Közlemény

Collapse
No announcement yet.

12 voltos Pannónia

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Sziasztok!
    A Pannónia 12 voltosításával kapcsolatban jutott eszembe:
    Nem okoz gondot a motor működésekor, hogy olyan lendkereket szerünk fel a motorunkra, amely a gyári lendkerék fele méretben és súlyban egyaránt? (robogó és Vape lendkerék kb. azonos méretű)




    KISHUNYI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    az a probléma hogy tökéletesen elkevertem a beszerelési leírást
    Szerintem ez alapján megtudod csinálni: Powerdynamo, Pannonia 1 Hengeres (eredeti m

    Komment


      #47
      sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Nem okoz gondot a motor működésekor, hogy olyan lendkereket szerünk fel a motorunkra, amely a gyári lendkerék fele méretben és súlyban egyaránt?
      Sose tudod meg, ha ki sem próbálod! ...
      Elvileg azért találták ki, hogy a motor járását egyenletesebbé tegye. A kisebb tömeg miatt biztosan jobban fog döcögni alapjárat közeli fordulaton.

      Komment


        #48
        Köszönöm szépen a választ! Azt hiszem talán pont ez volt meg nekem is, ha az emlékezetem nem csal. Nagyon sokat segítettél, most már indulhat a nyár
        Kis bemutatkozás: Hunyadi Bence vagyok, 22 éves, egy 67-es T5-ös Panneszt hajtok, és a haverommal kimotoroztunk egy oldalkocsis Pannóniával Londonba az olimpiára, egy 2 hónapos út keretében, többek közt Afrikát is érintve.
        Kertelni nem akarok, tulajdonképpen azért regisztráltam a fórumra, hogy megszerezzem ezt a leírást. Nagyon szépen köszönöm még egyszer, remélem olyan is lesz hogy én segíthetek valamelyikőtöknek.
        sepy és OdinHEM kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Sose tudod meg, ha ki sem próbálod
          Kipróbáltam, több mint egy éve használom (Yamaha Axis gyújtás van rajta).
          Azt tapasztaltam, hogy 50-es tempónál néha szaggat a gyújtás. A többi tartományban nincs gond vele. Jól indul, az alapjárat talán egy picivel nagyobb mint előtte.




          KISHUNYI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Köszönöm szépen a választ!
          Ha ez nekem szól akkor szívesen.
          Üdvözöllek a fórumon!

          KISHUNYI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          haverommal kimotoroztunk egy oldalkocsis Pannóniával Londonba az olimpiára
          Páran szerintem követtük az eseményeket innen a fórumról is. Szép teljesítmény volt. Gratulálok hozzá!
          Che és OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment


            #50
            sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A Pannónia 12 voltosításával kapcsolatban jutott eszembe:
            Nem okoz gondot a motor működésekor, hogy olyan lendkereket szerünk fel a motorunkra, amely a gyári lendkerék fele méretben és súlyban egyaránt? (robogó és Vape lendkerék kb. azonos méretű)
            Ne haragudjatok, hogy saját magam idézem, de nem nagyon érkezett semmilyen visszajelzés a kérdésemmel kapcsolatban. Én már írtam arról, hogy a Yog gyújtáselektronikával 50-es tempó körül szaggat a gyújtás (ez már más kísérletező kedvű fórumtárs is tapasztalta) .
            Szerintem a primerlánc is nagyobb igénybevételnek van kitéve, mert nincs olyan nagyméretű a lendkerék, mint eredetileg. ( egy év alatt csúnyán kinyúlt,ki kellett cserélnem)
            Tipikusan lejtőn lefelé érezhető a különbség az eredeti és a Yog gyújtás között.
            Szerintem ez Vape esetén is így van.
            Ha tévedek akkor javítsatok ki.
            Volt valakinek hasonló tapasztalata?

            Komment


              #51
              Szia! Érdekes a felvetés a láncnyúlással kapcsolatban, de nem gondolom, hogy a VAPE miatt vagy a kissebb tömeg miatt lett ez a gond. Inkább a lánc beszállítót kellene kérdőre vonni. Gondolom a 3e Ft-os kínai lánc ennyit bír.
              a nagyobb lendítő tömeg jobban kell hogy igénybe vegye a láncot.
              Utoljára szerkesztve a következő által: ptm004; 2013 dec. 29, 17:45.

              Komment


                #52
                ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                a nagyobb lendítő tömeg jobban kell hogy igénybe vegye a láncot.
                Szia!
                A motorfékkor eléggé hülyén viselkedett a gép nem volt egyenletes a járása, rángatott, az e miatti igénybevételre gondoltam.
                Persze a lánc minősége sem biztos, hogy jó volt, pedig úgy emlékszem Favorit volt.

                Komment


                  #53
                  "pedig úgy emlékszem Favorit volt"

                  Nem tudom, de a Favorit primer lánc a kis Ts-emben kb 1500km után pont olyan nyúlott lett mint amiért az eredetit lecseréltem.
                  Valahol olvastam hogy Lada vezérmű láncból szoktak csinálni primer láncot.......

                  Komment


                    #54
                    dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Valahol olvastam hogy Lada vezérmű láncból szoktak csinálni primer láncot.......
                    Az jó, csak nehogy az is valamilyen utángyártott legyen! (netalán kínai)

                    Komment


                      #55
                      Megoldható a 6V tekercs áttekercselése 12V-osra. Mielőtt egyszerűen dupla menetszámúra tekercsel(tet)néd meg kellene mérned terheletlen majd 1- 3 - 5 A-al terhelt állapotban a különböző fordulatszámokon mekkora feszültséget ad a jelenlegi tekercs.

                      Komment


                        #56
                        Sziasztok.

                        ​​​Van egy régi Pannónia motoros gépem. A típusát sajnos már nem tudni pontosan, van egy CDI -s gyújtás technikám, ami elvileg egy Danuviához készült, oda nem használtam fel, mert az etedetijével is szépen üzemel, de kidobni sem akarom. Azt kérdezem, hogy fel rakható esetleg a Pannóniára?
                        Ha igen, akkor gyengébb lesz az eredetinél a 12 voltos rendszer?
                        ​​​​A leírásából nem jöttem rá, hogy miként lehet beépíteni.

                        Komment


                          #57
                          A pannónia hátra a danuvia előre forog ...nem tudom a cdi gyujtásnál ez mit jelent.
                          Jankó51, pasetta és movisz kedvelte ezt.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #58
                            Heeganynak mukodik,remelem nekem is fog.......
                            mátéapu és Jankó51 kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A pannónia hátra a danuvia előre forog ...nem tudom a cdi gyujtásnál ez mit jelent.
                              A forgás irány az sajna akkor probléma. Okés, akkor elrakom a danuviához későbbi átalakítás érdekében.
                              Jankó51 és mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment


                                #60
                                Nem izgulnék én sem. Az én kétkerekű talajmaróm, több mint 20-éve szolgál hagyományos gyújtással....
                                Jankó51 és movisz kedvelte ezt.
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X