Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia kormányzár

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannonia kormányzár

    Sziasztok!

    A P10H-mban van kormányzár, de nincs hozzá kulcs. Van valami esélyem arra, hogy kivegyem, és kulcsot csináltassak hozzá? Vagy ki kell fúrnom, és szereznem bele egy másikat kulccsal?
    Köszi előre is!

    #2
    sricsi70 és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Igen, sőt Zugló még nincs is messze. Ha elindul a szezon (jobb idő lesz), akkor elgurulok majd feléd, előtte egyeztetett időpontban. Köszönöm előre is!

      Komment


        #4
        Régebben édesapámból mikor hámoztam ki a Pannóniáról az információkat akkor mondott nekem olyanokat , hogy
        Két gyufával is beindítható "mondjuk ez még igaz is", de a kormányzár egy zsákvarró tűvel is nyitható. Gondolom az utóbbi már mese volt

        Komment


          #5
          Szerintem ne tedd tönkre,egy zárfésüvel nem megoldhatatlan a probléma--ha meg kint van,sokfelé ,pl a xlv ker Mexikói u 52 ben csinálnak kulcsot.
          Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2012 jan. 07, 21:22.

          Komment


            #6
            Kormányzárral kapcsolatban szeretném én is kérdezni, hogy az enyémhez van kormányzár, (T5) a kormányzárat ha nem használom a helyén lehet tartani a kormánykifliben? Mer nekem valahogy nem volt úgy sehogy se jó, pedig pannónia kormányzáram van. :S

            Komment


              #7
              dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Kormányzárral kapcsolatban szeretném én is kérdezni, hogy az enyémhez van kormányzár, (T5) a kormányzárat ha nem használom a helyén lehet tartani a kormánykifliben? Mer nekem valahogy nem volt úgy sehogy se jó, pedig pannónia kormányzáram van. :S
              Sajnos nem lehet a helyén tartani motorozás közben.
              Ilyenkor zsebre kell vágni!
              kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                barna és sricsi70 kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A kulcs is megoldható, de ahhoz nagy valószínűséggel szét is kell majd szedni a zárat, az pedig roncsolással jár - néhány belső kis alkatrészt le kell gyártani, vagy egy donor zárból pótolni.
                  Nekem is volt a moromhoz a három zárhoz három különböző kulcsom.
                  A kormányzárat ugyan nem szedtem szét, de az oldaldobozok zárait szétszedtem és egy kis türelemjátékkal úgy megcsináltam, hogy most már egy kulccsal nyitható az összes zár (gondolom, hogy gyárilag ís így volt).
                  Ha valaki érez magában annyi ambíciót, hogy nekiálljon annak szerintem sikerülni fog.
                  Bár azért előre bocsátom, hogy elég apró alkatrészek vannak benne (rugók, henger alakú réz dugattyúk).
                  Ha azonban a kulcs is hiányzik akkor már elkel a hozzáértő segítség.
                  kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10

                    Komment


                      #11
                      ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ha egy motoron három zár volt, akkor ott már átalakítottak valamit, mert legfeljebb kettő lehet gyárilag. (Feltételezem, Pannóniáról van szó.)
                      Igen. Két szerszámos van rajta.

                      Komment


                        #12
                        Duke és sricsi70 kedvelte ezt.

                        Komment


                          #13
                          ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Praktikus megoldás, sokan tették fel a H-s szerszámost a nem H-s motorjukra, így nyerve egy kis
                          tárolóhely-többletet.
                          Olyat is láttam, hogy mindkét oldalra került ilyen doboz, a baloldalon ugyan nem teljesen 'passzol', de azért elmegy, és bár nem vetekszik egy BMW túradobozaival , azért mégis csak lehetett benne ezt-azt vinni
                          Nekem a második verzióm van. Tudtam, hogy nem egészen szabályos, de viszont így van helye az elsősegély csomagnak és a szerszámoknak.

                          Komment


                            #14
                            Köszi a választ, akkor jó volt a "gyanúm" hogy nem maradhat benne. Azon én is erősen gondolkozom hogy szerzek a bal oldalra is egy dobozt (t5h ugye) mert nem fér el kötelező tartozék plusz szerszámok.

                            Komment


                              #15
                              Pannónia P10-re T5 kormányzár?

                              Sziasztok!

                              Nemrég vettem egy 1967es P10est. Egyelőre működésképtelen, viszont az eladó ellátott pótalkatrészekkel dögivel. Még trabant porlasztót is kaptam, tehát elég vegyes a választék alkatrészek terén. Egyelőre a "legnagyobb gondot" a kormányzár okozza, ugyanis ahogy észrevettem, könnyű elhagyni és mindenki csak keres P10es kormányzárat még nem is találtam semmilyen formában az interneten. Tehát első kérdésem az lenne, hogy T5ös kormányzár mennyire párosítható egy P10es motorral? Tudom, hogy már csak az elhelyezésük is máshol van, viszont T5öst találtam párat, bárt ritkaság számba megy és meg is kérik az árát. Ezért nem is akarom felelőtlenül megvenni és fölöslegesen kiadni rá a pénzt, amit más hasznos alkatrészekre is el lehetne költeni.

                              Előre is köszönöm a válaszokat!
                              Utoljára szerkesztve a következő által: soveny; 2012 máj. 06, 20:46. Oka: A párbeszédet egy másik témából helyeztem át ide, a sricsi70 által belinkeltbe

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X