Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyújtógyertya

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • gesszti
    replied
    Aki nem tud eredeti hosszban perselyezni:ne nyúljon hozzá!!!
    Bocs, eltértünk a tárgytól... 20 éve van így ez a hengerfej. A motor eredeti hengerfeje. Nem fogom azért lecserélni, mert valakinek nem tetszik az a persely. Meg újat se rakatok bele addig, amíg ez ki nem tekeredik...

    Leave a comment:


  • Fergusson
    replied
    Ez a gyertya cak-pak 50 km-t futott. Pár hete raktam bele az mz-be. Szerintetek mi okoz ilyet?

    Milyen olajat használsz?

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    Bocs nem figyeltem , de visszaolvatam és ött se láttam ----de milyen motor ez ?

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    mert perselyezve van a hengerfej menete, és így van síkban a gyertya
    Aki nem tud eredeti hosszban perselyezni:ne nyúljon hozzá!!!!

    Leave a comment:


  • St.Z.350
    replied
    Köszönöm,így érthető.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    És miért nem 20.0asra vagy 25-ösre nem lehettek ennyire értetlenek,

    AZ OLAJ PÓTOLJA AZ ÓLMOT!

    Tudjuk hogy füstöl és lerakódik ,de ha érdekelne négyütemű motorral mennénk!!!!

    Leave a comment:


  • gesszti
    replied
    Miért hosszú menetű gyertyát használsz ?
    Azért hosszú menet, mert perselyezve van a hengerfej menete, és így van síkban a gyertya belső vége a hf síkjával.

    Leave a comment:


  • St.Z.350
    replied
    Üdv gesszti!

    Ha a CW7LP jelzésű a gyertyád,akkor a Bosch skála szerint 225-ös hőértékű. Miért hosszú menetű gyertyát használsz ?

    Leave a comment:


  • gesszti
    replied
    Takarékoskodni? 6 liter környékére jött ki a mai fogyasztás. /100 km.

    Az előgyújtást ellenőrzöm. Amikor összeraktam, 22 fokra lett állítva.
    Kevés kenőanyag? 40-esre kevertem, mert várható volt a mai kánikula. (tavasszal, ősszel 50-re szoktam keverni)

    Betettem egy másik új gyertyát (8-as ngk) azzal végig tudtam menni a napot. Holnap megnézem, hogy az milyen állapotban van.

    - - - Updated - - -

    túlzott levegőarány!
    Ezt kizárnám. Inkább többet kap, mint kevesebbet.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Szerintetek mi okoz ilyet?
    MI? Megolvadt az acél!!

    Vajon?
    Melegen járt a motor!
    előgyújtás
    kevés üzemanyag
    nem elegendő hütés
    kevés kenőanyag
    túlzott levegőarány!.................És gondolj bele ugyanígy néz ki a főtengely tűgörgőkosara/aluból/ dugó,gyűrű

    Tényleg egy csoda,ha még megy!!!!

    Hiába irjuk ezerszer nem szabad takarékoskodni az olajjal üzemanyaggal:ez elavult technika és nem hozzávaló az olommentes sem !!!!!

    Leave a comment:


  • gesszti
    replied
    Ebben volt 5 mp alapjárat, és 40 km jó húzós 90-100-as tempó, dombra fel-le főúton, majd 10 km 50-60-al egyenletes tempóban.

    - - - Updated - - -

    Nem eléggé felmelegedő gyertya
    A 7-es magnetti marelli milyen hőértéknek felel meg?

    Leave a comment:


  • kollarg
    replied
    Szerintetek mi okoz ilyet?
    Nem eléggé felmelegedő gyertya, túl sok alapjárat vagy túl "nyugis" közlekedés - legjobb tudomásom szerint.

    Leave a comment:


  • gesszti
    replied


    Ez a gyertya cak-pak 50 km-t futott. Pár hete raktam bele az mz-be. Szerintetek mi okoz ilyet?

    Leave a comment:


  • taluga
    replied
    Köszi!


    kb. 2000 km-t kibírtak.
    Nekem ami benne van, már közelít a 4000-hez...

    Leave a comment:


  • gesszti
    replied
    Vagy a gyertyában legyen zavarszűrő, vagy a pipában. A kettőben egyszerre ne, mert kisebb lesz a szikra, mint kéne. Használtam ennek a gyertyának a zavarszűrő nélküli változatát. kb. 2000 km-t kibírtak.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information