Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Furulya hiánya kárt tesz a motorban???

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De az a hang, amit cserébe produkál, na az mindent visz - nálam.
    Bocsánat, félreérthetően írtam. Nálam komplett kipufogó van. A rövid furulyákkal együtt. És ez így valóban egy pipáló gyárkémény inkább, mint lökhajtás, de az a fojtott öblös jellegzetesen CZ-350hang, amit más gépnél - még a Jawanál sem - nekem nagyon bejön.
    Fergusson, zahi és sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Sajna evvel a hang élménnyel még tartozik a gépem. Csak a Sportot hallottam vele és nélküle, de a rövid nélkül nyilván jobb lenne. Nagyon sokat fojt a röviddel. Bilonak a felvetésére ha nincs kifurkálva a gyári hosszú furulya akkor nem fog ordítani a géped és valószínűleg jobban is megy majd. Persze ez függ a motorod állapotától. A 634-es gyári utazója 105 km -volt az a 100 manapság egy optimális még a fizetős határon való haladás. Lehet gyorsabban is csak ha hosszú távokat mész rájössz mindíg utolérsz olyat ki szabályokat betartva közlekedik és " feltart a száguldásban". Jó néha KI kormolni a gépet de pályát kivéve nincs sok értelme , nem érsz annyival előbb amennyit rizikózol és elfelejted élvezni a motorozást hisz ha megkérdezik mit láttál?- Semmit csak a trafit. figyelted és bosszankodtál miért nem engednek el!. Ebből a betegségből szerencsére ki lehet gyógyulni- mindíg azt emlegetik " az idő mindent megold". Mindent nem de közre játszik a megoldásban. Persze ez nem azt jelenti, hogy én sem szeretem a motorom határait feszegetni, csak azt szeretném ecsetelni a mi Szoc. gépeink nem a száguldásra születtek. Igaz ülhetünk bármire de sosem szabad elfeledni mire képes a CSIKÓNK.
      Fergusson, Bilo és 5 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        én is úgy hallottam meg látom is itt hogy csak jót tesz neki ha benne van..
        Na de Bilo !!!! ilyet ?...... Egyébként viccet félretéve , az a 120-as kényelmes előzés pl a 634 nek közel a végsebességét jelentené. Legalábbis az én tapasztalataim szerint , kb ilyen tempó körül fogyott el a gép , igaz ezt szinte bármilyen körülmény között tudta produkálni ( vagy csak mind sz@r volt amikkel én mentem ???)

        - - - Updated - - -

        n sem szeretem a motorom határait feszegetni, csak azt szeretném ecsetelni a mi Szoc. gépeink nem a száguldásra születtek. Igaz ülhetünk bármire de sosem szabad elfeledni mire képes a CSIKÓNK.
        pedig sokan esnek ebbe a hibába , ezek a gépek nem arra valók , hogy teljes gázon fussanak 60-80 esetleg több kilométert ... sokan annyit várnak tőlük mint egy modern vastól ! Igen , így igaz ahogy írod , és ezek után amikor széthullik a gép rásütik a bélyeget , "ez egy megbízhatatlan ócskavas , nem való semmire " Pedig ésszel el lehet velük jutni A-ból B-be , csak esetleg tíz perccel később ér oda... Én ha ritkán oda jutok, és gurulok egy kört , sokszor azon kapom magam hogy 60-70 körül poroszkálok , élvezem a tájat , a masina nyugodt járását , nem kapkodok , viszont teljesen mindegy hogy hova , és mikor érek oda . A baj forrását inkább abban látom , amikor a srácok sokszor nem is a motorkerékpárjuk határait kezdik feszegetni , hanem amikor a sajátjukat !!!
        sepy, Fergusson és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Én se szeretem feszegetni a motor tudását mint írtam is, apámé volt, 19 év után vettem elő, több éve dolgozok a motoron, rengeteg pénz, idő, türelem, szal ha valaki, akkor én becsülöm Éppen ezért írtam hogy én se végig kiakasztva megyek az öreggel, isten ments, egyenesekbe 90-es tempó, akkor szépen szól de ha előzni kell mert büdös a kamion vagy jön az eső és odahúzom, eléri a 100-at már ordít és mindig az jár a fejembe hogy vajon meg torpan közbe vagy nem, azt nem szeretem. Szóval szó se a vas kínzásáról, pont hogy neki szeretnék még jobbat és remélem a furulya beválik

          Komment


            #20
            A 472-es 4500-5000 f/perc tartományban adja le a max forgatónyomatékot és teljesítményt. Ilyenkor a legkisebb a fajlagos fofyasztás is. 5500-nál már jelentősen esik a teljesítmény. Ezért az utazója 90-100 között van. Újkorában.

            Azt tudom, hogy negyedikben 60-nál lassabban nem akar menni, harmadikban pdig nagyon pörög ilyenkor.

            Komment


              #21
              Ez azért van mert akkortájt a megengedett sebesség lakott területen 60 km/ óra volt. Erre lőtték be a gépeket és az akkoriban szokványos gépek mind ezt produkálják. Ha áttételt módosítasz akkor lesz máshogy.

              Komment


                #22
                akkortájt a megengedett sebesség lakott területen 60 km/ óra volt.
                Nem csak szgk-nak ? Szerinzem a motornak akkoriban is 50 volt. ( Tévedés joga ...... !)

                Komment


                  #23
                  Szerintem nem mert akkoriban volt divat a kézi sebesség mérő a rendőröknek míg egy miniszteri autóból nem lőttek rá a szerv-re.Tévedésből azt hitték fegyver van az illetőnél és a védett személyre akar lőni. Persze ez lehet ,hogy szóbeszéd volt akkoriban. A lényeg engem figyelmeztettek mert 62 km/ órával mentem Kaszaper belterületén.

                  Komment


                    #24
                    Üdv sepy!


                    A Motorkerékpárok csak 50 km/h max. sebességgel mehettek lakott területen.

                    Komment


                      #25
                      Sepy mellé állok a szavazásban!

                      Komment


                        #26
                        Üdv emu!

                        Nekem nem kell hinned,de a KRESZ könyv tárgyilagos.Click image for larger version

Name:	kresz szabályok 3.jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	147540Click image for larger version

Name:	kresz szabályok 1.jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	147541Click image for larger version

Name:	kresz szabályok 2.jpg
Views:	1
Size:	200.6 KB
ID:	147542

                        Komment


                          #27
                          Milyen jó,hogy van közöttünk egy- két Tudor is. Szabályok és felsorolások stb. tárgyban , szakmai Jawa ,Szoc. járműpark területen ép úgy. Tudjátok ,hogy is mondta a süni!," bocsánat tévedni emberi dolog" és lemászott a drótkeféről.

                          Komment


                            #28
                            Üdv emu!

                            Nekem nem kell hinned,de a KRESZ könyv tárgyilagos.kresz-szab-lyok-3.jpgkresz-szab-lyok-1.jpgkresz-szab-lyok-2.jpg
                            Határeset, elfogadom!

                            Komment


                              #29
                              Érdekes volt a kreszben:külömböző járművek külömböző sebességgel,hogyan haladhatnak........
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #30
                                Mégis Sepynek lesz igaza. A CZ-t Csehszlovákiában tervezték, ahol pedig akkoriban 60 volt a városi megengedett. Tudom, mert irigyeltem őket.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X