak 60-80 esetleg több kilométert ... sokan annyit várnak tőlük mint egy modern vastól ! Igen , így igaz ahogy írod , és ezek után amikor széthullik a gép rásütik a bélyeget , "ez egy megbízhatatlan ócskavas , nem való semmire " Pedig ésszel el lehet velük jutni A-ból B-be , csak esetleg tíz perccel később ér oda... Én ha ritkán oda jutok, és gurulok egy kört , sokszor azon kapom magam hogy 60-70 körül poroszkálok , élvezem a tájat , a masina nyugodt járását , nem kapkodok , viszont teljesen mindegy hogy hova , és mikor érek oda . A baj forrását inkább abban látom , amikor a srácok sokszor nem is a motorkerékpárjuk határait kezdik feszegetni , hanem amikor a sajátjukat !!!n sem szeretem a motorom határait feszegetni, csak azt szeretném ecsetelni a mi Szoc. gépeink nem a száguldásra születtek. Igaz ülhetünk bármire de sosem szabad elfeledni mire képes a CSIKÓNK.
- 4 likes
Komment
-
Én se szeretem feszegetni a motor tudását mint írtam is, apámé volt, 19 év után vettem elő, több éve dolgozok a motoron, rengeteg pénz, idő, türelem, szal ha valaki, akkor én becsülöm
Éppen ezért írtam hogy én se végig kiakasztva megyek az öreggel, isten ments, egyenesekbe 90-es tempó, akkor szépen szól de ha előzni kell mert büdös a kamion vagy jön az eső és odahúzom, eléri a 100-at már ordít és mindig az jár a fejembe hogy vajon meg torpan közbe vagy nem, azt nem szeretem. Szóval szó se a vas kínzásáról, pont hogy neki szeretnék még jobbat és remélem a furulya beválik
- 4 likes
Komment
-
A 472-es 4500-5000 f/perc tartományban adja le a max forgatónyomatékot és teljesítményt. Ilyenkor a legkisebb a fajlagos fofyasztás is. 5500-nál már jelentősen esik a teljesítmény. Ezért az utazója 90-100 között van. Újkorában.
Azt tudom, hogy negyedikben 60-nál lassabban nem akar menni, harmadikban pdig nagyon pörög ilyenkor.
- 6 likes
Komment
-
Szerintem nem mert akkoriban volt divat a kézi sebesség mérő a rendőröknek míg egy miniszteri autóból nem lőttek rá a szerv-re.Tévedésből azt hitték fegyver van az illetőnél és a védett személyre akar lőni. Persze ez lehet ,hogy szóbeszéd volt akkoriban. A lényeg engem figyelmeztettek mert 62 km/ órával mentem Kaszaper belterületén.
- 1 like
Komment
.
Komment