Közlemény

Collapse
No announcement yet.

TS gyengülés és kompresszió vesztés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    De igen! Én is az elszegényedő keveréknek tudom be egyébként. Próbáld meg úgy, hogy melegen ráhúzod egy picit a szívatót. Ha erősebb lesz a gép, akkor errefelé van a kutya elásva.

    Még egy dolog: lehet a melegtől is. Azaz nem melegíti nagyon a henger a porlasztót?
    taluga, zahi és dongos78 kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Nem Pannonia ez, hogy egy "húzósabb" etap után rotyogjon a benzin az úszóházban. ;-)

      (Hacsak ki nem maradt a hőszigetelő alátét. )
      taluga, sepy és CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        ..a citromsavas tanktakarítás első hátrányos hatása. összehúzta a „lukat”. ;-)
        Uram atyám ! Micsoda ötlet , Micsoda ötlet !!!!

        Komment


          #19
          Akkor a műhelyedbe se közlekedjen senki mert még a végén úgy fogod érezni mintha Fittyenő szűkületed lenne! Az Anyóst is ki kell zárni mert még teljesen megfiatalodik. A hülyeséget félre téve üzemanyag gondod lehet Atilla.
          Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2015 ápr. 17, 17:17.

          Komment


            #20
            Nem Pannonia ez, hogy egy „húzósabb” etap után rotyogjon a benzin az úszóházban. ;-)
            Nem hát! Ki is kérjük magunknak!

            A hőszigetelő alátét tényleg nem maradt ki, a csonkot pedig valóban megnéztem

            A szívató picit ráhúzást kipróbáltam, és azt mondta: böööööööö...öö.ö..... ekkor visszatoltam.

            Egyebet ma nem volt időm csinálni még ,de köszönöm az ötletelést, és a verseket is

            Komment


              #21
              De Talugának nem csak az elmúlt napokban jött elő ez a probléma?
              ...öööö...
              És ha vizes benzint tankolt?
              Azt mondják ha az üzemanyagkút elér a tartály aljára történnek furcsaságok.

              Komment


                #22
                És ha vizes benzint tankolt?
                Ennél a Leányfalui kútnál még sosem történt semmi negatívum, de ezt is kipróbálom. A hét végén lesz időm "játszani".

                Még szerencse, hogy rossz idő lesz. Itt a tanév végi hajtás, és az egyik stresszoldómból stresszforrás lett

                Komment


                  #23
                  A sok megmentő" 2 "után mi újság?,veszi már a fordulatot az a gép??.

                  Komment


                    #24
                    A sok megmentő„2” után mi újság?,veszi már a fordulatot az a gép??.
                    Veszi!!! És kicsit cikiben vagyok.
                    A végén már elfújtam a blokk körül egy flakon féktisztítót is, hogy hol változik a gép hangja, hol szív falsot, mivel benzin már jó volt benne, dugulás sehol nem lehetett... sehol nem változott.
                    Szóval utolsó mentsvárként mivel már mindent végig próbáltam többször, fogtam a tanksapkát (a kulcsost levettem, mert rendbe kellett tenni a lamelláit, de azóta visszakerült), és nem csak vékony dróttal piszkáltam át a lukon, meg fújtam bele kompresszorral, hanem átmostam az egészet oldószerben. Visszatéve láss csodát, működik. Már a levegő csavarra is reagál, minden a régi.

                    Szóval kis szégyenérzet, de valószínűleg nem volt némi dugulás ott, és kevesebb levegő jutott be, így kevesebb üzemanyag ki. Gondolom én.

                    Szóval mindenkinek igaza volt, aki a kevés benzinre szavazott!

                    Bár a kompresszió gyengülésével való összefüggést nem értem, hogy miért szaladt le könnyebben a berúgókar. Nem volt mit sűríteni?

                    Tanulság számomra, hogy az otthoni problémák kiküszöbölhetőek, ha kellő figyelmet fordítunk lyukakra, és megfelelő ápolásban részesítjük őket.

                    Komment


                      #25
                      Tanulság számomra, hogy az otthoni problémák kiküszöbölhetőek, ha kellő figyelmet fordítunk lyukakra, és megfelelő ápolásban részesítjük őket.
                      És ez nem csak a gépeinkre igaz?! Ne haragudjatok ez nagyon magas labda volt...

                      Komment


                        #26
                        Ne haragudjatok ez nagyon magas labda volt...
                        Ezért dobtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        Komment


                          #27
                          Odin jó kapusként el is kapta! Nem volt hangja mikor lecsavartad a tanksapkát?, mikor hozzám került a gép az enyém is produkált ilyet mivel előtte tankoltam meg érdekes volt lelazított tanksapkával közlekedni mert egy üresedő tankban több a levegő mint egy teliben így gyorsabban is fulladozik. Azóta nem teszi tettem rá egy 1mm-es furatot még az esetleges polírpaszta sem okoz meglepit.

                          Komment


                            #28
                            Nem volt hangja mikor lecsavartad a tanksapkát?
                            Nem volt... vagy csak nem figyeltem oda, mert holmi tömítések jártak már a fejemben

                            Komment


                              #29
                              Járhat-e teljesítménycsökkenéssel, ha tönkre megy a váltóoldali szimering egy MZ TS 125-ön?
                              Tünetek:
                              - alapjáraton ill. 60 km/h fölött füstöl melegen is
                              - nem minden fordulaton húz egyenletesen ("félgázon" maximum tartja a sebességet, ha gyorsítani szeretnék akkor majdnem teljes gázt kell húzni)
                              - nem megy többet 80-nál
                              - szerintem sokat is kap (súber föntről a 2. állásban van,ahogy a gyári könyv írja)
                              Köszönöm előre is a segítséget!

                              Komment


                                #30
                                Persze hogy igen. Ha váltó olajat füstöl,van szaga is. + ha öreg,merev a szimmering akkor nem követi a főtengely mozgását..kiverődhet.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X