Üdv Mindenkinek!
Kapcsolás rajzzal kapcsolatban szeretnék kérdezni.
Amikor megvettem a motorkerékpáromat, akkor az eredeti kezelőszervek hiányoztak, és csak egy 3 állású billenőkapcsoló volt bekötve mindössze, de a világítás használhatatlan volt, mert a motor rövid idő után leállt.
Tanulmányoztam az eredeti Komár kapcsolási rajzot, és szeretném úgy megcsinálni ideiglenesen, hogy a világítás állandóan működjön(kapcsolóba nem is muszáj bekötni, ha jól sejtem, testet úgy gondolom a váz ad), és a motort a kapcsolóval állítsam le. Az lenne a kérdésem, hogy a gyújtótekercs rövidre záró vezetékét hová kell bekötnöm, ahhoz, hogy a motor leálljon biztonságosan?
Remélem jól fogalmaztam meg a kérdésem, válaszokat előre is köszönöm.
Széles utat, minden jót!
Üdv.
Kapcsolás rajzzal kapcsolatban szeretnék kérdezni.
Amikor megvettem a motorkerékpáromat, akkor az eredeti kezelőszervek hiányoztak, és csak egy 3 állású billenőkapcsoló volt bekötve mindössze, de a világítás használhatatlan volt, mert a motor rövid idő után leállt.
Tanulmányoztam az eredeti Komár kapcsolási rajzot, és szeretném úgy megcsinálni ideiglenesen, hogy a világítás állandóan működjön(kapcsolóba nem is muszáj bekötni, ha jól sejtem, testet úgy gondolom a váz ad), és a motort a kapcsolóval állítsam le. Az lenne a kérdésem, hogy a gyújtótekercs rövidre záró vezetékét hová kell bekötnöm, ahhoz, hogy a motor leálljon biztonságosan?
Remélem jól fogalmaztam meg a kérdésem, válaszokat előre is köszönöm.
Széles utat, minden jót!
Üdv.
Komment