Szép napot!
Pár ismerőssel beszélgettünk már róla de végül mindig jövök ide is véleményért.
A hosszú hétvégén mentünk 2 nap is egy nagyon jó távot, Bükkbe is jártunk, lezártuk tisztességesen a szezont, remekül ment az öreg 2 fővel is, semmi gondom nem volt. A 80-90-et szeretjük de van hogy előzésnél 100-ig húzom. Nem szeretem kínozni, nem is húzom tovább csak előzésig mert nagyon ordít már..furcsállom hogy nem nagyon menne tovább. Ekkor jutott eszembe az ordításról hogy nekem kezdetektől fogva nincs a kipufogóban furulya. Én tudomásom szerint a visszaáramlás miatt szükség van rá a 2 ütemű motoroknál és hallottam is hogy nem tesz jót nekik ha nincs, sőt kevesebbet is fogyaszt valamivel, az más hogy halkabb. Hallottam olyat hogy 100-110 az utazójuk ezeknek a Czetkáknak, hallottam hogy valaki gyári blokkal ment már 140-et 160-at vele. Én nem pont ezért érdeklődöm, csak hogy ha hosszabb távot megyünk ne 80-al kelljen már gurulni egy 350-essel. Ezért ha itt is azt hallom, teszek a csövekbe furulyát és megnézem az-e a bűnös
Üdv! Bilo
Pár ismerőssel beszélgettünk már róla de végül mindig jövök ide is véleményért.
A hosszú hétvégén mentünk 2 nap is egy nagyon jó távot, Bükkbe is jártunk, lezártuk tisztességesen a szezont, remekül ment az öreg 2 fővel is, semmi gondom nem volt. A 80-90-et szeretjük de van hogy előzésnél 100-ig húzom. Nem szeretem kínozni, nem is húzom tovább csak előzésig mert nagyon ordít már..furcsállom hogy nem nagyon menne tovább. Ekkor jutott eszembe az ordításról hogy nekem kezdetektől fogva nincs a kipufogóban furulya. Én tudomásom szerint a visszaáramlás miatt szükség van rá a 2 ütemű motoroknál és hallottam is hogy nem tesz jót nekik ha nincs, sőt kevesebbet is fogyaszt valamivel, az más hogy halkabb. Hallottam olyat hogy 100-110 az utazójuk ezeknek a Czetkáknak, hallottam hogy valaki gyári blokkal ment már 140-et 160-at vele. Én nem pont ezért érdeklődöm, csak hogy ha hosszabb távot megyünk ne 80-al kelljen már gurulni egy 350-essel. Ezért ha itt is azt hallom, teszek a csövekbe furulyát és megnézem az-e a bűnös

Üdv! Bilo
nem jut ki annyi friss üza keverék a kipu-ba sem, a gyors hengerszellőztetés miatt , talán még javul a fogyasztás , a teljesítmény is , az utazási komfortról ne is beszéljünk . Nem véletlenül mondják , hogy a kétütemű motor szerves része a kipufogó ! (A városi legendák szerint a kipu helyes geometriájának is köszönhető , hogy a Six Day -okon olyan jól szerepeltek az MZ-ek !) A jól méretezett , és legyártott rezonátor kipuf akár 10-15 % os teljesítmény növekedést is "okozhat" . Nem elhanyagolandó ...
A teleszkópot a KPM-nél is bevették :P csak az az alsó kar van rátéve a gyári Cz-jére.
Nem tudom , de egy hangosabb kipu engem valószínű idegesítene , mondjuk egy hosszabb túra alkalmával . (ebből a szempontból az MZ , már ha gyári , viszi a prímet ! )
Komment