Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia új utángyártott dugószett 3500 Forintért

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia új utángyártott dugószett 3500 Forintért

    Sziasztok!

    Futár motorban (Webáruház) láttam a címben említett alkatrészt: gyűrűk, cspszeg, zégerek, dugó...68tól 69,5 mm-ig. Próbáltátok, megéri, jó nem szorul meg stb?

    Személyesen is át lehet venni a terméket, ez nem kizárólag webshop, azt nemtom, h nettó vagy bruttó árakról van szó

    Üdv
    soveny kedvelte ezt.
    Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

    #2

    Komment


      #3
      Sziasztok!
      Van olyan motor(pl japán) aminek a dugattyúja stimmel az egyhengeres Pannoniákba? Azt tudom, hogy Honda MTX-é jó a kéthengeresbe.
      Köszönöm!
      Üdv.: Ádám

      Komment


        #4
        Attached Files

        Komment


          #5
          Köszönöm a segítséget. A Wisecoról tudtam, hogy gyárt bármilyen egyedi dugattyút. Azt viszont nem tudom, hogy ez pl. egyezik egy 250es Honda Cr dugattyú (ami mondjuk 35-40e Ft) árával, vagy még annál is jóval több?

          Komment


            #6
            Javítsatok ki, ha butaságot mondok, de Ural-os pályafutásom alatt azt figyeltem meg, hogy mindenki igyekszik először valami „spéci” dugattyúkat szerezni, titkon ettől remélve a megbízható működést. Magam is futottam persze ilyen köröket, majd ahogy teltek az évek, azt figyeltem meg, hogy nincs semmilyen összefüggés a motorokba szerelt dugattyúk „spécisége” és a megbízhatóság között. Természetesen nem azt mondom, hogy nem fontos a jó dugattyú, csak azt, hogy nem érdemes különlegességek után szaladgálni. Elég jó az is, ami megfelel azoknak, akik naponta használják a járművüket. Szerintem.
            sepy, emu és 2 további látogató kedvelte ezt.
            Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

            Komment


              #7
              sepy, ici169 és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Én hajtottam versenyen ambika dugattyukat. Nem volt velük sok gond, vagyis több versenyt mentünk vele. Több ezer km-t. Az egri dugattyut nem ismerem. Sajnos az egri gépmühely nekem csinált egy nagyon nagy hibát a traktorom felujitása során, de ettöl a dugattyuik még lehetnek fantasztikusak.
                és zahi kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Üdv !

                  Az ambika dugót még nem próbáltam (soha nem tartottam nagyra , de lehet hogy csak a mások rossz tapasztalatai miatt de lehet benne valami ! ) a ragadási hajlam pedig egy jól illesztett profin összerakott motornál elsősorban a karburáláson múlik.. (azt hiszem ebben a témában már leírtam korábban a tapasztalataimat ...) Az egri gépműhelyről pedig annyit ,hogy pár bakiról én is hallottam a közelebbi ismerőseimtől ! Viszont a Tátrai - féle gépműhelyben igen kellemesen csalódtam , olyan hibákat is orvosoltak amire nem biztos hogy rájöttünk volna , és a vas azóta is prímán üzemel verseny körülmények között (ferdére fúrták a hengert a korábbi javítás alkalmával ...nem az egri műhelyben!)

                  Komment


                    #10
                    Nekem Egerben az rs 09 kéthengeres traktoromnak a csapágypajzsát kurták el. De negyon durván. A 2 hengeres rs-böl ugy jön ki a fötengely, hogy egy hatalmas pajzsot kicsavarozol. Pont olyan, mint a P20-as fötengelykiszerelése. Igy nem osztottak a nyugvócsapágyak. Nekem szimpatikus konstrukció. A pajzs homlokfelületére textilbakelit van ragasztva és bele van szurva egy gumigyürühorony. Ne az alu az aluval passzoljon a szerelés miatti esetleges összerágódás elkerülése miatt. Na nekem ezt a textilbakelitet leverték. Forditva tették bele a motorba a fötengelyt, igy ujra kellett füznöm. Otthon vettem csak észre, hogy a vezérmükerék nem megy föl! Amikor szóvá tettem az egészet, elzavartak a picsába, hiába volt számlám mindenem. Két napig néztem könnybelábadt szemekkel a szétfaragott csapágypajzsomat. Aztán megjavitottam. Csapágyméretre esztergáltam egy bonomitrudat, arra ráhuztam a pajzsot, leszabályoztam, fölragasztottuk, ujraszabályoztuk. Remegö kézzel vettem ki a gépböl a pajzsot. Arra számitottam, hogy majd a csavarok nyomatékrahuzásánál megszorul a fötengely, de nem. Sikerült vonalban tartani. Viszont Egerben tudtam legolcsobban dugattyut venni a traktorhoz. Valami cseh dugó állitolag. Tudom ez a traktoros javitás nem idevaló, de javitottunk már hasonlóképpen P20-as csapágypajzsot. Csak azt nem fémragasztóval, hanem egy hatalmas dugattyubol faragtam egy gyürüt és rázsugoritottuk. Mert ugye nehéz beszerezni nem szétbarmolt csapágyfészket a kedvelt tipushoz.

                    Komment


                      #11
                      Szia !

                      Akkor már te is túlestél pár bakin! Volt olyan ismerős is akinek olyan durvára "sikerült" hónolni a motort hogy mire bejáródott oda lettek a lehúzógyűrűk , (MAHLE !!!) és erős olajfogyasztás jelentkezett , amit egy átcsiszolást követő gyűrűcserével orvosolt a gazda és rendbe jött az étvágy! Hála istennek a P20 -hoz még eddig nem kellett csapágyházat csináltatnom , de már nekem is csak kb három pár kókányolt fültörött van . Egyébként én Yamaha dudót szereztem be hozzá!

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X