Közlemény

Collapse
No announcement yet.

sebváltó kenés javitás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    sebváltó kenés javitás

    Szép napot mindenkinek,biztos volt már erről szó de nem találtam ezért kérdezném meg hogy milyen olajat érdemes a váltóba tenni.Valamint lenne valakinek ötlete hogy 3.-tól lefelé miért csak úgy veszi a sebességet hogy kicsit fölfelé húzom a váltót,lehet ehez annak köze hogy 1-es kapcsolásakor olyan mintha nem emelne ki a kuplung és ránt egyet

    #2
    csacsa73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szép napot mindenkinek,biztos volt már erről szó de nem találtam ezért kérdezném meg hogy milyen olajat érdemes a váltóba tenni.Valamint lenne valakinek ötlete hogy 3.-tól lefelé miért csak úgy veszi a sebességet hogy kicsit fölfelé húzom a váltót,lehet ehez annak köze hogy 1-es kapcsolásakor olyan mintha nem emelne ki a kuplung és ránt egyet
    Itt szemezgess:http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...27/index3.html
    és TZ kedvelte ezt.
    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

    Komment


      #3
      Kicsit eltérek a tárgytól, mert van itt egy jó példa. Ahogy látjátok a fórum motor minden téma első hozzászólásába „beleirkál”. Megpróbál ajánlani további témákat, amik esetleg kapcsolódnak ide. Előfordulhat, hogy nem túl ügyes, de ahogy láthatjátok azt a témát is megtalálta automatikusan a fórum motor, amit –t5- ajánlott. Szóval, bátran kattintgassátok ezeket is végig, gyakran hasznos lehet. (ettől függetlenül segítsük egymást továbbra is, ahogy –t5- tette, mindez csak egy plusz extra szolgáltatás.)
      kedvelte ezt.
      Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

      Komment


        #4
        Én 80w-90-es olajat ajánlanék(kb1,5-1,6 liter kell bele)!A váltóval meg valószínűleg az a probléma, hogy nincs jól beállítva a blokk bal oldalán hátul alul felül van egy-egy csavar ami a váltókar ütközője azt úgy kell beállítani hogy fölül a léptetőtárcsa kúpos kis rögzítője váltásnál pont a neki megcsinált kis marásba illeszkedjen,tehát ha felhúzod vagy letolod a kart akkor ne fordítson se kevesebbet se többet a tárcsán mint amennyit kell.Ha csattan az egyes annak semmi köze hozzá Panncsinál normális!Vagy egyszerűen a váltókar rúgója a mi visszahúzza középre meg van nyúlva vagy rosszul van betéve.R



        Remélem értettél valamit a leírtakból,ha nem világos írj rám bátran!
        soveny kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Remélem értettél valamit a leírtakból,ha nem világos írj rám bátran!
          Szerintem nagyon hasznos leírás! De ha kicsit bőkezűbben bánsz az írásjelekkel (elsősorban pont, vessző), akkor igazán maradéktalan élményt nyújt!

          Komment


            #6
            Tökéletes válaszokat kaptam és elnézést a tudatlanságomért de motorból sosem voltam jó,de ha már ilyen rendes vagy még azt elárulnád hogy hol van a leeresztőcsavarja? és hogy hol kell feltölteni utánna köszi.

            Komment


              #7

              Komment


                #8
                Köszönöm szépen kicsit laikus vagyok de inkább kérdezek minthogy valamit elrontsak.
                kedvelte ezt.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X