Szerintem a magyarországi közlekedésről beszéltünk.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Furulya hiánya kárt tesz a motorban???
Collapse
X
-
De a Csehek nem a magyarországi közlekedéshez "lőtték be" a gépeiket
Hanem a sajátjukhoz.
Apropó, Pannónia fronton mi a helyzet, 50-re tervezték az áttételezést?
Emlékszem apám is milyen nehezen vette az 50-re átállást. A Dacia 3-asban pörgött 50-nél, a 4-essel nem vitte.
(Hozzáteszem a Swiftemről is elmondható ez. 3-asnak sok, 4-esnek kevés ez a tempó)
- 2 likes
Komment
-
Pedig valószínű, hogy igen. Ilyen volt a Jawánál a 84dB-es kipufogórendszer is.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 nov. 04, 09:37.
- 1 like
Komment
-
Na ezek nekem is hasznos infók voltak ! Viszont annyi kérdésem lenne a témához, hogy a furulyát hogyan érdemese kitakarítani,mert az előző tulajdonosa nem nézte a keverési arányt , én már 50-est használok, de még mindig köpködi a taknyot elég rendesen a végénél,főleg ha hosszabb úton meghajtom !
Komment
-
Ha csak a furulyát akarod tisztítani , a legjobb ha égeted ! A barátommal például a műhelyben lévő kályhába tettük be (igen , be is volt fűtve ! ) , szinte piros volt amikor kivettük , de tiszta is ! Csak egyszer - kétszer kellett odakoccintani a satuhoz , és a rajta maradt kevés égéstermék is "távozott" ! A kipufogó dobbal viszont vigyázz , ha nem akarod ujra krómoztatni az egészet ! Inkább valami mechanikus tisztítást , esetleg hideg zsíroldós kezelést javasolnék , azt is csak úgy ha a külső részével nem érintkezik a vegyszer !!!!!
- 6 likes
Komment
-
Persze csak a furulyát akarom, én is erre a kiégetésre gondoltam, egy tepsibe belerakom azt valami gázolajos-benzinnel belocsolom, azt begyújtom! (mondjuk itt a panelház pincéjében )
- 3 likes
Komment
Komment