Szerintem: Az alváz fix. A csónak úgy van felfogatva,hogy elöl szilentek rögzítik amiken tud billenni.Hátul egy rugó fogja, amivel a lengését tudod állítani. (elég nagyot,kb 10-15cm-t mozdul a hátulja fel-le irányba) A csónak aljára szilentekkel egy rúd van rögzítve,az kapcsolódik a lengővillához.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Simson 250 oldalkocsi
Collapse
X
-
Ezer koszonet a kepekert. Igen ez az az alvaz amit alapul vettem. ez kapcsolodik 3 ponton a motorhoz, amibol egy a lengovillara esik. ezert fontos az altalad lerajzolt alkatresz. Ilyen alvazu oldalkocsikat Simson Tura-hoz szoktak hasznalni, aminek az vaza elter a Simson Sport vazatol. a Sportok melle eredetileg egy mas alvazszerkezettel rendelkezo Stoye oldalkocsit raktak. melynek alvaza ha jol tudom hasonlit az MZ-k melle csatolt Superelastic vazara. (ha nem ugyanaz). ezek mar 4 ponton kapcsolodnak. itt teljesen problemamentes a lengovillahoz valo kapcsolas.
nekem a masik alvaz van, ezert okoz problemat a lengovillas csatlakozas. remelem az altalad rajzolt alkatresz kihuz a godorbol. a kovetkezo kep szerint akarom osszeallitani a fogatot: sajnos jobb kepem nincs.
A nalad jart oldalkocsit mihez kapcsoltak?
Komment
-
Simson sport mellett volt. A felfogatását módosították. A lábtartót és a kipuff tartó nyúlványt összekötötték laposvassal,amire gömbfejet hegesztettek. Látom bele vagy merülve rendesen.. Sok sikert!OdinHEM és littleszpett kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
felfogatását módosították
- 2 likes
Komment
Komment