Kedves Dott!
Veled örülök,hogy sikerült megoldani a szétkent ékmaradvány eltávolítását.Szeretném kibővíteni a tegnapi hozzászólásom,kúp ügyben,mert átolvasván,-úgy tűnik néhány apróság kimaradt.
Minden kúpos illesztés összeszerelésekor,nagyon fontos,hogy egy tűreszelővel,mint az ékpályának,mint az éknútnak,az élein esetlegesen képződött sorját,nagyon finoman távolítsuk el.Vizsgáljuk meg,hogy nincsenek e a tengelyen,illetve a kúpos furatban,berágódásra utaló nyomok.Amennyiben durva,berágódás nyomaira bukkanunk,-sajnos az alkatrész cserére szorul.Pótolhatatlan alkarrész esetén,lehetséges más technológia alkalmazása is,de egy Sim Son esetében,ez nem indokolt.Amennyiben nincs berágódásra utaló,durva jelenség,össze lehet szerelni az alkatrészeket,de ezt megelőzően,mint a tengelyt,mint a kúpos furatot és ezeknek minden részletét szinte sterilre kell takarítani.
Bovden forrasztás témában a fórumon,találsz információkat,-keresd meg!
Üdvözlettel:Che
Veled örülök,hogy sikerült megoldani a szétkent ékmaradvány eltávolítását.Szeretném kibővíteni a tegnapi hozzászólásom,kúp ügyben,mert átolvasván,-úgy tűnik néhány apróság kimaradt.
Minden kúpos illesztés összeszerelésekor,nagyon fontos,hogy egy tűreszelővel,mint az ékpályának,mint az éknútnak,az élein esetlegesen képződött sorját,nagyon finoman távolítsuk el.Vizsgáljuk meg,hogy nincsenek e a tengelyen,illetve a kúpos furatban,berágódásra utaló nyomok.Amennyiben durva,berágódás nyomaira bukkanunk,-sajnos az alkatrész cserére szorul.Pótolhatatlan alkarrész esetén,lehetséges más technológia alkalmazása is,de egy Sim Son esetében,ez nem indokolt.Amennyiben nincs berágódásra utaló,durva jelenség,össze lehet szerelni az alkatrészeket,de ezt megelőzően,mint a tengelyt,mint a kúpos furatot és ezeknek minden részletét szinte sterilre kell takarítani.
Bovden forrasztás témában a fórumon,találsz információkat,-keresd meg!
Üdvözlettel:Che
Komment