Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ha bárkinek segíthetek e három járműtípussal kapcsolatban, szívesen teszem.
Üdv!
Ring István
Utoljára szerkesztve a következő által: soveny; 2011 dec. 21, 22:51.
Oka: Utólagos engedelmeddel különválasztottam a hozzászólásodat két részre (Motorkuli-adatbázis-felhívás, illetve segítségnyújtás)
Üdv Nagyfékdobos.
Szeretnék rendberakni egy 64-es T5-öt- év végi, abból a senki sem tudja miért készült kék sorozatból való-
Forgalmi szerint oldalkcsis- szereztem is egyet, a régebbi sárvédős torziós rugózású Duna, kerék nélkül.
Kérdésem, hogy ebbe a párosításba milyen kerék illik?
Üdv Nagyfékdobos.
Szeretnék rendberakni egy 64-es T5-öt- év végi, abból a senki sem tudja miért készült kék sorozatból való-
Forgalmi szerint oldalkcsis- szereztem is egyet, a régebbi sárvédős torziós rugózású Duna, kerék nélkül.
Kérdésem, hogy ebbe a párosításba milyen kerék illik?
Üdv Roberto!
Gondolom a régebbi sárvédő azt jelenti, hogy íves. Abból 3 fajta létezik. ha a tieden eredeti a sárvédő akkor is két fajta lehet. A két tengelyen rögzített sárvédő, (külső polírozott nagy alátétekkel látványosan felrakva), vagy a 4db belső csavarral felszerelt sárvédő. A te motorodhoz korban az utóbbi illik. Íves sárvédőjű oldalkocsit kizárólag nagyfékdobos kerékkel készítettek. Mivel a te T5-öd első szériás gép, így akkor típushelyes a fogat, ha (bár a T5 kis fékdobos)
belső csavarozású íves sárvédővel szerelt nagyfékdobos kerekű az oldalkocsi. Kéken egyedi lesz az oldsalkocsisok között. Egy Pécs környéki kollega tavaly restaurált egy kék T5-öt, ha gondolod összehozlak vele.
Üdv!
A sárvédő pont íves, a 4 belső csavaros -szivem szerint én ia s nagyfékdobos kereket raknám bele(és fogom is).
Még csak az előkészületeknél, és a hiányzó alkatrészek pótlásánál tartok, szűkös keretek miatt lassan fog haladni.
Érdekelhet a Pécs környéki kolega tapasztalata.
köszi: R.
Üdv.Nagyfékdobos!
Én is beszereztem a T5 mellé egy oldalkocsit!Már letöltöttem az alkatrészeiről egy anyagot, de ez csak felsorolás!
Nincs valami szemléletesebb szerelési (netán összeszerelési) irodalom közkézen, amihez hozzátudnék jutni?
A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
Nekem is van egy duna oldalkocsim. Azt hiszem a trapéz sárvédősnek hívják, és nagyfékdobos kerék van hozzá. Nem tudom ebből létezik-e több fajta. (ha szükséges, teszek fel róla képet) Az egyik dolog az lenne, hogy nem tudom hogy melyik motoromhoz illene. Szivem szerint a TL(55) hez tenném és bordó színben pompázna, de sokan mondták, hogy inkább a T1(63) vagy TLF(59) hez illik leginkább.
A másik dolog: t5 hozzászólásában is ismertetett problémám lenne nekem is. A duna ok3- ról a neten fellelhető összeállítási rajz gyatra minőségű. Az alkatrészeket csak megközelitőleg tudom beazonosítani rajta. És sajna az oldalkocsi alkatrészei is kosárban érkeztek hozzám, ami eléggé megnehezíti a dolgomat.
Ha bárkinek lenne jobb minőségű összeállítási rajza szivesen áldoznék rá egy kisebb összeget is.
Én sem tenném a TL mellé, na nem a mellékelt ábra miatt (ezeket a gyerekbetegségeket biztos kiküszöbölték mert Ők még szakemberek voltak), de szerintem is jobban mutat egy T1 vagy egy TLF mellett!
Sok sikert!
Szisztok!
Nagyon uj,nagyon kezdo es tudatlan vagyok.
Lehet nagyon huje a kerdes,mert eletemben 1x lattam motor ami m.kulit huzott.
-Lehet kettes fogat + csiko? = /motor + oldalkocsi + m.kuli/
Extrem kerdes, vagy extrem marhasag?
-b.
Komment