Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Komár2 (?)

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Komár2 (?)

    Úgy fest, hogy igencsak szert tudok tenni egy jóféle Komárra. a lengyel-magyar barátság jegyében.
    Ha már szólás szerűen együtt isszuk a borunk.
    A motor berugókaros, így gyanítom, hogy a Komár 2 lehet.
    Jó lenne róla egy két leírás. Mert ráfér egy kis gondozás, van mit pótolni.
    Ha a leírásokat érthető okok miatt nem akarjátok megosztani itt, akkor erre a címre írjatok, legyetek oly kedvesek.
    igrich@freemail.hu

    Köszi minden segítséget!

    #2
    A komár 1-2-pedálos:a motorja eszméletlen jó,szerintem a lábváltós igaz kicsit gyorsabb,de több a gondja is.
    Titus kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Az apám Rometet használt jó pár évig de a váltó kapcsolómechanizmusa időnként széthullott, Mivel délceg alkata (140kg) és a használat jellege (terep) miatt egyszerre 3 volt rendszerbe állítva mondhatom mindegyikkel baj volt. vagyis az nem egy sikeres konstrukció. A szétlazult mehanizmus hozzá szokott érni a lendkerékhez borzasztó zörgést produkálva, ami a beavatkozás szükségét jelezte. Ilyenkor a kapcsológolyót meg kellett keresni a dekli alján a zsírban, a rudazatot kissé megegyengetni és visszatenni a helyére. Ezt egy kombináltfogóval meg lehet oldani és nem tart tovább mint amíg ezt leírtam.
      A lendkerék alatt kellett időnként reteszt cserélni, de ez lehetett azért is mert reszelővel gyártottam köracélból.
      Egyéb probléma nem szokott előfordulni.
      a sűrű hátsókerék küllőzés a fent ecseteltek miatt
      dongos78 kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        A Komar az kormányváltós volt mindig is. A lábváltó az a Rometten jött ki, bár a blokk szinte az utolsó csavarig megegyezett, a berúgós Komáréval.
        Titus és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          sűrű hátsókerék küllőzés a fent ecseteltek miatt
          Tévedés:nem a tömeg miatt,a sógór nőmnek annak idején az volt a fodrászati járműve,neki is kellett küllőzni pedig pehelysújúként robogott!!!!
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #6
            ami engem illet: már nincs meg a mopedem, viszont a múltkor pakolászás közben a padláson kezembe akadt a porlasztót övező borítólemez, mondtam is magamban, hogy visszatámadtak a szúnyogok...
            Lemezjáték kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              A Komar az kormányváltós volt mindig is.
              Valóban, tehát az egyetlen hibája ezzel meg is szűnt
              Illetve mégis volt egy: a színe
              sinter és dongos78 kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                A komár 1-2-pedálos:a motorja eszméletlen jó
                Ez volt az első motorom amivel hivatalosan is útra mehettem. 6-7 évig jártam vele dolgozni,nagyon szerettem. Gondom csak annyi volt vele amennyit magamnak csináltam.
                Fergusson és mátéapu kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  A lendkerék alatt kellett időnként reteszt cserélni, de ez lehetett azért is mert reszelővel gyártottam köracélból.
                  Ez nekem is visszatérő probléma volt, hasonló okokból. (Volt hogy vastag alátétből gányoltam hozzá reteszt )

                  A sebességváltó rudazat valóban elég primitív, de ha nem tapossa széjjel az ember, akkor elég sokáig bírja.

                  A hátsó kerék küllő probléma számomra ismeretlen, pedig mit kapott terepen szerencsétlen masina
                  Click image for larger version

Name:	P7120420.jpg
Views:	2
Size:	209.0 KB
ID:	150275

                  Ez volt az a motor, ami BÁRHOVÁ elvitt. Igaz, haza már elég ritkán
                  Fergusson, sinter és mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Kedves Igric!

                    A neten keresgélve pillanatnyilag az alábbi irodalmat találtam a Komárhoz,illetve a Romethez.

                    Click image for larger version

Name:	Komar.jpg
Views:	1
Size:	199.9 KB
ID:	150276Click image for larger version

Name:	Komar 01.jpg
Views:	1
Size:	318.9 KB
ID:	150277

                    Nem töltöttem le,mert Te is meg tudod találni és le is tudod tölteni,-tehát teljesen felesleges emailban küldözgetnem.Úgy gondolom a fenti két irodalom elégséges lesz,az első a pontos típus beazonosításában segít,a másodikban elvileg egy javítási útmutató van Zip Rar-ban.A másodikat nem nyitottam meg,-tehát pontosan nem ismerem,csak a hivatkozásokat olvastam el.

                    Amennyiben további segítség kell jelezd és akkor kotrunk még valamit!

                    Valamilyen kismotorokkal kapcsolatos könyvem nekem is van,de az nem csak a Kómárral foglalkozik,-de azt be kellene szkennelni és most nincs rá időm.

                    Üdvözlettel:Che
                    emu, és kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      A "leendőbelim" az berúgókaros és kormányváltós. Meg olyan nemigazánpiros színű, de születésitől fogva ilyen, nem átkent.
                      Néztem a Che kedves ajánlásában mutatott oldalon, de ott nincs fotó, így a típust nem tudom beazonosítani. Még Szúnyog 01 - ez lesz a neve- nincs itthon, a feleségemet még rá kell hangolni a döntésemre. Mit mondjak, kell majd rá költeni, de az alapgép nagyon olcsó. Ez vonzó benne, meg az hogy lehet vele bíbelődni.
                      A régi-régi reklámot idézve:
                      "Komár moped az megy!"
                      Hát menni fog.
                      Szerintem, ha az asszony meglátja, akkor ő a nagyképű rigások rigmusát fogja idézni, az alábbiak szerint:
                      "Komár moped drága kincs, jó ha van, de jobb ha nincs!"
                      Hát nekem lesz! Tehát jó lesz! Eddig nem volt, és az sem volt jó!

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X