Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Babetta 210 Sebességmérő gond (fel-le ugráló mutató)

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Babetta 210 Sebességmérő gond (fel-le ugráló mutató)

    Üdv mindenkinek.

    Szóval a sebességmérőm valamiért nem mutatja rendesen a tempót, olyat csinál hogy le fel mocorog agyba főbe(tehát 40-ről le 20-ra majd megint fel, ezt játssza folyton csak mindig máshol áll meg) és nem tudom hogy mi kopott/romlott el. Ötlet?
    Előre is köszönöm a segítséget .

    #2
    Hali! Olajat kapott az a kilométeróraspirál valaha? Ha nem, az lehet a gond, szerintem szorul
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Jó kérdés. A tulaj elmondása szerint nem nagyon volt használva úgyhogy lehetséges (meg igaz nem ide tartozik de lehet hogy a hátsó rugókkal se stimmel valami...).

      SZERK
      Megnéztem, leszedtem a kilométeróránál a spirált és kézzel minden ellenállás nélkül el tudtam forgatni. Akkor azt hiszem marad a kihajtás elkopása vagy a spirál szakadás... :/
      Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2011 okt. 09, 09:37.

      Komment


        #4
        Nekem az egyik motoromnál volt olyan, hogy a spirál végén forgott a négyszög(nem jól volt ráerősítve) a kihajtás kopása esetén recsegne a csigahajtás(az első kerékről hajt nem igaz?)Amúgy oda sem ártana egy kis grafitos zsír.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Oks, most megvárom segít-e az olaj(kedden kiderül, holnap megyek megkötni a kötelezőt úgyhogy addig nem használhatom sajna...), ha nem akkor kikapom az első kereket és megnézem a kihajtást. Grafitos sajna nincsen itthon, csak vörös színű gépzsírom van de gondolom az nem jó...

          Komment


            #6
            De jó, csak a megszokás... szinte mindenhová azt alkalmazok a hőállósága miatt, persze itt nem szükséges...de bármelik jobb mint a semmi.
            apacsavo kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Egyelőre úgy néz ki mákom van, kapott egy adag olajat a spirál és máris rendesen működik . Köszi a segítséget.
              wsievers és soveny kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Egy csepp olaj többet ér száz veterános tanácsnál ))
                apacsavo, Che és -t5- kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Egy csepp olaj többet ér száz veterános tanácsnál ))
                  Mert mindenki a "bonyolultnál" kezdi, nem gondolunk a kenés fontosságára, pedig ez éppen olyan fontos mint pl. a guminyomás, lámpák ellenőrzése stb.
                  apacsavo kedvelte ezt.
                  A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                  Komment


                    #10
                    Hát igen, kár hogy megint rákezdte, hétvégén kikapom első kereket és ránézek a kihajtásra is .
                    apacsavo és TZ kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Hát igen, kár hogy megint rákezdte, hétvégén kikapom első kereket és ránézek a kihajtásra is .
                      Kár. Már kezdtem megörülni, hogy a Komaromnál is csak ennyi lesz a probléma... Egyik napról a másikra kezdett rá az ugrálásra a mutató. Mikor cseréltem, nem olajoztam még az új spirált, szóval azért bizakodom.



                      Amennyiben még nem találtad, érdemesnek tartom átfutni a következő weboldalt: Amit a JAWA Babettákról tudni érdemes
                      apacsavo és kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Amennyiben még nem találtad, érdemesnek tartom átfutni a következő weboldalt: Amit a JAWA Babettákról tudni érdemes
                        Ezer hála . Ez nagyon jól fog jönni kövi hónapba. Ugyanis elég ronda házibarkács módszerrel belepitiszkáltak a váltóba(legalábbis a hegesztett fogasszíj tárcsa nekem ezt sugallja, majd késöbb felteszek képeket is egy másik totyikba) és így csak 40-et megy szegénykém .
                        Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2011 okt. 12, 18:01.

                        Komment


                          #13
                          Szép napot. Segítségre lenne szükségem. Jawa babetta kilométeróra kihajtást??/amibe belecsatlakozik a spirál vége/ keresek mert elforog benne a spirál. Mi ennek gyárilag a szabvány neve?

                          Komment


                            #14
                            mert elforog benne a spirál
                            Ragaszd vagy forraszd bele, vagy én vékony rézlemezből hajlítottam köré pótlást, ráforrasztottam, és méretre csiszoltam...ha nincs annyi rés, akkor csak ónozd fel és reszeld méretre.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X