Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Furulya hiánya kárt tesz a motorban???

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Szerintem a magyarországi közlekedésről beszéltünk.

    Komment


      #32
      De a Csehek nem a magyarországi közlekedéshez "lőtték be" a gépeiket
      Hanem a sajátjukhoz.
      Apropó, Pannónia fronton mi a helyzet, 50-re tervezték az áttételezést?
      Emlékszem apám is milyen nehezen vette az 50-re átállást. A Dacia 3-asban pörgött 50-nél, a 4-essel nem vitte.
      (Hozzáteszem a Swiftemről is elmondható ez. 3-asnak sok, 4-esnek kevés ez a tempó)

      Komment


        #33
        És az NDK - ban mennyi volt a megengedett ???? Az MZ 50 -el is elpöntyögött 4. ben . (mondjuk nem vagyok egy tipikus MZ -t fan ) Szerintem sok múlik a motor rugalmasságán , is .

        Komment


          #34
          Nem valószínű,hogy a tervezésnél ez szempont lett volna.Egyébként is a hazai piacnál fontosabb volt a cseheknek a szovjet.A Pannóniához hasonlóan a Jawát is a Szovjetunió tartotta életben.

          Komment


            #35
            Nem valószínű,hogy a tervezésnél ez szempont lett volna.
            Pedig valószínű, hogy igen. Ilyen volt a Jawánál a 84dB-es kipufogórendszer is.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #36
              Pedig valószínű, hogy igen. Ilyen volt a Jawánál a 84dB-es kipufogórendszer is.
              Igen,az volt a "tiche" (csendes,halk) változata a 634-nek,de azt csak a belső (csehszlovák) piacra szánták. Csendesebb és kicsivel gyengébb is volt a többieknél,a 350-634-4-03 -ról van szó.Az összesen gyártott darabszámnak ez elenyésző hányada volt.
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 nov. 04, 09:37.

              Komment


                #37
                Hogy ti miket nem tudtok ! Minden elismerésem , hogy így beleástátok magatokat a témába (vagy a Jawa-ba ...) !

                Komment


                  #38
                  Én is csak olvasok és bámulok..hogy ilyenekről talán még a gyár munkásai se tudtak.

                  Komment


                    #39
                    Na ezek nekem is hasznos infók voltak ! Viszont annyi kérdésem lenne a témához, hogy a furulyát hogyan érdemese kitakarítani,mert az előző tulajdonosa nem nézte a keverési arányt , én már 50-est használok, de még mindig köpködi a taknyot elég rendesen a végénél,főleg ha hosszabb úton meghajtom !

                    Komment


                      #40
                      Ha csak a furulyát akarod tisztítani , a legjobb ha égeted ! A barátommal például a műhelyben lévő kályhába tettük be (igen , be is volt fűtve ! ) , szinte piros volt amikor kivettük , de tiszta is ! Csak egyszer - kétszer kellett odakoccintani a satuhoz , és a rajta maradt kevés égéstermék is "távozott" ! A kipufogó dobbal viszont vigyázz , ha nem akarod ujra krómoztatni az egészet ! Inkább valami mechanikus tisztítást , esetleg hideg zsíroldós kezelést javasolnék , azt is csak úgy ha a külső részével nem érintkezik a vegyszer !!!!!

                      Komment


                        #41
                        Persze csak a furulyát akarom, én is erre a kiégetésre gondoltam, egy tepsibe belerakom azt valami gázolajos-benzinnel belocsolom, azt begyújtom! ( mondjuk itt a panelház pincéjében )
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Green71; 2015 nov. 16, 14:38.

                        Komment


                          #42
                          valami gázolajos-benzinnel belocsolom, azt begyújtom!
                          Attól tartok ennyi ideig tartó, ekkora hő kevés lesz.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 nov. 16, 15:27.

                          Komment


                            #43
                            Persze csak a furulyát akarom, én is erre a kiégetésre gondoltam, egy tepsibe belerakom azt valami gázolajos-benzinnel belocsolom, azt begyújtom! (mondjuk itt a panelház pincéjében )
                            Én is attól tartok , hogy az nem lesz elég ! Az a hő kevés , rendesen át sem melegíti . Talán ha benzinlámpával , vagy gázégővel , folyamatos melegítés mellett nem sikerül pirosra melegíteni , másképp nem lesz tökéletes az eredmény !

                            Komment


                              #44
                              mondjuk itt a panelház pincéjében )
                              Inkább valami tűzrakóhelyen süss egy kis szalonnát,és utána a parázsba fektesd bele....
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #45
                                Igaz , rögtön két legyet egy csapásra !!!!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X